Kreativní reklamy, které zaujaly svět (2009-2011)
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu
Reklama

Kreativní reklamy, které zaujaly svět (2009-2011)Kreativní reklamy, které zaujaly svět (2009-2011)

 
Hledat
Moderní platforma pro vytvoření vašeho nového webu – Wix.com.
Nyní už můžete mít web zdarma.
Vytvořte si vlastní webové stránky. Snadno, rychle a levně přes Saywebpage.com
Vybavení pro Laser Game
Spuštěn Filmový magazín
Laser Game Brno
Laser Game Ostrava

Kreativní reklamy, které zaujaly svět (2009-2011)

Google       Google       17. 10. 2011       18 250×

Dvacítka oceněných printových reklam, které zaujaly nejen hodnotící porotu, ale i svět. Některé vtipné, další pravdivé a jiné k zamyšlení. Výběr z let 2009-2011.

Reklama
Reklama
Nebuď hloupý, chraň sám sebe // Comdomshop.ch
Jestliže nejste absolutně čistí, jste stále špinaví // mýdla Just
Pokaždé, když uděláte špatnou reklamu, jeden králiček spáchá sebevraždu // Africa's premier print awards
Popsat lze cokoliv. Kromě požitku z jízdy // BMW
Buď to milujete nebo to nenávidíte // SQUEEZY
3M – bezpečností skla — $3 miliony ve falešných bankovkách (s pravými bankovkami nahoře; $500),
cena kampaně: $6 000 // tipnete si, jak dlouho sklo asi vydrželo?
Funguje to! // Fingerprint Security System
Přechod pro chodce // McDonald's
Opravdový obraz i zvuk u vás doma // DirectTV HD
Chraňte své sny // FORT
Snadné focení jednou rukou // Hogyfot.de
Rychle sestavitelný nábytek // Meu Móvel de Madeira
Dentální nit // Colgate
Pro ty, kteří neumí létat // Suzuki
Nechte i své starosti spát // Shivam matrace Obama
Život je příliš krátký pro špatnou práci // Jobsintown.de
Život je příliš cenný, zpomal // Ukrajina
Dobrá barva je důležitá // Medal, Severní Afrika

A pokud vás zajímá, jak dopadla zmíněná tabule plná peněz na zastávce, pak se podívejte na následující fotky ze záznamů městských skrytých kamer, či náhodných kolemjdoucích.

A mimochodem, tabuli se nepodařilo nikomu rozbít. :-)

×Odeslání článku na tvůj Kindle

Zadej svůj Kindle e-mail a my ti pošleme článek na tvůj Kindle.
Musíš mít povolený příjem obsahu do svého Kindle z naší e-mailové adresy kindle@programujte.com.

E-mailová adresa (např. novak@kindle.com):

TIP: Pokud chceš dostávat naše články každé ráno do svého Kindle, koukni do sekce Články do Kindle.

4 názory  —  4 nové  
Hlasování bylo ukončeno    
21 hlasů
Google
(fotka) Lukáš ChurýLukáš je šéfredaktorem Programujte, vyvíjí webové aplikace, fascinuje ho umělá inteligence a je lektorem na FI MUNI, kde učí navrhovat studenty GUI. Poslední dobou se snaží posunout Laser Game o stupeň výše a vyvíjí pro něj nové herní aplikace a elektroniku.
Web     Twitter     Facebook     LinkedIn    

Nové články

Obrázek ke článku V přechodu na DVB-T2 tápou především senioři. Přeladit jim pomáhají vnoučata, zapojí se i stát

V přechodu na DVB-T2 tápou především senioři. Přeladit jim pomáhají vnoučata, zapojí se i stát

Už na konci měsíce může zůstat část Čechů bez televizního signálu. Vypínání stávající sítě začne již 27. listopadu v Praze a středních Čechách a do poloviny roku 2020 čeká přechod na nový standard pozemního digitálního televizního vysílání DVB-T2 celou republiku. K naladění nového televizního vysílání musí řada lidí nakoupit modernější zařízení, upravit antény nebo přejít na kabelové či internetové vysílání. 

Reklama
Reklama
Obrázek ke článku Zavádění Master Data Management v praxi

Zavádění Master Data Management v praxi

Předchozím článku jsme si vysvětlili, co jsou to Master Data, kdy je firma obvykle začíná řešit, v jakých krocích postupovat a jak nám může pomoci zvláštní nástroj pro evidenci Master dat. V tomto článku se podíváme na dvou příkladech, jak prakticky začít Master data řešit.

1. Nová Master Data, která potřebujeme někde spravovat
2. Zmapování existujících Master dat a určení jejich vlastníků

Obrázek ke článku 5 nesprávných důvodů, proč dělat vlastní mobilní aplikaci

5 nesprávných důvodů, proč dělat vlastní mobilní aplikaci

Myslíte si, že máte skvělý nápad na byznys apku a znáte všechno, co potřebujete? Možná vám vývoj software na míru rozmluví Vláďa Skoumal, z firmy studio SKOUMAL vyvijející mobilní aplikace 5.11. 2019 v 18:00 v Impact Hub Praha nebo tento jeho článek.


 

Obrázek ke článku Ericsson ConsumerLab Report: rozšířená realita je další úrovní gamingu

Ericsson ConsumerLab Report: rozšířená realita je další úrovní gamingu

Celkem 66 % uživatelů zajímá rozšířená realita v oblasti gamingu. Mezi nimi je i 35 % těch, kteří jinak hry nehrají.
Pro téměř 50 % respondentů by bylo zajímavé zapojení virtuální objektů do reálného světa. Objekty by zůstaly tam, kde je při hře „umístili“.
Až 43 % uživatelů láká využití rozšířené reality ve sportu

Reklama autora

Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032019 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý