3Ds Max – Vrhací hvězdice
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu
Reklama

3Ds Max – Vrhací hvězdice3Ds Max – Vrhací hvězdice

 

3Ds Max – Vrhací hvězdice

Google       Google       27. 8. 2007       27 610×

Tutoriál na vymodelováni vrhací hvězdice

Reklama
Reklama

Připravil jsem tutoriál, jehož výsledek vydíte výše. Můžeme tedy začít s modelováním.

Vytvořte objekt star (Create -> Shapes -> Star) o těchto hodnotách a rozměrech:

  • Radius 1: 100,00
  • Radius 2: 40,00
  • Points: 6

Nyní se přesuňte do Modifiers listu, dejte Extrude a do tabulky vložte tyto hodnoty:

  • Amount: 5,00
  • Segments: 2
  • Vypněte možnost Smooth

Teď budete potřebovat vytvořit dlaší válce, abyste mohli vytvořit středový otvor a postranní kruhové výřezy. Tedy první (středový) válec bude o těchto parametrech:

  • Radius: 10,00
  • Height: 30,00
  • Height segments: 1
  • Sides: 36

Další válec, který vytvoříte, bude o stejných parametrech, akorát Radius bude 12,50. Tento válec si vytvořte budete muset provést jednoduché nastavení uchytávání. Najeďte do Grid and Snap Settings (kliknutí pravým tlačítkem myši na tlačítko Snap Toogle) a zašktněte tlačítka Vertex a Grid Points. Tím docílíte toho, že se střed válce bude uchytávat krajových vertexů hvězdy, tedy přesuňte válec tak, jak vidíte na obrázku níže.

Nyní postupně vytvořte dalších pět kopíí tohoto válce (Copy, nikoliv Instance) a umístěte je tak, jak vidíte na pátém obrázku – tedy středy na vnitřní okrajové vertexy hvězdy. Nakonec veškeré válce na scéně umístěte tak, aby celým obejemem procházely skrz objekt hvězdy.

Označte všech sedm válců a zkonvertujte je na Editable Poly. Teď vyberte pouze jeden (jedno jaký) válec na scéně a v panelu s modify klikněte na malé okénko vedle pole Attach a vyskočí vám tabulka, kde označíte všechny objekty až na hvězdu (jde o to, že sloučíte válce v jeden objekt).

A už se pomalu blíží konec. Označte si hvězdu a zkonvertujte ji na Editable Poly, jako typ výběru vyberte polygon (zkratka 4) a označte obě největší plochy na hvězdě (horní i spodní podstava). Nyní klikněte na malé okénko vedle pole Outline a hodnotu v tabulce nastavte na −8,50 a odsouhlaste. Zrušte výběr polygonů (znovu klávesa 4), ale hvězdu mějte pořád označenou. Přejděte na Create -> Compound Object -> Boolean, kde v panelu, který vám vyjede, nemůžete přehlédnout tlačítko Pick Operand B. Na to klikněte a poté označte jeden z válců (opět jedno jaký) a hvězdice je hotová.

×Odeslání článku na tvůj Kindle

Zadej svůj Kindle e-mail a my ti pošleme článek na tvůj Kindle.
Musíš mít povolený příjem obsahu do svého Kindle z naší e-mailové adresy kindle@programujte.com.

E-mailová adresa (např. novak@kindle.com):

TIP: Pokud chceš dostávat naše články každé ráno do svého Kindle, koukni do sekce Články do Kindle.

Hlasování bylo ukončeno    
0 hlasů
Google
(fotka) Tomáš BobekAutor je designérem stránek (2D grafika), ovládá jazyky HTML, CSS, PHP, JavaScript a zajímá se o programování v Javě.Krom programujte.com se podílí na projektech maths.cz (jako redaktor a grafik), ceskewebstudio.cz (jako designér) a webber.cz (jako JavaScript scriptař). Ostatní volný čas rád tráví s přáteli nebo sportuje (tenis, nohejbal, hokejbal, závodně fotbal).
Web     Twitter     Facebook    

Nové články

Reklama
Reklama
Obrázek ke článku Blockchain & Bitcoin konference

Blockchain & Bitcoin konference

V pátek 19. 5. 2017 se v pražském konferenčním centru Andel’s konala Blockchain & Bitcoin konference. Řada odborníků a podnikatelů v oboru blockchainu a kryptoměn představila možnosti budoucího směřování tohoto oboru. Speakeři většinou rusky mluvící provenience prezentovali řešení svých firem založená na technologii blockchainu.

Obrázek ke článku Malware KONNI se úspěšně skrýval 3 roky. Odhalil ho bezpečnostní tým Cisco Talos

Malware KONNI se úspěšně skrýval 3 roky. Odhalil ho bezpečnostní tým Cisco Talos

Bezpečnostní tým Cisco Talos odhalil celkem 4 kampaně dosud neobjeveného malwaru, který dostal jméno KONNI. Ten se dokázal úspěšně maskovat od roku 2014. Zpočátku se malware zaměřoval pouze na krádeže citlivých dat. Za 3 roky se ale několikrát vyvinul, přičemž jeho současná verze umožňuje útočníkovi z infikovaného počítače nejenom krást data, ale i mapovat stisky na klávesnici, pořizovat screenshoty obrazovky či v zařízení spustit libovolný kód. Pro odvedení pozornosti oběti zasílali útočníci v příloze také obrázek, zprávu a výhružkách severokorejského režimu či kontakty na členy mezinárodních organizací.

loadingtransparent (function() { var po = document.createElement('script'); po.type = 'text/javascript'; po.async = true; po.src = 'https://apis.google.com/js/plusone.js'; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; s.parentNode.insertBefore(po, s); })();
Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032017 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý