Reklama na Facebooku nebyla schválena. Jak se poprat s omezením 20 % textu v obrázcích?
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu
Reklama

Reklama na Facebooku nebyla schválena. Jak se poprat s omezením 20 % textu v obrázcích?Reklama na Facebooku nebyla schválena. Jak se poprat s omezením 20 % textu v obrázcích?

 
Hledat
Moderní platforma pro vytvoření vašeho nového webu – Wix.com.
Nyní už můžete mít web zdarma.
Vytvořte si vlastní webové stránky. Snadno, rychle a levně přes Saywebpage.com
Vybavení pro Laser Game
Spuštěn Filmový magazín
Laser Game Brno
Laser Game Ostrava

Reklama na Facebooku nebyla schválena. Jak se poprat s omezením 20 % textu v obrázcích?

Google       12. 1. 2014       14 883×

Máte parádní akci, chcete ji na Facebooku podpořit, přidáte obrázek, zveřejníte, podpoříte a přijde STOPka; obrázek obsahuje více jak 20 % textu a nebude propagován. Jak na to a jak zjistit, zda obrázek projde schválením?

Reklama
Reklama

Důležitá věc, na kterou musíte myslet je, že Facebook nepočítá text „po písmenech“, ale rozdělí obrázek mřížkou na jednotlivé boxy (celkem na 25) a pokud box obsahuje nějaký text, pak je daný box označen za „textový“.

Základní pravidlo: množství textu v obrázku nesmí přesáhnout 20 %.

Mezi propagovaný obsah, na který se toto pravidlo vztahuje, patří propagované příspěvky stránky, nabídky, reklamy na aplikace nebo jakákoli jiná reklama či sponzorovaný příběh s umístěním ve vybraných příspěvcích.

Je-li počet „textových boxů“ méně jak šest (tedy pod 20 %), je vše v pořádku. V opačném případě bude obrázek považován za nevhodný a nebude propagován.

Ukažme si to na příkladu: plakát akce na Zabíjačku.
Prohlédněte si jej a zvažte, zdali přesahuje plakát množství 20 % textu.

Co myslíte, projde tento obrázek?
Pokud jste si mysleli, že ano, pak se mýlíte. Neprojde.

Pojďme se podívat, jak Facebook posuzuje, kolik procent textu obrázek obsahuje.

Červeně zvýrazněné jsou „textové boxy“

Když si spočítáte počet jednotlivých boxů, dojdete k číslu 6, což odpovídá 24 %.
24 % z obrázku zabírají „textové boxy“. Ano, text jako takový samozřejmě takové procento obrázku nezabírá, ale Facebook pracuje s boxy.

Snadným posunutím textu docílíme toho, že je veškerý text pouze ve čtyřech „textových boxech“, což odpovídá 12 % textu a vše je tedy OK (nemusí být, ale v řadě případů lze takovými změnami dosáhnout schválení).

Díky posunutí textové části jsme docílili schválení

A jak si zkontrolovat, zdali obrázek projde schválením? Facebook poskytuje nástroj text overlay pro reklamy, který Vám dá odpověď.

Tento nástroj používá mřížku 5 × 5 s celkovým počtem 25 polí (viz výše). Pokud se text vyskytuje maximálně v 5 polích, je 20% omezení splněno (5 z 25 = 20 %).

Kontrola množství textu v reklamě pomocí mřížky je pouze ilustrativní. Tím, kdo nakonec rozhodne, zda obrázek splňuje příslušné podmínky, je Facebook.

Text povolený v rámci zásady 20% limitu:

  • Obrázky produktů, které obsahují text na skutečném výrobku.
  • Fotky produktů v reálných situacích nebo fotky produktů s pozadím.

Text nepovolený v rámci zásady 20% limitu:

  • Obrázky se zvětšeným logem nebo obrázky s textovým překrytím.
  • Obrázky, které prošly patrnou úpravou tak, aby zahrnovaly text na produktu s cílem obejít tuto zásadu.

 

Příklady plakátů

Kromě dalších pravidel je třeba v neposlední řadě myslet také na to, že obrázky nesmí obsahovat například ani QR kód.

×Odeslání článku na tvůj Kindle

Zadej svůj Kindle e-mail a my ti pošleme článek na tvůj Kindle.
Musíš mít povolený příjem obsahu do svého Kindle z naší e-mailové adresy kindle@programujte.com.

E-mailová adresa (např. novak@kindle.com):

TIP: Pokud chceš dostávat naše články každé ráno do svého Kindle, koukni do sekce Články do Kindle.

Tagy:
Hlasování bylo ukončeno    
5 hlasů
Google
(fotka) Lukáš ChurýLukáš je šéfredaktorem Programujte, vyvíjí webové aplikace, fascinuje ho umělá inteligence a je lektorem na FI MUNI, kde učí navrhovat studenty GUI. Poslední dobou se snaží posunout Laser Game o stupeň výše a vyvíjí pro něj nové herní aplikace a elektroniku.
Web     Twitter     Facebook     LinkedIn    

Nové články

Obrázek ke článku V přechodu na DVB-T2 tápou především senioři. Přeladit jim pomáhají vnoučata, zapojí se i stát

V přechodu na DVB-T2 tápou především senioři. Přeladit jim pomáhají vnoučata, zapojí se i stát

Už na konci měsíce může zůstat část Čechů bez televizního signálu. Vypínání stávající sítě začne již 27. listopadu v Praze a středních Čechách a do poloviny roku 2020 čeká přechod na nový standard pozemního digitálního televizního vysílání DVB-T2 celou republiku. K naladění nového televizního vysílání musí řada lidí nakoupit modernější zařízení, upravit antény nebo přejít na kabelové či internetové vysílání. 

Reklama
Reklama
Obrázek ke článku Zavádění Master Data Management v praxi

Zavádění Master Data Management v praxi

Předchozím článku jsme si vysvětlili, co jsou to Master Data, kdy je firma obvykle začíná řešit, v jakých krocích postupovat a jak nám může pomoci zvláštní nástroj pro evidenci Master dat. V tomto článku se podíváme na dvou příkladech, jak prakticky začít Master data řešit.

1. Nová Master Data, která potřebujeme někde spravovat
2. Zmapování existujících Master dat a určení jejich vlastníků

Obrázek ke článku 5 nesprávných důvodů, proč dělat vlastní mobilní aplikaci

5 nesprávných důvodů, proč dělat vlastní mobilní aplikaci

Myslíte si, že máte skvělý nápad na byznys apku a znáte všechno, co potřebujete? Možná vám vývoj software na míru rozmluví Vláďa Skoumal, z firmy studio SKOUMAL vyvijející mobilní aplikace 5.11. 2019 v 18:00 v Impact Hub Praha nebo tento jeho článek.


 

Obrázek ke článku Ericsson ConsumerLab Report: rozšířená realita je další úrovní gamingu

Ericsson ConsumerLab Report: rozšířená realita je další úrovní gamingu

Celkem 66 % uživatelů zajímá rozšířená realita v oblasti gamingu. Mezi nimi je i 35 % těch, kteří jinak hry nehrají.
Pro téměř 50 % respondentů by bylo zajímavé zapojení virtuální objektů do reálného světa. Objekty by zůstaly tam, kde je při hře „umístili“.
Až 43 % uživatelů láká využití rozšířené reality ve sportu

Reklama autora

Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032019 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý