BSA zvyšuje odměnu za udání pirátů
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu
Reklama

BSA zvyšuje odměnu za udání pirátůBSA zvyšuje odměnu za udání pirátů

 
Hledat
Moderní platforma pro vytvoření vašeho nového webu – Wix.com.
Nyní už můžete mít web zdarma.
Vytvořte si vlastní webové stránky. Snadno, rychle a levně přes Saywebpage.com
Vybavení pro Laser Game
Spuštěn Filmový magazín
Laser Game Brno
Laser Game Ostrava

BSA zvyšuje odměnu za udání pirátů

Google       Google       3. 4. 2006       9 345×
Reklama
Reklama

Antipirátská organizace BSA (Business Software Alliance) prvního dubna začíná s kampaní, která má zvýšit počet udání od obyčejných lidí. V rámci svých snah se chystá zvýšit odměnu za ověřený tip na pirátské aktivity. Za správné navedení ke zdroji ilegalit tak obdržíte deset procent z odškodného, maximálně asi 1 600 000 Kč.

Business Software Alliance zastupuje mnohé z největších firem v branži, včetně subjektů jako HP, IBM, Microsoft či Apple, a pod její působnost spadá přes tisíc softwarových produktů.

Od zvýšení finančního bonusu za udání si BSA slibuje, že osloví normální lidi, zaměstnance nebo konzultanty firem, které používají pirátský software. Nejprve by však člověk měl vše oznámit vedení své společnosti, aby měla šanci vše napravit a pořídit si k programům licence.

V průměru BSA obdrží 125 tipů ročně, organizace však doufá, že jen během nadcházející dubnové kampaně dostane celé stovky udání. „Doufáme, že kampaň vrhne na problematiku více světla a lidé pochopí, že není v pořádku software krást.“

Poslední případ v němž BSA figurovala se týkal soukromé osoby, která prodávala počítače s předinstalovaným pirátským softwarem. Člověk byl za svůj přestupek odsouzen přibližně k 500 000 Kč v pokutách.

To, že ztratí daný zaměstnanec práci, pokud 'práskne' svoji firmu, už nepíšou.

Zdroj: Patrik Khudhur
Computerworld
[Internet] 2006 [3.4.2006]
http://www.cw.cz/

×Odeslání článku na tvůj Kindle

Zadej svůj Kindle e-mail a my ti pošleme článek na tvůj Kindle.
Musíš mít povolený příjem obsahu do svého Kindle z naší e-mailové adresy kindle@programujte.com.

E-mailová adresa (např. novak@kindle.com):

TIP: Pokud chceš dostávat naše články každé ráno do svého Kindle, koukni do sekce Články do Kindle.

2 názory  —  2 nové  
Hlasování bylo ukončeno    
0 hlasů
Google
(fotka) Lukáš ChurýLukáš je šéfredaktorem Programujte, vyvíjí webové aplikace, fascinuje ho umělá inteligence a je lektorem na FI MUNI, kde učí navrhovat studenty GUI. Poslední dobou se snaží posunout Laser Game o stupeň výše a vyvíjí pro něj nové herní aplikace a elektroniku.
Web     Twitter     Facebook     LinkedIn    

Nové články

Obrázek ke článku V přechodu na DVB-T2 tápou především senioři. Přeladit jim pomáhají vnoučata, zapojí se i stát

V přechodu na DVB-T2 tápou především senioři. Přeladit jim pomáhají vnoučata, zapojí se i stát

Už na konci měsíce může zůstat část Čechů bez televizního signálu. Vypínání stávající sítě začne již 27. listopadu v Praze a středních Čechách a do poloviny roku 2020 čeká přechod na nový standard pozemního digitálního televizního vysílání DVB-T2 celou republiku. K naladění nového televizního vysílání musí řada lidí nakoupit modernější zařízení, upravit antény nebo přejít na kabelové či internetové vysílání. 

Reklama
Reklama
Obrázek ke článku Zavádění Master Data Management v praxi

Zavádění Master Data Management v praxi

Předchozím článku jsme si vysvětlili, co jsou to Master Data, kdy je firma obvykle začíná řešit, v jakých krocích postupovat a jak nám může pomoci zvláštní nástroj pro evidenci Master dat. V tomto článku se podíváme na dvou příkladech, jak prakticky začít Master data řešit.

1. Nová Master Data, která potřebujeme někde spravovat
2. Zmapování existujících Master dat a určení jejich vlastníků

Obrázek ke článku 5 nesprávných důvodů, proč dělat vlastní mobilní aplikaci

5 nesprávných důvodů, proč dělat vlastní mobilní aplikaci

Myslíte si, že máte skvělý nápad na byznys apku a znáte všechno, co potřebujete? Možná vám vývoj software na míru rozmluví Vláďa Skoumal, z firmy studio SKOUMAL vyvijející mobilní aplikace 5.11. 2019 v 18:00 v Impact Hub Praha nebo tento jeho článek.


 

Obrázek ke článku Ericsson ConsumerLab Report: rozšířená realita je další úrovní gamingu

Ericsson ConsumerLab Report: rozšířená realita je další úrovní gamingu

Celkem 66 % uživatelů zajímá rozšířená realita v oblasti gamingu. Mezi nimi je i 35 % těch, kteří jinak hry nehrají.
Pro téměř 50 % respondentů by bylo zajímavé zapojení virtuální objektů do reálného světa. Objekty by zůstaly tam, kde je při hře „umístili“.
Až 43 % uživatelů láká využití rozšířené reality ve sportu

Reklama autora

Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032019 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý