Vítěz EXACT ITchallenge pojede do Afriky
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Vítěz EXACT ITchallenge pojede do AfrikyVítěz EXACT ITchallenge pojede do Afriky

 
Hledat
Moderní platforma pro vytvoření vašeho nového webu – Wix.com.
Nyní už můžete mít web zdarma.
Vytvořte si vlastní webové stránky. Snadno, rychle a levně přes Saywebpage.com
Vybavení pro Laser Game
Spuštěn Filmový magazín
Laser Game Brno
Laser Game Ostrava

Vítěz EXACT ITchallenge pojede do Afriky

Google       Google       1. 8. 2011       8 241×

Závody horských kol „ITchallenge“, kterých jsme mediálním partnerem, se letos odehrají v sobotu 3. září v Kamenici u Prahy. Na letošního vítěze firemních týmů čeká navíc velmi atraktivní cena: kompletní startovné pro dvoučlenný tým na závod Cape Pioneer Trek, který se pojede v Jihoafrické republice v roce 2012.

Reklama
Reklama

„Startovné v celkové hodnotě přesahující 40 tisíc korun zahrnuje také ubytování a stravu po celou dobu této nádherné šestidenní akce,“ říká ředitel závodu Otta Matoušek.

EXACT ITchallenge je závodní a společenská akce pro všechny, kdo pracují v oblasti informačních technologií. Letošní pátý ročník se jede v rámci Van Gillern Cup.

„Závod nabízí krásné tratě v délce 30 a 50 km v okolí Kamenice u Prahy,“ dodává Otta.

Připraveny jsou závody jednotlivců, smíšených dvojic a minimálně tříčlenných družstev. Účastníci se mohou přihlásit prostřednictvím www.itchallenge.cz.

Sportovní klání ITchallenge tradičně doprovází celá řada aktivit pro celou rodinu: závody a atrakce pro děti, testování kol značek Specialized a Scott či testovací jízdy ve vozech značky Infiniti. Na závěr akce vystoupí rocková kapela Čedič.

Více informací najdete na webu: www.itchallenge.cz/.

Letošní dresy, které se vyrábí u příležitosti závodu:

×Odeslání článku na tvůj Kindle

Zadej svůj Kindle e-mail a my ti pošleme článek na tvůj Kindle.
Musíš mít povolený příjem obsahu do svého Kindle z naší e-mailové adresy kindle@programujte.com.

E-mailová adresa (např. novak@kindle.com):

TIP: Pokud chceš dostávat naše články každé ráno do svého Kindle, koukni do sekce Články do Kindle.

Tagy:
Hlasování bylo ukončeno    
5 hlasů
Google
(fotka) Lukáš ChurýLukáš je šéfredaktorem Programujte, vyvíjí webové aplikace, fascinuje ho umělá inteligence a je lektorem na FI MUNI, kde učí navrhovat studenty GUI. Poslední dobou se snaží posunout Laser Game o stupeň výše a vyvíjí pro něj nové herní aplikace a elektroniku.
Web     Twitter     Facebook     LinkedIn    

Nové články

Obrázek ke článku V přechodu na DVB-T2 tápou především senioři. Přeladit jim pomáhají vnoučata, zapojí se i stát

V přechodu na DVB-T2 tápou především senioři. Přeladit jim pomáhají vnoučata, zapojí se i stát

Už na konci měsíce může zůstat část Čechů bez televizního signálu. Vypínání stávající sítě začne již 27. listopadu v Praze a středních Čechách a do poloviny roku 2020 čeká přechod na nový standard pozemního digitálního televizního vysílání DVB-T2 celou republiku. K naladění nového televizního vysílání musí řada lidí nakoupit modernější zařízení, upravit antény nebo přejít na kabelové či internetové vysílání. 

Reklama
Reklama
Obrázek ke článku Zavádění Master Data Management v praxi

Zavádění Master Data Management v praxi

Předchozím článku jsme si vysvětlili, co jsou to Master Data, kdy je firma obvykle začíná řešit, v jakých krocích postupovat a jak nám může pomoci zvláštní nástroj pro evidenci Master dat. V tomto článku se podíváme na dvou příkladech, jak prakticky začít Master data řešit.

1. Nová Master Data, která potřebujeme někde spravovat
2. Zmapování existujících Master dat a určení jejich vlastníků

Obrázek ke článku 5 nesprávných důvodů, proč dělat vlastní mobilní aplikaci

5 nesprávných důvodů, proč dělat vlastní mobilní aplikaci

Myslíte si, že máte skvělý nápad na byznys apku a znáte všechno, co potřebujete? Možná vám vývoj software na míru rozmluví Vláďa Skoumal, z firmy studio SKOUMAL vyvijející mobilní aplikace 5.11. 2019 v 18:00 v Impact Hub Praha nebo tento jeho článek.


 

Obrázek ke článku Ericsson ConsumerLab Report: rozšířená realita je další úrovní gamingu

Ericsson ConsumerLab Report: rozšířená realita je další úrovní gamingu

Celkem 66 % uživatelů zajímá rozšířená realita v oblasti gamingu. Mezi nimi je i 35 % těch, kteří jinak hry nehrají.
Pro téměř 50 % respondentů by bylo zajímavé zapojení virtuální objektů do reálného světa. Objekty by zůstaly tam, kde je při hře „umístili“.
Až 43 % uživatelů láká využití rozšířené reality ve sportu

Reklama autora

Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032019 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý