Konference Maxcon 2006
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu
Reklama

Konference Maxcon 2006Konference Maxcon 2006

 
Hledat
Moderní platforma pro vytvoření vašeho nového webu – Wix.com.
Nyní už můžete mít web zdarma.
Vybavení pro Laser Game
Spuštěn Filmový magazín
Laser Game Brno

Konference Maxcon 2006

Google       Google       9. 5. 2006       8 711×

Navštivte druhý ročník ojedinělého setkáním uživatelů a příznivců vizualizačního a animačního programu 3ds Max, kterou pořádá Maxarea.com za pomoci několika velmi významných partnerů.

Reklama
Reklama

častníci konference budou moci vyslechnout mnoho zajímavých přednášek na téma 3ds Max od významných grafiků a profesionálů, kteří s programem denně pracují. K vidění budou postupy, rady, tipy, triky, zajímavé informace a v neposlední řadě bude možné vyhrát zajímavé ceny. Na letošní konferenci budou také prezentovány profesionální technologie včetně jejich integrace a kooperace s 3ds Max.

MAXCON se koná v Praze ve dnech 17. 06. 2006 a 18. 06. 2006 na akademické půdě České zemědělské univerzity v Praze na Suchdole. Místo akce se nachází na adrese Česká zemědělská univerzita v Praze, Kamýcká 129 Praha 6 – Suchdol, konkrétně v budově SIC. Místo je přístupné jak MHD, tak autem. Cena vstupného byla stanovena na 250,– Kč na osobu.

Předběžný program:

Sobota 17. 6. 2006

Čas: 09.00
Přednáška: Zahájení prvního dne konference Maxcon 2006
Přednášející: ReWegar

Čas: 09.05–10.00
Přednáška: Tvorba grafiky pro nextgen hry – Tvorba charakteru
Přednášející: Illusion Softworks – Ivan Rylka

Čas: 10.10–11.10
Přednáška: Tvorba grafiky pro nextgen hry – Tvorba vozidel
Přednášející: Illusion Softworks – Milan Šafek

Čas: 11.20–12.20
Přednáška: Motion capture
Přednášející: Illusion Softworks – Michal Mach

Čas: 13.30–14.30
Přednáška: Netrendering v praxi
Přednášející: CTECH

Čas: 14.40–15.50
Přednáška: Stereografie v 3ds max
Přednášející: Gali3D

Čas: 16.00–17.00
Přednáška: Architektonická vizualizace – problémy a technické řešení
Přednášející: Miss3

Čas: 17.10–18.00
Přednáška: Teorie „dokonalé“ kompozice ve 3D projekci
Přednášející: Martin Pecina (Crackonosh)

Neděle 18. 6. 2006

Čas: 09.00
Přednáška: Zahájení druhého dne konference Maxcon 2006
Přednášející: ReWegar

Čas: 09.05–10.00
Přednáška: Hi-End Processory
Přednášející: AMD

Čas: 10.10–11.10
Přednáška: Postprodukce
Přednášející: Richard Homola (BooTy)

Čas: 11.20–12.30
Přednáška: 3ds max + ZBrush
Přednášející: Martin Konečný (Maxko)

Čas: 13.30–14.30
Přednáška: Co všechno potřebujete vědět o MeshFlow
Přednášející: Loocas Duber

Čas: 14.40–15.50
Přednáška: Filmová tvorba
Přednášející: Marek Denko

Čas: 16.00–17.00
Přednáška: MaxScript pro uživatele
Přednášející: Illusion Softworks – Antonín „Woid“ Hildebrand

Podrobnější informace naleznete na oficiálních stránkách konference, kde také naleznete registrační formulář, podrobnosti o místě konání a programu akce a také záznamy přednášek z minulého ročníku.

×Odeslání článku na tvůj Kindle

Zadej svůj Kindle e-mail a my ti pošleme článek na tvůj Kindle.
Musíš mít povolený příjem obsahu do svého Kindle z naší e-mailové adresy kindle@programujte.com.

E-mailová adresa (např. novak@kindle.com):

TIP: Pokud chceš dostávat naše články každé ráno do svého Kindle, koukni do sekce Články do Kindle.

2 názory  —  2 nové  
Hlasování bylo ukončeno    
0 hlasů
Google
Autor se zajímá o SQL, PL/SQL, databázi Oracle, PHP, webdesign a 3D grafiku.
Web    

Nové články

Obrázek ke článku Generace Z: Proč je pro ně důležité, kolik mají follow?

Generace Z: Proč je pro ně důležité, kolik mají follow?

Životem jdou vybaveni chytrým telefonem v ruce a nedokáží si představit, že by to bylo jinak. Narodili se okolo přelomu tisíciletí a nikdy nezažili nic jiného než digitalizovaný svět. Dotykové obrazovky měli poprvé v rukou na základní škole, ti mladší možná už ve školce. Proto mají na svět jiný pohled než jejich předci. První zástupci této generace začínají dospívat a my brzy uvidíme, jestli je to s nimi tak zlé, jak o nich mnohdy tvrdí jejich rodiče.

Reklama
Reklama
Obrázek ke článku Proč mají absolventi v IT přemrštěné očekávání, a je vůbec přemrštěné?

Proč mají absolventi v IT přemrštěné očekávání, a je vůbec přemrštěné?

Poměrně nedávno zveřejnil portál Platy.cz zajímavé statistiky, kde mladí počítačoví experti nastupují do firem s průměrnou mzdou cca 36 000 Kč, hned v závěsu je bankovní sektor se svými cca 31 000 Kč. Pro srovnání – v ostatních oborech se průměrná nástupní mzda pohybuje okolo 28 000 Kč. Nástupní platy jsou samozřejmě ovlivněny i lokalitou zaměstnavatele

Obrázek ke článku Zpětné sledování sportovních přenosů využívá v létě řada lidí.

Zpětné sledování sportovních přenosů využívá v létě řada lidí.

Červenec a srpen představují měsíce, kdy Češi nejčastěji jezdí na vícedenní dovolené. V této době však rovněž probíhá řada důležitých sportovních událostí, jako jsou olympijské hry nebo například právě odehrané fotbalové mistrovství světa. Míra promeškaných sportovních přenosů však klesá díky moderních technologiím a službám. 

Obrázek ke článku Průzkum JetBrains: JavaScript mezi programátory vede, Kotlin získává na popularitě

Průzkum JetBrains: JavaScript mezi programátory vede, Kotlin získává na popularitě

Společnost JetBrains, přední tvůrce softwarových nástrojů pro profesionální vývojáře s centrálou v Praze, představila výsledky průzkumu, který pomáhá lépe porozumět a získat vhled do pracovních návyků programátorů. Zjištění mohou být nápomocná nejen pro zvýšení efektivity, ale také pro vytvoření ideálního pracovního prostředí pro programátory.  

Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032018 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý