Soutěž o vstupenky na Developer Meeting 2006
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Soutěž o vstupenky na Developer Meeting 2006Soutěž o vstupenky na Developer Meeting 2006

 

Soutěž o vstupenky na Developer Meeting 2006

Google       Google       8. 9. 2006       11 196×

Pokud hodláte navštívit konferenci spjatou s nejnovějšími trendy a technologiemi v oblasti programování a databází nebo pokud ještě nejste rozhodnuti, nabízíme vám 20 vstupenek, když správně odpovíte na čtyři jednoduché otázky.

Stačí, když nám (správně) odpovíte na pár jednoduchých otázek, a vstupenku máte v kapse. Prvním 20 soutěžícím, kteří odpoví správně, bude zajištěn volný vstup na konferenci.

  1. Kolikátý ročník konference s názvem Developer Meeting se letos pořádá?
  2. Zástupci kterých firem budou mít na DM 2006 přednášky?
  3. Uveďte, co oceňujete na tomto portálu nejpozitivněji.
  4. Uveďte, co na vás naopak působí negativně.

Odpovědi spolu s kontaktními údaji na vás (jméno, příjmení, e-mail, společnost, pokud jste členem/zaměstnancem, funkce ve společnosti) zašlete nejpozději do 12. září 2006 na e-mailovou adresu soutez@programujte.com, jako předmět uveďte DM 2006.

Developer Meeting 2006

Prvních 20 soutěžících, kteří správně odpoví, získá volný vstup.

×Odeslání článku na tvůj Kindle

Zadej svůj Kindle e-mail a my ti pošleme článek na tvůj Kindle.
Musíš mít povolený příjem obsahu do svého Kindle z naší e-mailové adresy kindle@programujte.com.

E-mailová adresa (např. novak@kindle.com):

TIP: Pokud chceš dostávat naše články každé ráno do svého Kindle, koukni do sekce Články do Kindle.

3 názory  —  3 nové  
Hlasování bylo ukončeno    
0 hlasů
Google
(fotka) Lukáš ChurýLukáš je šéfredaktorem Programujte, vyvíjí webové aplikace, fascinuje ho umělá inteligence a je lektorem na FI MUNI, kde učí navrhovat studenty GUI. Poslední dobou se snaží posunout Laser Game o stupeň výše a vyvíjí pro něj nové herní aplikace a elektroniku.
Web     Twitter     Facebook     LinkedIn    

Nové články

Obrázek ke článku Stavebnice umělé inteligence 1

Stavebnice umělé inteligence 1

Článek popisuje první část stavebnice umělé inteligence. Obsahuje lineární a plošnou optimalizaci.  Demo verzi je možné použít pro výuku i zájmovou činnost. Profesionální verze je určena pro vývojáře, kteří chtějí integrovat popsané moduly do svých systémů.

Obrázek ke článku Hybridní inteligentní systémy 2

Hybridní inteligentní systémy 2

V technické praxi využíváme často kombinaci různých disciplín umělé inteligence a klasických výpočtů. Takovým systémům říkáme hybridní systémy. V tomto článku se zmíním o určitém typu hybridního systému, který je užitečný ve velmi složitých výrobních procesech.

Obrázek ke článku Jak vést kvalitně tým v IT oboru: Naprogramujte si ty správné manažerské kvality

Jak vést kvalitně tým v IT oboru: Naprogramujte si ty správné manažerské kvality

Vedení týmu v oboru informačních technologií se nijak zvlášť neliší od jiných oborů. Přesto však IT manažeři čelí výzvě v podobě velmi rychlého rozvoje a tím i rostoucími nároky na své lidi. Udržet pozornost, motivaci a efektivitu týmu vyžaduje opravdu pevné manažerské základy a zároveň otevřenost a flexibilitu pro stále nové výzvy.

Obrázek ke článku Síla týmů se na home office může vytrácet. Odborníci radí, jak z pracovních omezení vytěžit maximum

Síla týmů se na home office může vytrácet. Odborníci radí, jak z pracovních omezení vytěžit maximum

Za poslední rok se podoba práce zaměstnanců změnila k nepoznání. Především plošné zavedení home office, které mělo být zpočátku jen dočasným opatřením, je pro mnohé už více než rok každodenní realitou. Co ale dělat, když se při práci z domova ztrácí motivace, zaměstnanci přestávají komunikovat a dříve fungující tým se rozpadá na skupinu solitérů? Odborníci na personalistiku dali dohromady několik rad, jak udržet tým v chodu, i když pracovní podmínky nejsou ideální.

Reklama autora

Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032024 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý