Český Telecom - rychlejší internet
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Český Telecom - rychlejší internetČeský Telecom - rychlejší internet

 
Hledat
Moderní platforma pro vytvoření vašeho nového webu – Wix.com.
Nyní už můžete mít web zdarma.
Vytvořte si vlastní webové stránky. Snadno, rychle a levně přes Saywebpage.com
Vybavení pro Laser Game
Spuštěn Filmový magazín
Laser Game Brno
Laser Game Ostrava

Český Telecom - rychlejší internet

Google       Google       28. 1. 2006       9 619×
Reklama
Reklama

eský telecom díky nové velkoobchodní nabídce zvýší rychlost koncovým zákazníkům ADSL až na čtyřnásobek původní rychlosti - při zachování cen.

Nejnižší rychlost tak bude 512 Kb/s namísto nynějších 128 Kb/s. Krom toho nabízí další tarify Ideal(2 Mb/s) a Maxi (4 Mb/s), za kterou si CT účtuje 1427 Kč.
Poté se objevili další změny v přeneseném datovém objemu - k běžně používanému FUP se ještě změní původní týdenní cyklus na měsíční. Na tuto nabídku Telecomu zareagovali samozřejmě i ostatní operátoři a začali tak zlevňovat svoje služby.

Za verzi 512 Kb/s zaplatí koncový zákazník rovných 475 Kč, což není nikterak vysoká částka.

Karneval taktéž navyšuje - momentálně testuje rychlost 30Mb/s
„Testujeme možnosti sítě při vysokých rychlostech. Na kvalitu připojení to samozřejmě nemá žádný vliv,“ řekl Tomáš Kordík, produktový manažer Karneval Media. Jejich tarif Turbo taktéž čeká navýšení rychlosti - o 50 až 100 %. Zároveň začal Karneval poskytovat digitální vysílání ve své síti - DigiTv. Digitální vysílání po kabelových rozvodech (DVB-C) je dostupné zatím v Chomutově, Jirkově a Ústí nad Labem, nyní budou služby k dispozici po celých severních Čechách, v Praze, v Kralupech a Neratovicích. V průběhu prvního čtvrtletí roku 2006 se pak rozšíří i v dalších městech, například v Plzni, Rokycanech, Chebu a Sokolově.

×Odeslání článku na tvůj Kindle

Zadej svůj Kindle e-mail a my ti pošleme článek na tvůj Kindle.
Musíš mít povolený příjem obsahu do svého Kindle z naší e-mailové adresy kindle@programujte.com.

E-mailová adresa (např. novak@kindle.com):

TIP: Pokud chceš dostávat naše články každé ráno do svého Kindle, koukni do sekce Články do Kindle.

2 názory  —  2 nové  
Hlasování bylo ukončeno    
0 hlasů
Google
(fotka) Lukáš ChurýLukáš je šéfredaktorem Programujte, vyvíjí webové aplikace, fascinuje ho umělá inteligence a je lektorem na FI MUNI, kde učí navrhovat studenty GUI. Poslední dobou se snaží posunout Laser Game o stupeň výše a vyvíjí pro něj nové herní aplikace a elektroniku.
Web     Twitter     Facebook     LinkedIn    

Nové články

Obrázek ke článku V přechodu na DVB-T2 tápou především senioři. Přeladit jim pomáhají vnoučata, zapojí se i stát

V přechodu na DVB-T2 tápou především senioři. Přeladit jim pomáhají vnoučata, zapojí se i stát

Už na konci měsíce může zůstat část Čechů bez televizního signálu. Vypínání stávající sítě začne již 27. listopadu v Praze a středních Čechách a do poloviny roku 2020 čeká přechod na nový standard pozemního digitálního televizního vysílání DVB-T2 celou republiku. K naladění nového televizního vysílání musí řada lidí nakoupit modernější zařízení, upravit antény nebo přejít na kabelové či internetové vysílání. 

Reklama
Reklama
Obrázek ke článku Zavádění Master Data Management v praxi

Zavádění Master Data Management v praxi

Předchozím článku jsme si vysvětlili, co jsou to Master Data, kdy je firma obvykle začíná řešit, v jakých krocích postupovat a jak nám může pomoci zvláštní nástroj pro evidenci Master dat. V tomto článku se podíváme na dvou příkladech, jak prakticky začít Master data řešit.

1. Nová Master Data, která potřebujeme někde spravovat
2. Zmapování existujících Master dat a určení jejich vlastníků

Obrázek ke článku 5 nesprávných důvodů, proč dělat vlastní mobilní aplikaci

5 nesprávných důvodů, proč dělat vlastní mobilní aplikaci

Myslíte si, že máte skvělý nápad na byznys apku a znáte všechno, co potřebujete? Možná vám vývoj software na míru rozmluví Vláďa Skoumal, z firmy studio SKOUMAL vyvijející mobilní aplikace 5.11. 2019 v 18:00 v Impact Hub Praha nebo tento jeho článek.


 

Obrázek ke článku Ericsson ConsumerLab Report: rozšířená realita je další úrovní gamingu

Ericsson ConsumerLab Report: rozšířená realita je další úrovní gamingu

Celkem 66 % uživatelů zajímá rozšířená realita v oblasti gamingu. Mezi nimi je i 35 % těch, kteří jinak hry nehrají.
Pro téměř 50 % respondentů by bylo zajímavé zapojení virtuální objektů do reálného světa. Objekty by zůstaly tam, kde je při hře „umístili“.
Až 43 % uživatelů láká využití rozšířené reality ve sportu

Reklama autora

Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032019 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý