Autologin ve Windows XP
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Autologin ve Windows XPAutologin ve Windows XP

 
Hledat
Moderní platforma pro vytvoření vašeho nového webu – Wix.com.
Nyní už můžete mít web zdarma.
Vybavení pro Laser Game
Spuštěn Filmový magazín

Autologin ve Windows XP

Google       Google       5. 3. 2010       27 644×

V tomto krátkém článku bych chtěl popsat jednoduchou cestu, jak nastavit automatické zalogování uživatele do systému Microsoft Windows XP.

Reklama
Reklama

Nedávno jsem potřeboval nastavit Windows XP tak, aby se po startu počítače automaticky zalogoval určitý uživatel. Toho se dá dosáhnout dvěma způsoby. První je velmi jednoduchý, ale ne vždy použitelný. Vyžaduje mít v OS zavedný pouze jeden uživatelský účet, který nesmí mít nastavené heslo. Toto řešení má mnoho nevýhod, především velmi ztěžuje vzdálený přístup na počítač. Druhý způsob je mírně náročnější, ale podstatně univerzálnější.

V nabídce Start zvolíme Spustit a do dialogového okna vložíme příkaz:

control userpasswords2

Otevře se okno, které umožňuje správu uživatelských účtů:

Okno obsahuje dvě karty, nám bude stačit první karta - Uživatelé. Uprostřed je přehled všech uživatelských účtů v našem systému. V horní části okna je checkbox, který je standardně zatržený a povoluje zobrazení přihlašovacího dialogu po startu systému. Pro naše účely ho musíme odškrtnout. Po potvrzení volby (tlačítko OK nebo Použít) se objeví dialog, ve kterém zadáme název účtu, který se má automaticky zalogovat, a heslo pro tento účet.

Po odeslání tohoto dialogu máme hotovo, při dalším startu Windows se automaticky zaloguje zvolený uživatel.

Toto nastavení samozřejmě není dobré z bezpečnostního hlediska, protože po startu bude počítač přístupný komukoliv, kdo se nachází v jeho blízkosti. Pokud jsou na počítači uložena citlivá data a je nezbytně nutné mít nastavený autologin, tak je vhodné přidělit uživateli taková oprávnění, aby nemohlo dojít ke zcizení nebo poškození těchto dat.

×Odeslání článku na tvůj Kindle

Zadej svůj Kindle e-mail a my ti pošleme článek na tvůj Kindle.
Musíš mít povolený příjem obsahu do svého Kindle z naší e-mailové adresy kindle@programujte.com.

E-mailová adresa (např. novak@kindle.com):

TIP: Pokud chceš dostávat naše články každé ráno do svého Kindle, koukni do sekce Články do Kindle.

Hlasování bylo ukončeno    
0 hlasů
Google
(fotka) Zdeněk MoravecAutor se pohybuje v oblasti vývoje nových materiálů. Mezi jeho koníčky patří tvorba webových aplikací, programování v jazycích Java, .NET (C#), Perl, elektronika a sport (běh). Hojně využívá sázecí systém LaTeX.
Web     Facebook    

Nové články

Obrázek ke článku První český hackathon ve vlaku inspirovaly služby jako  Tinder, Airbnb nebo Uber

První český hackathon ve vlaku inspirovaly služby jako Tinder, Airbnb nebo Uber

Patnáct set kilometrů, cesta přes dva státy, šestnáct hodin programování a přísun energy drinků, tak by se dal shrnout unikátní hackathon ve vlaku pořádaný Kiwi.com. Z Prahy do Košic a zpět se svezlo celkem 13 týmů, každý s originálním nápadem. Hlavní výhru, voucher na letenky v hodnotě 2 500 EUR, si v Praze převzal tým až z Ukrajiny.

Reklama
Reklama
Obrázek ke článku Gamifikace nakupování dorazila i do České republiky

Gamifikace nakupování dorazila i do České republiky

Zákazníci zejména retailových společností jsou často znuděni klasickými věrnostními či motivačními programy. Většinou z toho důvodu, že jsou jeden jako druhý a nepřináší nic nového. Ale i v České republice se projevují zahraniční trendy, nedávno zde totiž vstoupila na trh a rychle se uchytila nová platforma kombinující to nejlepší z věrnostních a motivačních programů, která navíc využívá prvky gamifikace – Rondo.cz. Na hlavní milníky vývoje nálad a motivace zákazníků a nejnovější trendy se zaměřil Jan Hřebabecký, spoluzakladatel Rondo.cz

Celý článekGoogle2. listopadu 2017PR
Obrázek ke článku NopCommerce – datová vrstva a přístup k datům – 2. díl

NopCommerce – datová vrstva a přístup k datům – 2. díl

V minulém článku jsme si představili platformu NopCommerce z globálního pohledu. V dnešním díle se již zaměříme na konkrétní část systému, a to datovou vrstvu. Představíme si základní stavební kameny systému v podobě doménových objektů. Ukážeme si, jakým způsobem rozšířit doménové objekty a jakým způsobem přistupuje NopCommerce k nastavení systému a modulů.

Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032018 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý