Mafia 2 - konečně je to oficiální!
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu
Reklama

Mafia 2 - konečně je to oficiální!Mafia 2 - konečně je to oficiální!

 

Mafia 2 - konečně je to oficiální!

Google       Google       25. 9. 2007       14 632×

Dlouho očekávaná akční hra od českých autorů konečně oficiálně ohlášena! Na co všechno se máme těšit?

Reklama
Reklama

Pokračování legendární akční hry, o které se několik let hráči i novináři z celého světa dohadovali a spekulovali o tom, zda-li hra Mafia 2 opravdu vyjde, v jaké době se bude odehrávat, kde se bude odehrávat, na jakých platformách bude k mání atd. Den 21. 8. 2007 si všichni zapřísáhlí hráči/fanatici Mafie zapíší do svých deníčků, kalendářů a celý život si jej budou pamatovat.

21. 8. 2007 totiž byla Mafia 2 oficiálně ohlášena a při této příležitosti bylo vydáno i pět prvních oficiálních screenshotů a trailer, v několika světových jazycích, ovšem zatím mimo češtinu. Mafia 2 je ohlášena na tři platformy, a to PC, Xbox 360 a PlayStation 3. Hra se bude odehrávat ve městě Empire City, jehož předlohou je New York. Budeme se pohybovat ve 40. a 50. letech, konkrétně mezi lety 1945-1955. S prvním dílem Mafie by dvojka neměla mít téměř nic společného, ovšem objevují se spekulace a nápadité podobnosti postav, zejména postavy, které se objevily v závěrečné scéně Mafie, kdy za Tomem, hlavním hrdinou prvního dílu, přijíždí dva vrazi – tyto dvě osoby jsou náramně podobné postavám ve druhém díle, ovšem jejich shoda není potvrzena. Ve dvojce budeme hrát za mladého Itala – gangstera Vita. Ve hře po silnicích bude jezdit několik desítek propracovaných a licencovaných aut, takže se projedeme například v nádherném Rolls Royce.

Pozn. autora: Za sebe říkám, že screenshotům zatím příliš nevěřím, všichni víme, jak vypadají screenshoty od výrobce před vypuštěním hry a jak vypadají od hráčů. Možná se pletu, ale mně screenshoty připadají hodně vyrenderované a dle mého názoru je to i na Xbox či PS3 trochu moc dokonalé. Kdo ví, z pochybností nás ale vyvede nejspíš až první verze hry, kterou si budeme moci zahrát.

Poznámka 2: Omlouvám se, ale při čtení článků ze který jsem čerpal jsem bohužel přehlédl, Illusion Softworks potvrdili, že screenshoty a trailer jsou renderované a nejedná se o in-game záběry. Bohužel.

×Odeslání článku na tvůj Kindle

Zadej svůj Kindle e-mail a my ti pošleme článek na tvůj Kindle.
Musíš mít povolený příjem obsahu do svého Kindle z naší e-mailové adresy kindle@programujte.com.

E-mailová adresa (např. novak@kindle.com):

TIP: Pokud chceš dostávat naše články každé ráno do svého Kindle, koukni do sekce Články do Kindle.

Hlasování bylo ukončeno    
0 hlasů
Google
Autor se zajímá o programování, hry, OS, žurnalistiku a psychologii. Programuje v HTML a C++ a bojuje s PHP.
Web    

Nové články

Obrázek ke článku DistrCut – optimalizace pomocí distribuované inteligence

DistrCut – optimalizace pomocí distribuované inteligence

Optimalizační systémy, které jsem dosud popisoval, se týkaly vždy optimalizace na jednom zařízení. Optimalizovalo se dělení tyčového materiálu na jedné pile, vypalování plošného materiálu na jednom plazmovém stroji, řídilo se tavení na jedné elektrické obloukové peci.

Ve výrobním procesu je však často nutné optimalizovat činnost celého výrobního úseku, kde je více různých objektů odlišného typu a koordinovat činnost těchto objektů k dosažení společného cíle, zpravidla kvality finálního výrobku. Řešení tohoto problému umožňuje distribuovaná inteligence.

Reklama
Reklama

loadingtransparent (function() { var po = document.createElement('script'); po.type = 'text/javascript'; po.async = true; po.src = 'https://apis.google.com/js/plusone.js'; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; s.parentNode.insertBefore(po, s); })();
Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032017 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý