HTML II. - 0. lekce - Co a jak
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

HTML II. - 0. lekce - Co a jakHTML II. - 0. lekce - Co a jak

 
Hledat
Moderní platforma pro vytvoření vašeho nového webu – Wix.com.
Nyní už můžete mít web zdarma.
Vybavení pro Laser Game
Spuštěn Filmový magazín

HTML II. - 0. lekce - Co a jak

Google       Google       22. 2. 2006       15 819×

Jak začít s HTML a co je k tomu potřeba..

Reklama
Reklama

HTML? Co to je?

Pojem HTML znamená hypertextový značkovací jazyk. Co se týče webových stránek, HTML je základem všeho. Někteří se budete divit, i syntaxe z PHP nebo JavaScriptu se začleňuje to HTML kódu. HTML je velmi jednoduché a brzy zjistíte, že ho zvládnete i vy, začátečníci, kteří si o webových stránkách do nedávna nechávali jen zdát.

Co budete potřebovat na psaní?

Na psaní zdrojového kódu webových stránek stačí obyčejný poznámkový blok, co je integrovaný ve Windows. Já ho ovšem nedoporučuji, když existují i jiné editory, v nichž je práce rychlejší a jednodušší, přičemž výsledek je stejný. Já doporučuji program PHP DESIGNER 2006, který, i když má ve svém názvu PHP, je schopen dělat normální HTML. Je dobrý, protože když napíšete jednu závorku, on udělá druhou a kurzor vloží mezi ně. Stejně tak to dělá i s uvozovkami, apostrofy a složenými závorkami. Jedinou jeho nevýhodou je licence. Ale určitě bych nepoužíval programy typu Microsoft FrontPage, v němž je práce sice jednoduchá, ale výsledný zdrojový kód je hotový patvar.

Knihy nebo Internet?

Já osobně bych doporučoval spíše Internet. Existují stránky, kde naleznete hotové zdrojové kódy, ale ještě lepší je číst zdrojové kódy jiných webů a postupně se něco doučit. Samozřejmě se budu snažit naučit vás tímto kurzem co nejvíce.

×Odeslání článku na tvůj Kindle

Zadej svůj Kindle e-mail a my ti pošleme článek na tvůj Kindle.
Musíš mít povolený příjem obsahu do svého Kindle z naší e-mailové adresy kindle@programujte.com.

E-mailová adresa (např. novak@kindle.com):

TIP: Pokud chceš dostávat naše články každé ráno do svého Kindle, koukni do sekce Články do Kindle.

Hlasování bylo ukončeno    
0 hlasů
Google
(fotka) Radek BoudaRadek Bouda studuje na Fakultě aplikovaných věd Západočeské univerzity v Plzni. Programuje v jazyce Java a zajímá se platformu .NET. Kromě programování má rád také cyklistiku, volejbal, skauting a pohyb venku obecně.
Web     Twitter     Facebook    

Nové články

Obrázek ke článku První český hackathon ve vlaku inspirovaly služby jako  Tinder, Airbnb nebo Uber

První český hackathon ve vlaku inspirovaly služby jako Tinder, Airbnb nebo Uber

Patnáct set kilometrů, cesta přes dva státy, šestnáct hodin programování a přísun
energy drinků, tak by se dal shrnout unikátní hackathon ve vlaku pořádaný Kiwi.com.
Z Prahy do Košic a zpět se svezlo celkem 13 týmů, každý s originálním nápadem. Hlavní
výhru, voucher na letenky v hodnotě 2 500 EUR, si v Praze převzal tým až z Ukrajiny.
Společně naprogramovali aplikaci Fly2event, která vytváří cestovatelské balíčky ušité
uživatelům na míru podle toho, co si „olajkovali“ na Facebooku. Projekt má i podle
organizátorů budoucnost a jeho tvůrci ho v současnosti už spouští na webové stránce
fly2event.com.

Reklama
Reklama
Obrázek ke článku Gamifikace nakupování dorazila i do České republiky

Gamifikace nakupování dorazila i do České republiky

Zákazníci zejména retailových společností jsou často znuděni klasickými věrnostními či motivačními programy. Většinou z toho důvodu, že jsou jeden jako druhý a nepřináší nic nového. Ale i v České republice se projevují zahraniční trendy, nedávno zde totiž vstoupila na trh a rychle se uchytila nová platforma kombinující to nejlepší z věrnostních a motivačních programů, která navíc využívá prvky gamifikace – Rondo.cz. Na hlavní milníky vývoje nálad a motivace zákazníků a nejnovější trendy se zaměřil Jan Hřebabecký, spoluzakladatel Rondo.cz

Obrázek ke článku NopCommerce – datová vrstva a přístup k datům – 2. díl

NopCommerce – datová vrstva a přístup k datům – 2. díl

V minulém článku jsme si představili platformu NopCommerce z globálního pohledu. V dnešním díle se již zaměříme na konkrétní část systému, a to datovou vrstvu. Představíme si základní stavební kameny systému v podobě doménových objektů. Ukážeme si, jakým způsobem rozšířit doménové objekty a jakým způsobem přistupuje NopCommerce k nastavení systému a modulů.

Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032017 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý