Microsoft Imagine Cup 2008
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Microsoft Imagine Cup 2008Microsoft Imagine Cup 2008

 
Hledat
Moderní platforma pro vytvoření vašeho nového webu – Wix.com.
Nyní už můžete mít web zdarma.
Vybavení pro Laser Game
Spuštěn Filmový magazín

Microsoft Imagine Cup 2008

Google       Google       25. 11. 2007       8 708×

Microsoft otevírá již šestý ročník studentského klání Imagine Cup, jehož cílem je inspirovat mladé lidi k využití informačních technologií pro zvyšování kvality lidského života. Tématem letošního ročníku je životní prostředí: „Představte si svět, ve kterém technologie přinášejí trvale udržitelné životní prostředí“. Studenti mohou sami definovat svůj pohled na životní prostředí a v šesti vypsaných kategoriích mohou navrhnout vlastní přístup k vylepšení této neoddělitelné součásti lidského života.

Reklama
Reklama

Soutěž je rozdělena do několika kol. Soutěžící v kategorii „Softwarový návrh“ se utkají v regionálním českém kole a vítěz postoupí do celosvětového finále, které proběhne 1. až 8. července 2008 v Paříži. Studenti v ostatních soutěžních kategoriích bojují většinou on-line se svými mezinárodními soupeři a jsou průběžně vyřazováni. Do mezinárodního finále pak postupuje pouze 6 nejlepších týmů či jednotlivců v každé kategorii. Nejlepší návrhy budou oceněny finanční odměnou ve výši 170 000 amerických dolarů. Kromě ocenění znamená pro studenty úspěšná účast v soutěži také nové profesní příležitosti a šanci ovlivnit životy ostatních lidí. Do soutěže se mohou zapojit studenti starší 16 let.

O soutěži Imagine Cup 2008

Co vše může znamenat trvale udržitelné životní prostředí?

Představte si moderní svět, v kterém jsou technologie zcela neodmyslitelnou součástí života na celé planetě. Svět, kde software umožňuje lehce interpretovat indikátory stavu životního prostředí, předpovídat dopady našeho chování, racionalizovat spotřebu přírodních surovin a žít více v souladu se životním prostředím. Imagine Cup 2008 se zaměřuje na studenty po celém světě, aby aktivně přispěli k misi pro ochranu světa pro další generace. Pro některé z nás znamená udržitelné životní prostředí něco jako možnost dýchat čerstvý vzduch pokaždé, když si otevřeme okno. Pro jiné to znamená znatelné zlepšení klíčových indikátorů stavu životního prostředí. Ať se podíváme z jakéhokoliv úhlu, správné použití technologií může skutečně efektivně pomoci vyřešit tento problém, a to v globálním měřítku.

Kategorie

Soutěž Imagine Cup probíhá v následujících kategoriích, z nichž některé probíhají až do finále on-line způsobem.

Technologické řešení

  • Softwarový návrh – vyžaduje od studentů technické znalosti a kreativitu při návrhu softwarového řešení aktuálního problému. Studenti musejí přijít s nápadem, na jeho základě vytvořit projekt a realizovat celý vývojový proces. Soutěžní návrhy hodnotí odborná porota podle stupně inovace, dopadu na cílovou skupinu a celkové efektivity. Této kategorie se soutěžící účastní osobně a z regionálního kola postupují přímo do celosvětového finále v Paříži.
  • Embedded vývoj – účastníci v této kategorii mají vyvinout funkční prototyp integrovaného zařízení s operačním systémem Windows CE, které bude možné využít k naplnění tématu letošního ročníku soutěže Imagine Cup.
  • Vývoj her – tato kategorie se v soutěži Imagine Cup objevuje zcela poprvé a lze ji označit za jeden z nejnáročnějších testů kreativity a technických dovedností. Úkolem totiž bude vytvořit hru, která bude nejen zábavná, ale zároveň bude souviset s tématem letošního ročníku. S využitím zcela nového vývojového prostředí XNA Game Studio Express budou mít soutěžící studenti navíc šanci zviditelnit své hry v mezinárodním měřítku a kromě finančních odměn dostanou i příležitost navštívit společnost Microsoft a předvést své projekty týmu zabývajícím se vývojem her pro Xbox 360.

Znalostní soutěže

  • Projekt Hoshimi – programátorský souboj, ve kterém se soutěžící snaží co nejrychleji naprogramovat chování a strategii předem specifikovaných postav v počítačové hře.
  • Informační technologie – kategorie, která ověřuje znalosti studentů v oblasti síťových, serverových a databázových technologií a schopnosti reálné analýzy a strategického rozhodování v IT prostředí.
  • Algoritmy – vtéto kategorii studenti soutěží vřešení logických problémů, algoritmických hlavolamů a programování.

Digitální umění

  • Fotografie – Prostřednictvím digitální fotografie jako jediného komunikačního prostředku mají účastníci soutěže vyprávět příběh z oblasti školství a vzdělávání s cílem vyprovokovat dialog s publikem.
  • Krátký film – účastníci soutěže mají za úkol napsat scénář, natočit jej a sestříhat natočený materiál do podoby krátkometrážního filmu věnovaného aktuálnímu tématu soutěže Imagine Cup.
  • Interface dizajnér – úkolem této kategorie je motivovat studenty k vytvoření novátorského uživatelského rozhraní, které bude splňovat ergonomické požadavky a zároveň bude efektivní a vizuálně atraktivní.

Více informací na www.imaginecup.cz.

×Odeslání článku na tvůj Kindle

Zadej svůj Kindle e-mail a my ti pošleme článek na tvůj Kindle.
Musíš mít povolený příjem obsahu do svého Kindle z naší e-mailové adresy kindle@programujte.com.

E-mailová adresa (např. novak@kindle.com):

TIP: Pokud chceš dostávat naše články každé ráno do svého Kindle, koukni do sekce Články do Kindle.

Hlasování bylo ukončeno    
0 hlasů
Google
(fotka) Tomáš BobekAutor je designérem stránek (2D grafika), ovládá jazyky HTML, CSS, PHP, JavaScript a zajímá se o programování v Javě.Krom programujte.com se podílí na projektech maths.cz (jako redaktor a grafik), ceskewebstudio.cz (jako designér) a webber.cz (jako JavaScript scriptař). Ostatní volný čas rád tráví s přáteli nebo sportuje (tenis, nohejbal, hokejbal, závodně fotbal).
Web     Twitter     Facebook    

Nové články

Obrázek ke článku První český hackathon ve vlaku inspirovaly služby jako  Tinder, Airbnb nebo Uber

První český hackathon ve vlaku inspirovaly služby jako Tinder, Airbnb nebo Uber

Patnáct set kilometrů, cesta přes dva státy, šestnáct hodin programování a přísun energy drinků, tak by se dal shrnout unikátní hackathon ve vlaku pořádaný Kiwi.com. Z Prahy do Košic a zpět se svezlo celkem 13 týmů, každý s originálním nápadem. Hlavní výhru, voucher na letenky v hodnotě 2 500 EUR, si v Praze převzal tým až z Ukrajiny.

Reklama
Reklama
Obrázek ke článku Gamifikace nakupování dorazila i do České republiky

Gamifikace nakupování dorazila i do České republiky

Zákazníci zejména retailových společností jsou často znuděni klasickými věrnostními či motivačními programy. Většinou z toho důvodu, že jsou jeden jako druhý a nepřináší nic nového. Ale i v České republice se projevují zahraniční trendy, nedávno zde totiž vstoupila na trh a rychle se uchytila nová platforma kombinující to nejlepší z věrnostních a motivačních programů, která navíc využívá prvky gamifikace – Rondo.cz. Na hlavní milníky vývoje nálad a motivace zákazníků a nejnovější trendy se zaměřil Jan Hřebabecký, spoluzakladatel Rondo.cz

Obrázek ke článku NopCommerce – datová vrstva a přístup k datům – 2. díl

NopCommerce – datová vrstva a přístup k datům – 2. díl

V minulém článku jsme si představili platformu NopCommerce z globálního pohledu. V dnešním díle se již zaměříme na konkrétní část systému, a to datovou vrstvu. Představíme si základní stavební kameny systému v podobě doménových objektů. Ukážeme si, jakým způsobem rozšířit doménové objekty a jakým způsobem přistupuje NopCommerce k nastavení systému a modulů.

Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032017 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý