World of Warcraft: Už 10 000 000 hráčů
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

World of Warcraft: Už 10 000 000 hráčůWorld of Warcraft: Už 10 000 000 hráčů

 
Hledat
Moderní platforma pro vytvoření vašeho nového webu – Wix.com.
Nyní už můžete mít web zdarma.
Vybavení pro Laser Game
Spuštěn Filmový magazín

World of Warcraft: Už 10 000 000 hráčů

Google       Google       25. 1. 2008       13 257×

Světoznámá hra pokořila desetimilionovou hranici počtu uživatelů.

Reklama
Reklama

Asi každý z nás již někdy, třeba i jenom omylem, slyšel o online hře World of Warcraft, která se těší stále většímu zvětšujícímu se zájmu hráčů. V dnešních dnech společnost Blizzard oznámila, že po celém světe jejich veleúspěšnou online hru World of Warcraft, tedy světa Warcraftu, který se stal jednou z legendárních her všech dob, hraje již 10 000 000 hráčů po celém světě. Svět Warcraftu nyní má v podstatě stejně obyvatel jako Česká republika :).

Konkrétně jsou to 2 miliony hráčů v Evropě, více než 2,5 milionů hráčů je ze Severní Ameriky a zhruba 5 500 000 hráčů vstupuje do virtuálního světa z Asie. Počty hráčů jsou samozřejmě brány jen z oficiálních serverů provozovanými společností Blizzard. Každý, kdo má zájem si na těchto oficiálních serverech zahrát, musí platit měsíční paušál, který se pohybuje v řádech stovek korun.

World of Warcraft je provozován od roku 2004. Za tuto dobu si získal ohromnou přízeň hráčů po celém světě, jejichž počet se stále zvětšuje. Hráči nabízí (s nadhledem řečeno) žít jiný život na jiném světě. Ve světě fantazie, kde lidé nejsou jedinou rasou na vrcholu potravního řetězce. Hráč zde může kromě lidí hrát i za pro většinu hráčů asi daleko zajímavější rasy jako jsou Orci, Elfové, Skřeti, Nemrtví a další… Je na každém hráči, jestli se vydá svou vlastní cestou, nebo se přidá k nějaké skupině (tzv. guildě). Zda bude hrát za dobro, či zlo…

V současné době Blizzard dokončuje v pořadí druhý datadisk, který nese název Wrath of Litch King.

Přečtěte si také recenzi na tuto hru.

Zdroj: Dailytech.com

×Odeslání článku na tvůj Kindle

Zadej svůj Kindle e-mail a my ti pošleme článek na tvůj Kindle.
Musíš mít povolený příjem obsahu do svého Kindle z naší e-mailové adresy kindle@programujte.com.

E-mailová adresa (např. novak@kindle.com):

TIP: Pokud chceš dostávat naše články každé ráno do svého Kindle, koukni do sekce Články do Kindle.

Hlasování bylo ukončeno    
0 hlasů
Google
Autor se zajímá o programování, hry, OS, žurnalistiku a psychologii. Programuje v HTML a C++ a bojuje s PHP.
Web    

Nové články

Obrázek ke článku První český hackathon ve vlaku inspirovaly služby jako  Tinder, Airbnb nebo Uber

První český hackathon ve vlaku inspirovaly služby jako Tinder, Airbnb nebo Uber

Patnáct set kilometrů, cesta přes dva státy, šestnáct hodin programování a přísun energy drinků, tak by se dal shrnout unikátní hackathon ve vlaku pořádaný Kiwi.com. Z Prahy do Košic a zpět se svezlo celkem 13 týmů, každý s originálním nápadem. Hlavní výhru, voucher na letenky v hodnotě 2 500 EUR, si v Praze převzal tým až z Ukrajiny.

Reklama
Reklama
Obrázek ke článku Gamifikace nakupování dorazila i do České republiky

Gamifikace nakupování dorazila i do České republiky

Zákazníci zejména retailových společností jsou často znuděni klasickými věrnostními či motivačními programy. Většinou z toho důvodu, že jsou jeden jako druhý a nepřináší nic nového. Ale i v České republice se projevují zahraniční trendy, nedávno zde totiž vstoupila na trh a rychle se uchytila nová platforma kombinující to nejlepší z věrnostních a motivačních programů, která navíc využívá prvky gamifikace – Rondo.cz. Na hlavní milníky vývoje nálad a motivace zákazníků a nejnovější trendy se zaměřil Jan Hřebabecký, spoluzakladatel Rondo.cz

Celý článekGoogle2. listopadu 2017PR
Obrázek ke článku NopCommerce – datová vrstva a přístup k datům – 2. díl

NopCommerce – datová vrstva a přístup k datům – 2. díl

V minulém článku jsme si představili platformu NopCommerce z globálního pohledu. V dnešním díle se již zaměříme na konkrétní část systému, a to datovou vrstvu. Představíme si základní stavební kameny systému v podobě doménových objektů. Ukážeme si, jakým způsobem rozšířit doménové objekty a jakým způsobem přistupuje NopCommerce k nastavení systému a modulů.

Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032018 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý