Přijďte na první hackathon pro vývojáře a knihovníky v Brně
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu
Reklama
Reklama

Přijďte na první hackathon pro vývojáře a knihovníky v BrněPřijďte na první hackathon pro vývojáře a knihovníky v Brně

 

Přijďte na první hackathon pro vývojáře a knihovníky v Brně

Google       Google       11. 11. 2011       5 728×
Reklama
Reklama

O co jde?

Ve čtyřčlenném týmu sestávajícím z programátorů/rek a knihovnic během jednoho dne zkusíte vytvořit jednu aplikaci (nebudeme vás limitovat použitou technologií, ani programovacím jazykem, jedinou podmínkou je, že se bude jednat buď o webovou nebo o mobilní aplikaci). Aplikace musí řešit (libovolný) problém související s knihovnictvím. Pro inspiraci dostanete na výběr z několika připravených zadání nebo si vymyslíte vlastní (s tím vám pomůžou knihovnice ve vašem týmu). Na sklonku dne vytvořené aplikace odprezentujete mj. před knihovnickou veřejností, která je bude hodnotit. Nejlepší budou odměněni. Nikdo ovšem neodejde s prázdnou, cílem není jen vyhrát, ale vyzkoušet něco nového, naučit se pracovat v týmu, navázat nové kontakty a přátelství.

Kdy a kde?

15. listopadu v prostorách Kabinetu informačních studií a knihovnictví FF MU v Brně (Arne Nováka 1).

Registrace v 8.30 hod. Zahájení v 9.00 hod. Ukončení cca v 19.00 hod.

Kdo pořádá?

Duchovním otcem akce je Martin Hassman, akci pořádá KISK ve spolupráci s Brno GUG.cz.

Jaké bude zázemí?

Na místě dostanete prostory pro programování, Internet a malé občerstvení. Na začátku sestavíme vývojářské týmy, každý vývojářský tým dostane přiděleny 1-2 knihovnice, které budou pomáhat se zadáním a testováním aplikace.

A co z toho?

Na úplném konci se přesuneme do útulné kavárny, kde každý tým představí svou aplikaci. Poté bude vyhlášen vítězný tým, který získá 5 000 Kč. Každý účastník navíc získá drobný dárek.

Vývojáři, registrujte se (zdarma): REGISTRAČNÍ FORMULÁŘ

Co je to hackathon?

Čtvrtého června roku 1999 došlo v kanadském městečku Calgary na východ od Skalistých hor k malé události. Přijelo sem deset vývojářů OpenBSD, aby zde uspořádali první hackathon na světě. Název vznikl spojením slov hack a marathon a cíl akce byl jasný. V krátkém čase mimo území USA naprogramovat open source kód implementující potřebné šifrování pro IPsec. Vytvořit něco takového na půdě USA nebylo totiž v té době legální. A jak to dopadlo? Uspěli!

×Odeslání článku na tvůj Kindle

Zadej svůj Kindle e-mail a my ti pošleme článek na tvůj Kindle.
Musíš mít povolený příjem obsahu do svého Kindle z naší e-mailové adresy kindle@programujte.com.

E-mailová adresa (např. novak@kindle.com):

TIP: Pokud chceš dostávat naše články každé ráno do svého Kindle, koukni do sekce Články do Kindle.

Hlasování bylo ukončeno    
1 hlas
Google
(fotka) Lukáš ChurýLukáš je šéfredaktorem Programujte, vyvíjí webové aplikace, fascinuje ho umělá inteligence a je lektorem na FI MUNI, kde učí navrhovat studenty GUI. Poslední dobou se snaží posunout Laser Game o stupeň výše a vyvíjí pro něj nové herní aplikace a elektroniku.
Web     Twitter     Facebook     LinkedIn    

Nové články

Obrázek ke článku RAD Studio a Windows Store

RAD Studio a Windows Store

RAD Studio je první vývojové prostředí se zabudovanou podporou balení aplikací typu Win32 a Win64 pro jejich umístění a šíření prostřednictvím Windows 10 Store.

Reklama
Reklama
Obrázek ke článku Testujte na 2 400+ Android a iOS zařízení

Testujte na 2 400+ Android a iOS zařízení

V dnešní době, kdy většina softwaru pro mobilní aplikace je tvořena a distribuována průběžně, mnohdy do celého světa je třeba zajistit také průběžnou automatizaci testování mobilního softwaru. V případě mobilních aplikací pro Android a iOS začíná být problém, jak testovat na obrovském množství kombinací HW variant, rozměrů, edic operačních systémů různých výrobců v různých částech světa na reálných zařízení. Simulátory a emulátory nejsou většinou to pravé. Pokud již testuji, jak si udělat vlastní beta distribuci opravdovým reálným testerům napříč platformami?

Obrázek ke článku Funkcie main vo Windows API

Funkcie main vo Windows API

V tretej časti seriálu o Windows API budeme hovoriť o funkčných prototypoch main. Funkčný prototyp je tvorený názvom funkcie a typom signatúry, pričom sa vynecháva telo funkcie. 

Reklama autora

loadingtransparent (function() { var po = document.createElement('script'); po.type = 'text/javascript'; po.async = true; po.src = 'https://apis.google.com/js/plusone.js'; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; s.parentNode.insertBefore(po, s); })();
Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032017 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý