NBA Live 2006
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu
Reklama

NBA Live 2006NBA Live 2006

 

NBA Live 2006

Google       Google       6. 1. 2006       7 833×

Recenze hry NBA Live 2006..

Reklama
Reklama

Nicméně ani číslo 06 neznamená žádnou tupou a blbou kopii předchozí NBA 2005, ale naopak, hned na první pohled je jasný a nepřehlédnutelný veliký posun v grafice, tedy hlavně v animacích, na které se dá koukat čím dál víc. Oproti loňsku se mi letos podařilo vykouzlit na rumblepadu několik akcí, které byly hodny uznání i těch nejlepších basketbalistů. Nezanedbatelný podíl na tom má ta největší změna proti minulému ročníku, a to takzvaný Freestyle Superstars systém. Jeho náplní je přiblížit hráčům, jako vám, reálnější a dokonalejší průběh zápasu, který většinou rozhodují ti nejlepší hráči z týmu. Minule a i předtím byli ti nejlepší z nejlepších basketbalistů rozlišeni jen podle pozice a většinou ani to ne. Tentokrát má každý z nich přiřazenou jednu z 8 rolí, která je mu ve skutečnosti nejbližší.

Šest ofenzivních kategorií představuje opravdu poměrně široký rozptyl čiností a dovedností. Inside Scorer je střelec z pozice blízko koše, Outside Scorer je rychlý sprinter, ten který furt běhá až nepadne a který je schopen utéci po lajně a dostat se až pod koš. Shooter je zase pro změnu schopen střílet především trojkové hody. A nakonec jsem si nechal toho, který je nejzajímavější osobou v týmu, extrémně až nepřirozeně atleticky vybavený hráč, Highflyer, schopný zavěsit se do vzduchu, tam si dát pauzičku na oběd a pak s rafinovaným zakončením se houpat na koši dokud ho neurve, né nebojte, neurve. Power je buldozer, měřicí rovnou ke koši ať mu tam stojí cokoliv, jedině on projde dál. Playmaker zase zabezpečí všem ostatním tu finální perfektní a skvěle načasovanou přihrávku, která ohromí soupeře.

Skvělou věcí, které je stejná jak v minulém čísle, je, že v Dynasty módu si můžete podobné hráče vychovat, máte na to v podstatě 25 sezón, abyste z nováčka udělali novou hvězdu a dali tak jedné z kategorií nové rozměry. Byla by blbost dát několika vámi vybraným jedincům takové možnosti a předpoklady a přitom nezabezpečit určitou obranu před jejich schopnostmi. První z nich je dána v samostatném ovládání. Musíte se naučit, jak spustit speciální pohyby u těchto hráčů, ale rovněž je zahrát ve správný čas. Jakmile dáte špatnou přihrávku v nesprávnou dobu, Playmaker bude zostuzen a jeho pas, neboli přihrávka, zachycen. Vymačkáte-li ve vzduchu špatnou (nebo třeba jen přidáte jednu klávesu navíc) kombinaci, váš Highflyer si pěkně nadře rypák o palubovku. No, jednoduše řečeno, superstar systém je určen jen těm skutečně nejlepším.

Druhou obranou jsou svě speciální defenzivní kategorie, které jsou dostatečné k ubránění i těch největších hvězd. Inside Stopper je vynikající obranář na tělo se schopností vypíchnout míč či blokovat střelu, dávat dekly. Oustside Stopper je naopak instinktivní rychlík, není myšleno vlak ;o), sloužící k vystihování přihrávek a k zadržení nebezpečných pasů do pohybu. Kategorie lze přitom kombinovat, tudíž je-li váš Playmaker zároveň třeba Outside Stopperem, nejenže přihrávky dokáže zachytit, ale rovněž je umí efektivně rozdat některému ze spoluhráčů. A to se přeci vyplatí ;o))! Každý trenér by chtěl takové hráče.

Klady NBA Live 2006 jsem už skoro všechny vypsal výše v textu, ale ještě jednou: Daleko lepší grafika a reálnější animace, Freestyle a Superstars systém, mnoho módů (od tréninků, až po různé střílení trojek nebo 1 na 1 až k soutěžím ve smečování, stojí za to a velice doporučuji), oficiální licence. No a také zápory: Oproti loňsku se podstatě nic nezměnilo, složité ovládání, které kdekomu nemusí sedět a taky že nesedí.

Avšak celkově mě letošní NBA Live 2006 velmi překvapila a můžu říci, že se vývojářům z EA velice povedla a myslím, že se máme zase na co těšit.

A pár screenshotů ze hry:

×Odeslání článku na tvůj Kindle

Zadej svůj Kindle e-mail a my ti pošleme článek na tvůj Kindle.
Musíš mít povolený příjem obsahu do svého Kindle z naší e-mailové adresy kindle@programujte.com.

E-mailová adresa (např. novak@kindle.com):

TIP: Pokud chceš dostávat naše články každé ráno do svého Kindle, koukni do sekce Články do Kindle.

Hlasování bylo ukončeno    
0 hlasů
Google
Autor je aktivní počítačový hráč, mezi další koníčky patří sport a dobrá hudba.

Nové články

Obrázek ke článku DistrCut – optimalizace pomocí distribuované inteligence

DistrCut – optimalizace pomocí distribuované inteligence

Optimalizační systémy, které jsem dosud popisoval, se týkaly vždy optimalizace na jednom zařízení. Optimalizovalo se dělení tyčového materiálu na jedné pile, vypalování plošného materiálu na jednom plazmovém stroji, řídilo se tavení na jedné elektrické obloukové peci.

Ve výrobním procesu je však často nutné optimalizovat činnost celého výrobního úseku, kde je více různých objektů odlišného typu a koordinovat činnost těchto objektů k dosažení společného cíle, zpravidla kvality finálního výrobku. Řešení tohoto problému umožňuje distribuovaná inteligence.

Reklama
Reklama

loadingtransparent (function() { var po = document.createElement('script'); po.type = 'text/javascript'; po.async = true; po.src = 'https://apis.google.com/js/plusone.js'; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; s.parentNode.insertBefore(po, s); })();
Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032017 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý