Šance pro mladé grafiky a designéry
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu
Reklama

Šance pro mladé grafiky a designéryŠance pro mladé grafiky a designéry

 
Hledat
Moderní platforma pro vytvoření vašeho nového webu – Wix.com.
Nyní už můžete mít web zdarma.
Vytvořte si vlastní webové stránky. Snadno, rychle a levně přes Saywebpage.com
Vybavení pro Laser Game
Spuštěn Filmový magazín
Laser Game Brno
Laser Game Ostrava

Šance pro mladé grafiky a designéry

Google       Google       14. 1. 2008       12 675×

Již podeváté mají talentovaní mladí lidé příležitost předvést své schopnosti a dovednosti v internetových soutěžích projektu Junior Internet. Jedna z nich je určena pro nadané mladé grafiky a designéry, kteří mohou do soutěže Junior Design přihlašovat své grafické práce až do 15. února 2008.

Reklama
Reklama

Soutěž Junior Design proběhne v rámci letošního ročníku Junior Internetu podruhé. „Řada mladých lidí se velmi úspěšně věnuje webdesignu a designu jako takovému,“ říká Jiří Peterka, dvacetiletý koordinátor projektu, „rozhodli jsme se proto již minulý rok pro tyto mladé designery a grafiky do 18 let připravit speciální soutěž.“

Grafické práce budou hodnoceny ve dvou věkových kategoriích – do 15 let a 15 až 18 let. Ve věkové kategorii 15 let a méně stačí přihlásit pouze jednu práci, ve věkové kategorii do 18 let musí soutěžící zaslat tři vytvořené grafické práce. Nemusí jít jen o designy webových stránek, ale i jakékoli jiné elektronické grafické práce – plakáty, bannery, obrázky. Více informací, kompletní pravidla a hlavně přihlášku do soutěže Junior Design lze nalézt na oficiálních stránkách Junior Internetu.

V roce 2007 mezi oceněnými grafickými pracemi mladých lidí bylo například grafické zpracování blogu http://interwal.ind.cz, za jehož originální a osobité pojetí si vítězství ve starší věkové kategorii soutěže Junior Design odnesl sedmnáctiletý Jan Valuštík. V mladší kategorii získal hlavní ocenění Kamil Zeman za esteticky a jednoduše zpracované pojetí redakčního systému.

V soutěžích budou vítáni také účastníci se zdravotním postižením. V minulých ročnících byly oceněny v kategorii Junior Text neslyšící děti a mladá autorka trpící roztroušenou sklerózou. Pořadatelé by tedy rádi v letošním roce přivítali i grafické práce z řad handicapovaných soutěžících.

Všichni soutěžící (i z kategorií Junior Web, Junior Project, Junior Text, Junior Mobil a Junior Erb) budou pozváni na konferenci Junior Internet, která se uskuteční 29. března v Praze, a vítězové soutěží budou Českou republiku reprezentovat i na mezinárodním sympoziu v Polsku.

Projekt Junior Internet je určen talentovaným dětem a mladým lidem do 18 let, kteří se aktivně věnují Internetu. Cílem projektu je být pro ně odrazovým můstkem a podporovat je v jejich dalším rozvoji. Řada minulých vítězů vytváří projekty na profesionální úrovni, které obstojí i v konkurenci dospělých. Někteří si dokonce založili i vlastní firmu a jejich projekty jsou úspěšné i komerčně. Celý projekt Junior Internet iniciovali a s pomocí BMI sdružení organizují sami mladí lidé. Probíhá v rámci kampaně Březen – měsíc Internetu (www.brezen.cz).

BMI sdružení je neziskové sdružení fyzických i právnických osob, jehož posláním je podpora rozvoje Internetu jako globálního komunikačního prostředku, charakteristického pro informační společnost. Jeho projekt Březen – měsíc Internetu 2000 se umístil ve finále soutěže Stockholm Challenge Award, které se zúčastnilo 612 projektů z 80 zemí.

Together Czech Republic je občanské sdružení vedené mladými lidmi založené v roce 2005. Je součástí celoevropské sítě neziskových organizací Together a organizuje projekty pro mladé lidi na národní i mezinárodní úrovni – mezinárodní výměny mládeže, semináře, školení, konference. Je vysílající organizací Evropské dobrovolné služby. Posláním Together Czech Republic je podporovat talentované mladé lidi, interkulturní vzdělávání a participaci mladých lidí. Více informací na www.network-together.eu.

×Odeslání článku na tvůj Kindle

Zadej svůj Kindle e-mail a my ti pošleme článek na tvůj Kindle.
Musíš mít povolený příjem obsahu do svého Kindle z naší e-mailové adresy kindle@programujte.com.

E-mailová adresa (např. novak@kindle.com):

TIP: Pokud chceš dostávat naše články každé ráno do svého Kindle, koukni do sekce Články do Kindle.

4 názory  —  4 nové  
Hlasování bylo ukončeno    
0 hlasů
Google
(fotka) Lukáš ChurýLukáš je šéfredaktorem Programujte, vyvíjí webové aplikace, fascinuje ho umělá inteligence a je lektorem na FI MUNI, kde učí navrhovat studenty GUI. Poslední dobou se snaží posunout Laser Game o stupeň výše a vyvíjí pro něj nové herní aplikace a elektroniku.
Web     Twitter     Facebook     LinkedIn    

Nové články

Obrázek ke článku V přechodu na DVB-T2 tápou především senioři. Přeladit jim pomáhají vnoučata, zapojí se i stát

V přechodu na DVB-T2 tápou především senioři. Přeladit jim pomáhají vnoučata, zapojí se i stát

Už na konci měsíce může zůstat část Čechů bez televizního signálu. Vypínání stávající sítě začne již 27. listopadu v Praze a středních Čechách a do poloviny roku 2020 čeká přechod na nový standard pozemního digitálního televizního vysílání DVB-T2 celou republiku. K naladění nového televizního vysílání musí řada lidí nakoupit modernější zařízení, upravit antény nebo přejít na kabelové či internetové vysílání. 

Reklama
Reklama
Obrázek ke článku Zavádění Master Data Management v praxi

Zavádění Master Data Management v praxi

Předchozím článku jsme si vysvětlili, co jsou to Master Data, kdy je firma obvykle začíná řešit, v jakých krocích postupovat a jak nám může pomoci zvláštní nástroj pro evidenci Master dat. V tomto článku se podíváme na dvou příkladech, jak prakticky začít Master data řešit.

1. Nová Master Data, která potřebujeme někde spravovat
2. Zmapování existujících Master dat a určení jejich vlastníků

Obrázek ke článku 5 nesprávných důvodů, proč dělat vlastní mobilní aplikaci

5 nesprávných důvodů, proč dělat vlastní mobilní aplikaci

Myslíte si, že máte skvělý nápad na byznys apku a znáte všechno, co potřebujete? Možná vám vývoj software na míru rozmluví Vláďa Skoumal, z firmy studio SKOUMAL vyvijející mobilní aplikace 5.11. 2019 v 18:00 v Impact Hub Praha nebo tento jeho článek.


 

Obrázek ke článku Ericsson ConsumerLab Report: rozšířená realita je další úrovní gamingu

Ericsson ConsumerLab Report: rozšířená realita je další úrovní gamingu

Celkem 66 % uživatelů zajímá rozšířená realita v oblasti gamingu. Mezi nimi je i 35 % těch, kteří jinak hry nehrají.
Pro téměř 50 % respondentů by bylo zajímavé zapojení virtuální objektů do reálného světa. Objekty by zůstaly tam, kde je při hře „umístili“.
Až 43 % uživatelů láká využití rozšířené reality ve sportu

Reklama autora

Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032019 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý