Jedenáctý ročník soutěže studentských projektů Imagine Cup startuje!
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Jedenáctý ročník soutěže studentských projektů Imagine Cup startuje!Jedenáctý ročník soutěže studentských projektů Imagine Cup startuje!

 
Hledat
Moderní platforma pro vytvoření vašeho nového webu – Wix.com.
Nyní už můžete mít web zdarma.
Vytvořte si vlastní webové stránky. Snadno, rychle a levně přes Saywebpage.com
Vybavení pro Laser Game
Spuštěn Filmový magazín
Laser Game Brno
Laser Game Ostrava

Jedenáctý ročník soutěže studentských projektů Imagine Cup startuje!

Google       16. 10. 2012       35 319×
Reklama
Reklama

Další, v pořadí již jedenáctý ročník soutěže studentských projektů společnosti Microsoft, Imagine Cup 2013 odstartoval. Studenti se mohou registrovat k účasti prostřednictvím stránek: www.imaginecup.com nebo www.imaginecup.cz.

Zadání je snadné, stačí dobrý nápad, projekt (aplikace), který díky využití informačních technologií pomůže řešit problémy dnešního světa.

Soutěžit se bude ve třech hlavních kategoriích:

  • World Citizenship, ve které se utkají aplikace s potenciálem přispět k řešení vzdělávacích, společenských nebo zdravotních problémů lidstva.
  • Games, do které vstupují ty nejzábavnější hry pro děti a mládež postavené na platformách Microsoftu.
  • Innovation, která vybírá ty nejzajímavější inovace z oblasti sociálních sítí, vyhledávání, internetové inzerce nebo nakupování. 

Nejlepší tým se může těšit na účast v mezinárodním finále, které proběhne v červenci 2012 v ruském Sankt-Petěrburgu. V jedenáctém ročníku došlo ale také k navýšení finančního obnosu. Vítězové na prvních třech místech a absolutní výherci v každé ze tří hlavních kategorií na mezinárodním finále získají celých 50 000 USD. Vedle finanční odměny a zajímavých věcných cen se mohou soutěžící těšit i na technologickou a poradenskou podporu společnosti Microsoft v průběhu soutěže, i po jejím skončení. Úspěšné týmy pak mají možnost se přihlásit do grantových programů v Microsoft Inovačních centrech v Brně a Hradci Králové, kde mohou až tři roky čerpat technickou i finanční podporu – mimo jiné i prostřednictvím programu BizSpark.

Soutěž má již i v České republice dlouhou tradici a studenti českých univerzit každoročně sbírají v celosvětové konkurenci cenné medaile. Mezi nejúspěšnějšími projekty z předchozích ročníků soutěže lze zmínit GINA Software se záchranářskou geolokační aplikací, operační systém pro seniory Celebrio Software nebo Wicked Games s hrou Firefighters: Whatever It Takes zabývající se lesními požáry. Některé české projekty, například již zmiňovaný GINA Software, se na základě účasti v soutěži Imagine Cup změnily ze studentských prací v úspěšné podnikatelské záměry. Díky soutěži získaly potřebné kontakty i mediální pozornost, kterou úspěšně využily, a nyní jsou z nich fungující firmy.

V minulém ročníku za Česko nastoupil do finále v kategorii Software Design tým JoyMind se systémem na výuku cizích jazyků pomocí obrazových a pohybových asociací a rozpoznávání řeči. „Účast v soutěži Imagine Cup nám otevřela zcela nové obzory, o kterých se nám doposud ani nesnilo, a v neposlední řadě možnost prezentovat náš koncept před celým světem,“ hodnotí přínos Imagine Cupu Jan Mayer, zástupce týmu JoyMind, jenž se probojoval mezi prvních třicet finalistů.

Dalším českým týmem, který se finále v Sydney zúčastnil, je Wicked Games se svou mobilní hrou s tématikou udržitelného rozvoje jménem Yggdrasil: The Tree of Life. „Být již podruhé na světovém finále Imagine Cupu bylo pro náš tým velice motivujícím zážitkem a po loňském úspěchu v New Yorku se nám naskytla celá řada možností, jak v našem projektu pokračovat, nebo se pustit do něčeho zbrusu nového a změřit své síly se světem znovu,“ poznamenal k opakované účasti na finále Rudolf Kajan z týmu Wicked Games, jejichž druhá hra se v celosvětové konkurenci umístila dokonce na šestém místě.

Registraci a více informací naleznete na stránkách:
www.imaginecup.com
www.imaginecup.cz

×Odeslání článku na tvůj Kindle

Zadej svůj Kindle e-mail a my ti pošleme článek na tvůj Kindle.
Musíš mít povolený příjem obsahu do svého Kindle z naší e-mailové adresy kindle@programujte.com.

E-mailová adresa (např. novak@kindle.com):

TIP: Pokud chceš dostávat naše články každé ráno do svého Kindle, koukni do sekce Články do Kindle.

Hlasování bylo ukončeno    
1 hlas
Google
(fotka) Martin ŠimečekPracuje v českém Microsoftu a zaměřuje se na technologie pro vývojáře. Jeho denním chlebem je setkávání s vývojáři velkých i menších firem, startupy a jednotlivci. Kromě toho přednáší, nahrává videa, píše a programuje. A ještě je i korektor, knihomol, geocacher, gamer, plavec a cyklista.
Web     Twitter     LinkedIn    

Nové články

Obrázek ke článku V přechodu na DVB-T2 tápou především senioři. Přeladit jim pomáhají vnoučata, zapojí se i stát

V přechodu na DVB-T2 tápou především senioři. Přeladit jim pomáhají vnoučata, zapojí se i stát

Už na konci měsíce může zůstat část Čechů bez televizního signálu. Vypínání stávající sítě začne již 27. listopadu v Praze a středních Čechách a do poloviny roku 2020 čeká přechod na nový standard pozemního digitálního televizního vysílání DVB-T2 celou republiku. K naladění nového televizního vysílání musí řada lidí nakoupit modernější zařízení, upravit antény nebo přejít na kabelové či internetové vysílání. 

Reklama
Reklama
Obrázek ke článku Zavádění Master Data Management v praxi

Zavádění Master Data Management v praxi

Předchozím článku jsme si vysvětlili, co jsou to Master Data, kdy je firma obvykle začíná řešit, v jakých krocích postupovat a jak nám může pomoci zvláštní nástroj pro evidenci Master dat. V tomto článku se podíváme na dvou příkladech, jak prakticky začít Master data řešit.

1. Nová Master Data, která potřebujeme někde spravovat
2. Zmapování existujících Master dat a určení jejich vlastníků

Obrázek ke článku 5 nesprávných důvodů, proč dělat vlastní mobilní aplikaci

5 nesprávných důvodů, proč dělat vlastní mobilní aplikaci

Myslíte si, že máte skvělý nápad na byznys apku a znáte všechno, co potřebujete? Možná vám vývoj software na míru rozmluví Vláďa Skoumal, z firmy studio SKOUMAL vyvijející mobilní aplikace 5.11. 2019 v 18:00 v Impact Hub Praha nebo tento jeho článek.


 

Obrázek ke článku Ericsson ConsumerLab Report: rozšířená realita je další úrovní gamingu

Ericsson ConsumerLab Report: rozšířená realita je další úrovní gamingu

Celkem 66 % uživatelů zajímá rozšířená realita v oblasti gamingu. Mezi nimi je i 35 % těch, kteří jinak hry nehrají.
Pro téměř 50 % respondentů by bylo zajímavé zapojení virtuální objektů do reálného světa. Objekty by zůstaly tam, kde je při hře „umístili“.
Až 43 % uživatelů láká využití rozšířené reality ve sportu

Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032019 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý