Ripování Her na PSP
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu
Reklama
Reklama

Ripování Her na PSPRipování Her na PSP

 

Ripování Her na PSP

Google       Google       7. 12. 2007       13 746×

Občas se stane, že vaše ISO hra je na paměť konzole příliš velká. A to jenom kvůli zbytečnostem, které tam autor dal. Tak proč je bez problému nesmazat?

Reklama
Reklama

K ripování budu používat nástroj UMD Gen 4.00 a jako hru jsem si vybral Fifa Street 2 (ISO soubor má 861 Mb).

Pokud máme stáhnutý UMD Gen rozbalíme jej a spustíme. Jestli máme zapnuté reproduktory, uslyšíme příjemnou znělku – stejnou jako když se zapíná PSP. Zvolíme File->Open Disk Image ... a vybereme ISO/CSO dokument naší hry. Všimněte si, že vpravo dole máte ukázánu aktuální velikost hry (ISO).

Rozbalíme položku PSP_GAME a vidíme 2 složky: SYSDIR a USRDIR. SYSDIR by měla být u všech her stejná (Update a EBOOT, který slouží k bootování hry na PSP). Označíme si složku Update a pomocí klávesy Delete ji smažeme.

Nyní rozbalíme složku USRDIR. Ta se u každé hry liší. Toho se ovšem nemusíte bát, pokud budete chvíli uvažovat nad tím, co můžete smazat, a co ne. Když budete projíždět jednotlivé složky, u většiny her narazíte na jazykové mutace. Bez problému je můžete smazat, až na jeden, který hodláte používat. Pokud jste opravdu v nouzi, můžete ještě smazat zvuky (pokud vám nevadí, že budete mít hru bez zvuků). S velkou rozvahou mažte videa. Může se stát, že to bude zásadní video a hra se může seknout. Více toho mazat opravdu nedoporučuji!

Jakmile jsme s ripováním hotovi, hru si uložíme (nikdy hru neukládejte pod stejným názvem. Nechte si originál pro případ, že by hra byla špatně ripnutá!). Pokud chceme mít hru co nejmenší, ještě ji zkomprimujeme do CSO. File->Save As->Compressed(*.cso)

×Odeslání článku na tvůj Kindle

Zadej svůj Kindle e-mail a my ti pošleme článek na tvůj Kindle.
Musíš mít povolený příjem obsahu do svého Kindle z naší e-mailové adresy kindle@programujte.com.

E-mailová adresa (např. novak@kindle.com):

TIP: Pokud chceš dostávat naše články každé ráno do svého Kindle, koukni do sekce Články do Kindle.

1 názor  —  1 nový  
Hlasování bylo ukončeno    
0 hlasů
Google
Alan se věnuje programování webových aplikací a jazyku C++. Studuje na FEI-VŠB v Ostravě

Nové články

Obrázek ke článku RAD Studio a Windows Store

RAD Studio a Windows Store

RAD Studio je první vývojové prostředí se zabudovanou podporou balení aplikací typu Win32 a Win64 pro jejich umístění a šíření prostřednictvím Windows 10 Store.

Reklama
Reklama
Obrázek ke článku Testujte na 2 400+ Android a iOS zařízení

Testujte na 2 400+ Android a iOS zařízení

V dnešní době, kdy většina softwaru pro mobilní aplikace je tvořena a distribuována průběžně, mnohdy do celého světa je třeba zajistit také průběžnou automatizaci testování mobilního softwaru. V případě mobilních aplikací pro Android a iOS začíná být problém, jak testovat na obrovském množství kombinací HW variant, rozměrů, edic operačních systémů různých výrobců v různých částech světa na reálných zařízení. Simulátory a emulátory nejsou většinou to pravé. Pokud již testuji, jak si udělat vlastní beta distribuci opravdovým reálným testerům napříč platformami?

Obrázek ke článku Funkcie main vo Windows API

Funkcie main vo Windows API

V tretej časti seriálu o Windows API budeme hovoriť o funkčných prototypoch main. Funkčný prototyp je tvorený názvom funkcie a typom signatúry, pričom sa vynecháva telo funkcie. 

loadingtransparent (function() { var po = document.createElement('script'); po.type = 'text/javascript'; po.async = true; po.src = 'https://apis.google.com/js/plusone.js'; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; s.parentNode.insertBefore(po, s); })();
Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032017 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý