Adobe Photoshop CS2 – Tvorba loga
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Adobe Photoshop CS2 – Tvorba logaAdobe Photoshop CS2 – Tvorba loga

 
Hledat
Moderní platforma pro vytvoření vašeho nového webu – Wix.com.
Nyní už můžete mít web zdarma.
Vybavení pro Laser Game
Spuštěn Filmový magazín

Adobe Photoshop CS2 – Tvorba loga

Google       Google       17. 10. 2006       39 488×

Dnes si ukážeme, jak vytvořit pomocí Photoshopu pěkné logo.

Reklama
Reklama

Tvorba loga

Nejprve si otevřeme nový dokument o velikosti 740×114 px. Tedy šířka 770 px a výška 114 px.

Vybereme nástroj Přechod. Můžete ho vidět na předchozím obrázku. Barvu Přechodu nastavte na červenou barvu kteréhokoliv odstínu. Jestliže chcete mít přesnou kopii loga, který je v tomto článku, tak si nastavte barvu na standardní: #FF000.

Takže první krok máme hotový. Dalším krokem bude nanesení filtru. Přejděte do galerie filtrů.

Klepněte na záložku Textura a vyberte Praskliny. Jas, hloubku prasklin a mezery mezi prasklinami nechte být a potvrďte vše stisknutím tlačítka OK. Zde vidíte výsledek, který by měl výjít:

Nyní si vytvořte novou vrstvu. Vemte si nástroj Text a napište Stavby.cz (resp. text vlastního loga). U písma nastavte toto:
› bíla barva
› písmo Crazysk8. Tady si stáhněte .
› velikost písma nastavte na 60 bodů.

Doporučuji tento font stáhnout, protože s jiným fontem by to nemuselo vypadat tak hezky.
Teď si sežeňte nějaký obrázek domu. Pokud nemůžete žádný u sebe najít, tak vězte, že ho můžete snadno najít na Googlu. Až si obrázek seženete, vytvořte si v dokumentu novou vrstvu a zkopírujte obrázek domu právě sem.

Protože na mém obrázku byla vidět reklama, tak jsem ji překryl novou vrstvou pomocí nástroje Obdélník a vložením svého textu. Takže pokud taky máte podobný problém, udělejte to samé.
Základ tedy máme hotov. Teď se vrhneme na efekty, které vylepší dojek našeho loga. V paletě vrstev klepněte na vrstvu s domem a krytí nastavte na 49 %. Tady máte nastavení mého textu Stavby.cz



No, a je hotovo. Doufám, že se vám článek líbil a že jste pochytili nějakou inspiraci. Zde máte ještě náhled, jak by to mělo po vaší námaze vypadat.

×Odeslání článku na tvůj Kindle

Zadej svůj Kindle e-mail a my ti pošleme článek na tvůj Kindle.
Musíš mít povolený příjem obsahu do svého Kindle z naší e-mailové adresy kindle@programujte.com.

E-mailová adresa (např. novak@kindle.com):

TIP: Pokud chceš dostávat naše články každé ráno do svého Kindle, koukni do sekce Články do Kindle.

Hlasování bylo ukončeno    
0 hlasů
Google
Autor studuje střední školu změřenout na IT(aplikace osobních počítačů). Zajímá se o webdesign (HTML,CSS), rád programuje(PHP & MySQL) a hraje si rád s grafikou (Photoshop). A taky si rád zasportuje (florbal, sebeobrana).

Nové články

Obrázek ke článku První český hackathon ve vlaku inspirovaly služby jako  Tinder, Airbnb nebo Uber

První český hackathon ve vlaku inspirovaly služby jako Tinder, Airbnb nebo Uber

Patnáct set kilometrů, cesta přes dva státy, šestnáct hodin programování a přísun energy drinků, tak by se dal shrnout unikátní hackathon ve vlaku pořádaný Kiwi.com. Z Prahy do Košic a zpět se svezlo celkem 13 týmů, každý s originálním nápadem. Hlavní výhru, voucher na letenky v hodnotě 2 500 EUR, si v Praze převzal tým až z Ukrajiny.

Reklama
Reklama
Obrázek ke článku Gamifikace nakupování dorazila i do České republiky

Gamifikace nakupování dorazila i do České republiky

Zákazníci zejména retailových společností jsou často znuděni klasickými věrnostními či motivačními programy. Většinou z toho důvodu, že jsou jeden jako druhý a nepřináší nic nového. Ale i v České republice se projevují zahraniční trendy, nedávno zde totiž vstoupila na trh a rychle se uchytila nová platforma kombinující to nejlepší z věrnostních a motivačních programů, která navíc využívá prvky gamifikace – Rondo.cz. Na hlavní milníky vývoje nálad a motivace zákazníků a nejnovější trendy se zaměřil Jan Hřebabecký, spoluzakladatel Rondo.cz

Celý článekGoogle2. listopadu 2017PR
Obrázek ke článku NopCommerce – datová vrstva a přístup k datům – 2. díl

NopCommerce – datová vrstva a přístup k datům – 2. díl

V minulém článku jsme si představili platformu NopCommerce z globálního pohledu. V dnešním díle se již zaměříme na konkrétní část systému, a to datovou vrstvu. Představíme si základní stavební kameny systému v podobě doménových objektů. Ukážeme si, jakým způsobem rozšířit doménové objekty a jakým způsobem přistupuje NopCommerce k nastavení systému a modulů.

Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032018 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý