Jak na zvuky v Pythonu
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Jak na zvuky v PythonuJak na zvuky v Pythonu

 
Hledat
Moderní platforma pro vytvoření vašeho nového webu – Wix.com.
Nyní už můžete mít web zdarma.
Vybavení pro Laser Game
Spuštěn Filmový magazín

Jak na zvuky v Pythonu

Google       Google       14. 3. 2007       14 225×

Jistě se vám někdy stalo, že jste potřebovali do svého programu vložit nějaký zvuk, ale nevěděli jste, jak na to. Zde je řešení!

Reklama
Reklama

Dnes se naučíme přehrávat zvukové soubory. Je více způsobů, jak něco přehrát, ale my se podíváme na dva moduly:

  • Winsound. Tento modul je v základní distribuci a funguje pouze na platformě Windows.
  • Pymedia. Tento modul je nutné stáhnout odtud.

Winsound

Tento modul má oproti pymedia velkou nevýhodu, a to, že přehrává pouze soubory ve formátu WAV.

import winsound
winsound.PlaySound(nahravka, winsound.SND_FILENAME|winsound.SND_ASYNC)

Místo nahravka vložte jméno souboru, který chcete přehrát.

Další zajímavá funkce je pípání na určité frekvenci.


import winsound
winsound.Beep(500,250)#Hraj 250milisekund na frekvenci 500 hertzů

Frekvence musí být v intervalu 37–32767. Čas se zadává v milisekundách.

Pymedia

Přehrává většinu zvukových souborů jako WAV a MP3. Přehrávání je stejně jednoduché jako s Winsound.

import pymedia
pisnicka=pymedia.Player()
pisnicka.start()
pisnicka.startPlayback(soubor)

To by bylo pro dnešek všechno.

×Odeslání článku na tvůj Kindle

Zadej svůj Kindle e-mail a my ti pošleme článek na tvůj Kindle.
Musíš mít povolený příjem obsahu do svého Kindle z naší e-mailové adresy kindle@programujte.com.

E-mailová adresa (např. novak@kindle.com):

TIP: Pokud chceš dostávat naše články každé ráno do svého Kindle, koukni do sekce Články do Kindle.

Hlasování bylo ukončeno    
0 hlasů
Google
Autor studuje na FIT ČVUT a je šéfredaktorem portálu Matematika pro každého.
Web    

Nové články

Reklama
Reklama
Obrázek ke článku NopCommerce – datová vrstva a přístup k datům – 2. díl

NopCommerce – datová vrstva a přístup k datům – 2. díl

V minulém článku jsme si představili platformu NopCommerce z globálního pohledu. V dnešním díle se již zaměříme na konkrétní část systému, a to datovou vrstvu. Představíme si základní stavební kameny systému v podobě doménových objektů. Ukážeme si, jakým způsobem rozšířit doménové objekty a jakým způsobem přistupuje NopCommerce k nastavení systému a modulů.

Obrázek ke článku Seznamte se s open source platformou NopCommerce – 1. díl

Seznamte se s open source platformou NopCommerce – 1. díl

Hledáte e-commerce řešení, které si dokážete přizpůsobit podle vašich požadavků? Chcete čistý a srozumitelný kód, se kterým bude radost pracovat? Prozkoumejte s námi možnosti open source projektu NopCommerce. Seriál programování pod NopCommerce vám pomůže překonat první kroky nejistoty a úspěšně zvládnout vývoj pod platformou NopCommerce.

Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032017 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý