E-mail namísto názvu ulice
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

E-mail namísto názvu uliceE-mail namísto názvu ulice

 
Hledat
Moderní platforma pro vytvoření vašeho nového webu – Wix.com.
Nyní už můžete mít web zdarma.
Vytvořte si vlastní webové stránky. Snadno, rychle a levně přes Saywebpage.com
Vybavení pro Laser Game
Spuštěn Filmový magazín
Laser Game Brno
Laser Game Ostrava

E-mail namísto názvu ulice

Google       Google       22. 7. 2006       8 015×
Reklama
Reklama

Tento požadavek vzešel od firmy Inventerprise LLC z Los Angeles. Inventerprise chce v roce 2008 zahájit zavádění vlastního řešení s názvem Shellmail. V principu by Shellmail měl být systémem přepisu e-mailových adres na fyzické adresy (systém pravděpodobně bude fungovat na stejném principu jako v současné době služba DNS překládající IP adresy na názvy „přátelské“ pro lidi).

Kromě toho Inventerprise upozorňuje, že e-mailová adresa je v současné době pravděpodobně lepším způsobem adresování zásilek než tradiční systém. Souvisí to s obrovskou oblibou elektronické pošty a velkou volností (a snadností) změny místa bydliště.

Autor řešeni Shellmail konstatoval, že jeho vynález značně usnadní život a práci poštovním úředníkům, jelikož již nebudou potřebovat tištěné seznamy adres. US Post se zatím k návrhu Inventerprise nevyjádřila, také s ohledem na nedostupnost podrobné technické specifikace navrhovaného řešení. Pravděpodobně by novým způsobem adresovaná korespondence byla předávána externí firmě, která by zajišťovala její dodání buď vlastními prostředky, nebo „přeadresováním“ zásilky.

Shellmail vychází ze zkušenosti firmy NetGram, která od roku 1995 poskytuje službu tisku, adresování a zasílání e-mailů standardní poštou.

Prozatím způsobují nejvíce starostí náklady Shellmailu – bude to pravděpodobně trojnásobek současné ceny nejdražší možné zásilky, postupem popularizace této služby by však její využívání mělo být stále levnější.

×Odeslání článku na tvůj Kindle

Zadej svůj Kindle e-mail a my ti pošleme článek na tvůj Kindle.
Musíš mít povolený příjem obsahu do svého Kindle z naší e-mailové adresy kindle@programujte.com.

E-mailová adresa (např. novak@kindle.com):

TIP: Pokud chceš dostávat naše články každé ráno do svého Kindle, koukni do sekce Články do Kindle.

Hlasování bylo ukončeno    
0 hlasů
Google
(fotka) Lukáš ChurýLukáš je šéfredaktorem Programujte, vyvíjí webové aplikace, fascinuje ho umělá inteligence a je lektorem na FI MUNI, kde učí navrhovat studenty GUI. Poslední dobou se snaží posunout Laser Game o stupeň výše a vyvíjí pro něj nové herní aplikace a elektroniku.
Web     Twitter     Facebook     LinkedIn    

Nové články

Obrázek ke článku V přechodu na DVB-T2 tápou především senioři. Přeladit jim pomáhají vnoučata, zapojí se i stát

V přechodu na DVB-T2 tápou především senioři. Přeladit jim pomáhají vnoučata, zapojí se i stát

Už na konci měsíce může zůstat část Čechů bez televizního signálu. Vypínání stávající sítě začne již 27. listopadu v Praze a středních Čechách a do poloviny roku 2020 čeká přechod na nový standard pozemního digitálního televizního vysílání DVB-T2 celou republiku. K naladění nového televizního vysílání musí řada lidí nakoupit modernější zařízení, upravit antény nebo přejít na kabelové či internetové vysílání. 

Reklama
Reklama
Obrázek ke článku Zavádění Master Data Management v praxi

Zavádění Master Data Management v praxi

Předchozím článku jsme si vysvětlili, co jsou to Master Data, kdy je firma obvykle začíná řešit, v jakých krocích postupovat a jak nám může pomoci zvláštní nástroj pro evidenci Master dat. V tomto článku se podíváme na dvou příkladech, jak prakticky začít Master data řešit.

1. Nová Master Data, která potřebujeme někde spravovat
2. Zmapování existujících Master dat a určení jejich vlastníků

Obrázek ke článku 5 nesprávných důvodů, proč dělat vlastní mobilní aplikaci

5 nesprávných důvodů, proč dělat vlastní mobilní aplikaci

Myslíte si, že máte skvělý nápad na byznys apku a znáte všechno, co potřebujete? Možná vám vývoj software na míru rozmluví Vláďa Skoumal, z firmy studio SKOUMAL vyvijející mobilní aplikace 5.11. 2019 v 18:00 v Impact Hub Praha nebo tento jeho článek.


 

Obrázek ke článku Ericsson ConsumerLab Report: rozšířená realita je další úrovní gamingu

Ericsson ConsumerLab Report: rozšířená realita je další úrovní gamingu

Celkem 66 % uživatelů zajímá rozšířená realita v oblasti gamingu. Mezi nimi je i 35 % těch, kteří jinak hry nehrají.
Pro téměř 50 % respondentů by bylo zajímavé zapojení virtuální objektů do reálného světa. Objekty by zůstaly tam, kde je při hře „umístili“.
Až 43 % uživatelů láká využití rozšířené reality ve sportu

Reklama autora

Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032019 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý