Computerworld odstartoval třetí kolo soutěže IT produkt 2011
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Computerworld odstartoval třetí kolo soutěže IT produkt 2011Computerworld odstartoval třetí kolo soutěže IT produkt 2011

 
Hledat
Moderní platforma pro vytvoření vašeho nového webu – Wix.com.
Nyní už můžete mít web zdarma.
Vytvořte si vlastní webové stránky. Snadno, rychle a levně přes Saywebpage.com
Vybavení pro Laser Game
Spuštěn Filmový magazín
Laser Game Brno
Laser Game Ostrava

Computerworld odstartoval třetí kolo soutěže IT produkt 2011

Google       18. 7. 2011       8 042×
Reklama
Reklama

Česká redakce časopisu Computerworld vyhlásila v červnu třetí kolo již pátého ročníku soutěže IT produkt roku. To má za cíl vyzdvihnout kvalitní řešení a produkty dostupné na našem trhu.

Stejně jako v minulých kolech lze i tentokrát přihlásit libovolný produkt z oblasti informačních a komunikačních technologií. Cílem soutěže tak je zviditelnit produkty disponující specifickými vlastnostmi, které je významným způsobem odlišují od konkurenčních produktů stejné kategorie.

Vítězné produkty pak mohou používat logo IT Produkt 2011 s integrovanou informací o umístění v soutěži. Při hodnocení je kladen důraz především na pozitivní odlišnost od konkurence a na přínosy produktu pro zákazníka. Do finále soutěže tak mohou postoupit jak celkově inovativní produkty, tak i řešení se zajímavým funkčním zdokonalením, výrazně zjednodušeným ovládáním nebo třeba s výjimečně příznivou cenou.

Třetí kolo soutěže IT produkt 2011 probíhá do 16. 9. 2011. Produkty, které postoupí do finále, pak budou prezentovány v tištěném časopise Computerworld v říjnu 2011. Informace o produktech (a to ani jejich názvy nebo přihlašující firmy), které nebudou vybrány k postupu do finále, nebudou zveřejněny.

Více informací o soutěži, o průběhu minulých kol a vítězích v uplynulých ročnících, najdete na webu Computerworldu v sekci IT produkt.

Autor: Martin Noska

×Odeslání článku na tvůj Kindle

Zadej svůj Kindle e-mail a my ti pošleme článek na tvůj Kindle.
Musíš mít povolený příjem obsahu do svého Kindle z naší e-mailové adresy kindle@programujte.com.

E-mailová adresa (např. novak@kindle.com):

TIP: Pokud chceš dostávat naše články každé ráno do svého Kindle, koukni do sekce Články do Kindle.

Hlasování bylo ukončeno    
1 hlas

Nové články

Obrázek ke článku V přechodu na DVB-T2 tápou především senioři. Přeladit jim pomáhají vnoučata, zapojí se i stát

V přechodu na DVB-T2 tápou především senioři. Přeladit jim pomáhají vnoučata, zapojí se i stát

Už na konci měsíce může zůstat část Čechů bez televizního signálu. Vypínání stávající sítě začne již 27. listopadu v Praze a středních Čechách a do poloviny roku 2020 čeká přechod na nový standard pozemního digitálního televizního vysílání DVB-T2 celou republiku. K naladění nového televizního vysílání musí řada lidí nakoupit modernější zařízení, upravit antény nebo přejít na kabelové či internetové vysílání. 

Reklama
Reklama
Obrázek ke článku Zavádění Master Data Management v praxi

Zavádění Master Data Management v praxi

Předchozím článku jsme si vysvětlili, co jsou to Master Data, kdy je firma obvykle začíná řešit, v jakých krocích postupovat a jak nám může pomoci zvláštní nástroj pro evidenci Master dat. V tomto článku se podíváme na dvou příkladech, jak prakticky začít Master data řešit.

1. Nová Master Data, která potřebujeme někde spravovat
2. Zmapování existujících Master dat a určení jejich vlastníků

Obrázek ke článku 5 nesprávných důvodů, proč dělat vlastní mobilní aplikaci

5 nesprávných důvodů, proč dělat vlastní mobilní aplikaci

Myslíte si, že máte skvělý nápad na byznys apku a znáte všechno, co potřebujete? Možná vám vývoj software na míru rozmluví Vláďa Skoumal, z firmy studio SKOUMAL vyvijející mobilní aplikace 5.11. 2019 v 18:00 v Impact Hub Praha nebo tento jeho článek.


 

Obrázek ke článku Ericsson ConsumerLab Report: rozšířená realita je další úrovní gamingu

Ericsson ConsumerLab Report: rozšířená realita je další úrovní gamingu

Celkem 66 % uživatelů zajímá rozšířená realita v oblasti gamingu. Mezi nimi je i 35 % těch, kteří jinak hry nehrají.
Pro téměř 50 % respondentů by bylo zajímavé zapojení virtuální objektů do reálného světa. Objekty by zůstaly tam, kde je při hře „umístili“.
Až 43 % uživatelů láká využití rozšířené reality ve sportu

Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032019 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý