Paměti flash
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Paměti flashPaměti flash

 
Hledat
Moderní platforma pro vytvoření vašeho nového webu – Wix.com.
Nyní už můžete mít web zdarma.
Vytvořte si vlastní webové stránky. Snadno, rychle a levně přes Saywebpage.com
Vybavení pro Laser Game
Spuštěn Filmový magazín
Laser Game Brno
Laser Game Ostrava

Paměti flash

Google       Google       5. 2. 2007       13 126×
Reklama
Reklama

Flash paměť místo pevného disku

Firma SanDisc připravuje paměťové jednotky flash o kapacitě 32 GB, které by mohly nahradit pevné disky, a to především v noteboocích. Představuje to jednu výhodu, což je vysoká rychlost, ale i jednu nevýhodu, kterou je vysoká cena (kolem 600 USD). Nová paměť má rozměr 1.8" a kvůli své vysoké ceně bude technologie nejdříve nabízena armádě, leteckým společnostem a dalším společnostem, které rychlost paměti ocení a na finacích jim nesejde. Důležitou výhodou je také teplota. Normální pevné disky tvoří v počítači nejzahřívanější část, kdežto flash paměť se tolik nezahřívá a je také méně náchylná k poškození v důsledku manipulace. Pokud cena klesne, můžeme se těšit na konkurenta pevným diskům…

500× rychlejší nástupce pamětí flash

Vědci z firem IBM, Macronix a Qimonda zveřejnili výsledky společného výzkumu, jehož výsledkem má být nástupce flash pamětí. V porovnání s flash pamětí má pracovat 500× rychleji, a to s poloviční spotřebou energie při zápisu dat. Počítačové paměti zaznamenávájí informace tak, že dokáží rychle přepínat svůj stav z hodnoty 0 na hodnotu 1 a opačně (např. paměti SRAM a DRAM – potřebují k udržení informace trvalé napájení). Naproti tomu buňky paměti flash dokážou uchovat zapsanou informaci i při odpojení napájení. Navá paměť využívá odlišný princip. Hodnoty 0 a 1 zapisuje do paměťových buněk se základem v polovodičové slitině germania a antimonu (pro udržování struktury slitiny není potřeba dodávat energii). Nový materiál se může z jednoho stavu do druhého přepnout až 500× rychleji naž flash paměť a spotřebuje přitom méně než polovinu energie.

×Odeslání článku na tvůj Kindle

Zadej svůj Kindle e-mail a my ti pošleme článek na tvůj Kindle.
Musíš mít povolený příjem obsahu do svého Kindle z naší e-mailové adresy kindle@programujte.com.

E-mailová adresa (např. novak@kindle.com):

TIP: Pokud chceš dostávat naše články každé ráno do svého Kindle, koukni do sekce Články do Kindle.

Hlasování bylo ukončeno    
0 hlasů
Google
(fotka) Tomáš BobekAutor je designérem stránek (2D grafika), ovládá jazyky HTML, CSS, PHP, JavaScript a zajímá se o programování v Javě.Krom programujte.com se podílí na projektech maths.cz (jako redaktor a grafik), ceskewebstudio.cz (jako designér) a webber.cz (jako JavaScript scriptař). Ostatní volný čas rád tráví s přáteli nebo sportuje (tenis, nohejbal, hokejbal, závodně fotbal).
Web     Twitter     Facebook    

Nové články

Obrázek ke článku V přechodu na DVB-T2 tápou především senioři. Přeladit jim pomáhají vnoučata, zapojí se i stát

V přechodu na DVB-T2 tápou především senioři. Přeladit jim pomáhají vnoučata, zapojí se i stát

Už na konci měsíce může zůstat část Čechů bez televizního signálu. Vypínání stávající sítě začne již 27. listopadu v Praze a středních Čechách a do poloviny roku 2020 čeká přechod na nový standard pozemního digitálního televizního vysílání DVB-T2 celou republiku. K naladění nového televizního vysílání musí řada lidí nakoupit modernější zařízení, upravit antény nebo přejít na kabelové či internetové vysílání. 

Reklama
Reklama
Obrázek ke článku Zavádění Master Data Management v praxi

Zavádění Master Data Management v praxi

Předchozím článku jsme si vysvětlili, co jsou to Master Data, kdy je firma obvykle začíná řešit, v jakých krocích postupovat a jak nám může pomoci zvláštní nástroj pro evidenci Master dat. V tomto článku se podíváme na dvou příkladech, jak prakticky začít Master data řešit.

1. Nová Master Data, která potřebujeme někde spravovat
2. Zmapování existujících Master dat a určení jejich vlastníků

Obrázek ke článku 5 nesprávných důvodů, proč dělat vlastní mobilní aplikaci

5 nesprávných důvodů, proč dělat vlastní mobilní aplikaci

Myslíte si, že máte skvělý nápad na byznys apku a znáte všechno, co potřebujete? Možná vám vývoj software na míru rozmluví Vláďa Skoumal, z firmy studio SKOUMAL vyvijející mobilní aplikace 5.11. 2019 v 18:00 v Impact Hub Praha nebo tento jeho článek.


 

Obrázek ke článku Ericsson ConsumerLab Report: rozšířená realita je další úrovní gamingu

Ericsson ConsumerLab Report: rozšířená realita je další úrovní gamingu

Celkem 66 % uživatelů zajímá rozšířená realita v oblasti gamingu. Mezi nimi je i 35 % těch, kteří jinak hry nehrají.
Pro téměř 50 % respondentů by bylo zajímavé zapojení virtuální objektů do reálného světa. Objekty by zůstaly tam, kde je při hře „umístili“.
Až 43 % uživatelů láká využití rozšířené reality ve sportu

Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032019 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý