Okraj obrázku – 1. díl
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu
Reklama
Reklama

Okraj obrázku – 1. dílOkraj obrázku – 1. díl

 

Okraj obrázku – 1. díl

Google       Google       29. 8. 2006       18 388×

Jak rychle vytvořit okraj obrázku? Co třeba v Quick Mask (Rychlá maska)?

Reklama
Reklama

Otevřete obrázek, který chcete upravit (já jsem si otevřel vlastní foto).

 

1) Stiskněte klávesu Q (Quick Mask, Rychlá maska).

2) Nástrojem Obdelníkový výběr (M) vytvořte obdélníkovou selekci.

3) Tu vyplňte barvou popředí (Alt + Backspace), já zvolil bílou barvu. Protože jsme v režimu rychlé masky, výplň je obvykle červená.

4) Kombinací Ctrl + D odznačíme aktivní selekci.

5) Teď přidáme filtr: Rozostření – gaussovské (poloměr 14,7 obr. bodů).

6) Nyní stiskněte znovu klávesu Q (tím se zruší režim rychlé masky).

7) Vzniklou selekci vyplňte barvou popředí (Ctrl + Backspace).

Zde můžete ještě aplikovat nějaké filtry (např. filtr – textura – texturování).

8) A opět kombinací Ctrl + D odznačíme aktivní selekci. Tímto je hotovo :-)

×Odeslání článku na tvůj Kindle

Zadej svůj Kindle e-mail a my ti pošleme článek na tvůj Kindle.
Musíš mít povolený příjem obsahu do svého Kindle z naší e-mailové adresy kindle@programujte.com.

E-mailová adresa (např. novak@kindle.com):

TIP: Pokud chceš dostávat naše články každé ráno do svého Kindle, koukni do sekce Články do Kindle.

1 názor  —  1 nový  
Hlasování bylo ukončeno    
0 hlasů
Google
(fotka) Jan MalýAutor programuje ve VB, HTML, CSS. Zajímá se o grafiku, fotografování
Web     Twitter     Facebook    

Nové články

Obrázek ke článku RAD Studio a Windows Store

RAD Studio a Windows Store

RAD Studio je první vývojové prostředí se zabudovanou podporou balení aplikací typu Win32 a Win64 pro jejich umístění a šíření prostřednictvím Windows 10 Store.

Reklama
Reklama
Obrázek ke článku Testujte na 2 400+ Android a iOS zařízení

Testujte na 2 400+ Android a iOS zařízení

V dnešní době, kdy většina softwaru pro mobilní aplikace je tvořena a distribuována průběžně, mnohdy do celého světa je třeba zajistit také průběžnou automatizaci testování mobilního softwaru. V případě mobilních aplikací pro Android a iOS začíná být problém, jak testovat na obrovském množství kombinací HW variant, rozměrů, edic operačních systémů různých výrobců v různých částech světa na reálných zařízení. Simulátory a emulátory nejsou většinou to pravé. Pokud již testuji, jak si udělat vlastní beta distribuci opravdovým reálným testerům napříč platformami?

Obrázek ke článku Funkcie main vo Windows API

Funkcie main vo Windows API

V tretej časti seriálu o Windows API budeme hovoriť o funkčných prototypoch main. Funkčný prototyp je tvorený názvom funkcie a typom signatúry, pričom sa vynecháva telo funkcie. 

loadingtransparent (function() { var po = document.createElement('script'); po.type = 'text/javascript'; po.async = true; po.src = 'https://apis.google.com/js/plusone.js'; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; s.parentNode.insertBefore(po, s); })();
Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032017 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý