Moorhuhn Kart 2 XXL
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Moorhuhn Kart 2 XXLMoorhuhn Kart 2 XXL

 
Hledat
Moderní platforma pro vytvoření vašeho nového webu – Wix.com.
Nyní už můžete mít web zdarma.
Vybavení pro Laser Game
Spuštěn Filmový magazín

Moorhuhn Kart 2 XXL

Google       Google       22. 9. 2006       14 970×

Určitě každý zná klasické Moorhuhny. To střílení poletujících slepic, které je bez cíle, jenom nastřílet co nejvíce bodů. V sérii Moorhuhn je asi 20 titulů, ale tento je podle mě nejlepší. Jak už název napovídá, bude se jednat o závody bugin.

Reklama
Reklama

Vývojáři Moorhuhn za dobu, co sérii vyrábí, stvořili mnoho postaviček, od nejznámější slepice až po žábu a lišku. Tyto postavičky mají ve hře hlavní roli. Za každou z nich můžete hrát (závodit). Jako každá Moorhuhn hra, je tato také bez cíle. Jediným možným cílem je ve hře porazit všechny soupeře nebo zajet na dané dráze nejlepší čas. Závod má tři kola a k dispozici je 5 map: farma, zimní farma, ostrov, Egypt a továrna. V menu před závodem si zvolíte postavičku, za kterou chcete hrát, a mód hry.

Jak už jsem předtím napsal, ve hře je více modů. Můžete si zvolit závod asi s pěti spoluhráči, sám s jedním spoluhráčem nebo můžete jet časovku. V modu s více spoluhráči máte možnost sbírat takové průhledné uprostřed duhové balíčky, které vám vždy dají nějakou schopnost, například rakety nebo pás na propíchnutí pneumatik. Tyto „zbraně“ můžete používat proti ostatním spoluhráčům, ale pozor, oproti staršímu dílu (Moorhuhn Kart 1) mají vaši spoluhráči možnost sbírat „zbraně“ také a díky jejich nové AI je i docela dobře používat.

Mód sám proti jednomu je úplně stejný jako závod s více, akorát zde je jenom jeden spoluhráč a nejsou zde balíčky se „zbraněmi“. Hra má multiplayer, ale nejde spustit po Internetu, jenom na jednom počítači, a to tak, že jeden hráč má první polovinu obrazovky a druhý druhou.

Ovládání mi ze začátku nesedlo, protože je, podle mě, až moc citlivé a v menu to nejde přednastavit, ale nakonec jsem si zvykl. Hra má pěknou kreslenou grafiku, která také bohužel nejde nastavit, ale zvládne ji i počítač bez nejnovější grafické karty.

×Odeslání článku na tvůj Kindle

Zadej svůj Kindle e-mail a my ti pošleme článek na tvůj Kindle.
Musíš mít povolený příjem obsahu do svého Kindle z naší e-mailové adresy kindle@programujte.com.

E-mailová adresa (např. novak@kindle.com):

TIP: Pokud chceš dostávat naše články každé ráno do svého Kindle, koukni do sekce Články do Kindle.

4 názory  —  4 nové  
Hlasování bylo ukončeno    
0 hlasů
Google
Autor rád programuje v C++, Pascalu, HTML, CSS, PHP, Delphi, tvoří grafiku v Photoshopu a píše recenze na hry.

Nové články

Obrázek ke článku První český hackathon ve vlaku inspirovaly služby jako  Tinder, Airbnb nebo Uber

První český hackathon ve vlaku inspirovaly služby jako Tinder, Airbnb nebo Uber

Patnáct set kilometrů, cesta přes dva státy, šestnáct hodin programování a přísun energy drinků, tak by se dal shrnout unikátní hackathon ve vlaku pořádaný Kiwi.com. Z Prahy do Košic a zpět se svezlo celkem 13 týmů, každý s originálním nápadem. Hlavní výhru, voucher na letenky v hodnotě 2 500 EUR, si v Praze převzal tým až z Ukrajiny.

Reklama
Reklama
Obrázek ke článku Gamifikace nakupování dorazila i do České republiky

Gamifikace nakupování dorazila i do České republiky

Zákazníci zejména retailových společností jsou často znuděni klasickými věrnostními či motivačními programy. Většinou z toho důvodu, že jsou jeden jako druhý a nepřináší nic nového. Ale i v České republice se projevují zahraniční trendy, nedávno zde totiž vstoupila na trh a rychle se uchytila nová platforma kombinující to nejlepší z věrnostních a motivačních programů, která navíc využívá prvky gamifikace – Rondo.cz. Na hlavní milníky vývoje nálad a motivace zákazníků a nejnovější trendy se zaměřil Jan Hřebabecký, spoluzakladatel Rondo.cz

Celý článekGoogle2. listopadu 2017PR
Obrázek ke článku NopCommerce – datová vrstva a přístup k datům – 2. díl

NopCommerce – datová vrstva a přístup k datům – 2. díl

V minulém článku jsme si představili platformu NopCommerce z globálního pohledu. V dnešním díle se již zaměříme na konkrétní část systému, a to datovou vrstvu. Představíme si základní stavební kameny systému v podobě doménových objektů. Ukážeme si, jakým způsobem rozšířit doménové objekty a jakým způsobem přistupuje NopCommerce k nastavení systému a modulů.

Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032018 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý