IE11 konečně pokořil svého předchůdce, Internet Explorer používá 58 % uživatelů
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

IE11 konečně pokořil svého předchůdce, Internet Explorer používá 58 % uživatelůIE11 konečně pokořil svého předchůdce, Internet Explorer používá 58 % uživatelů

 
Hledat
Moderní platforma pro vytvoření vašeho nového webu – Wix.com.
Nyní už můžete mít web zdarma.
Vybavení pro Laser Game
Spuštěn Filmový magazín

IE11 konečně pokořil svého předchůdce, Internet Explorer používá 58 % uživatelů

Google       1. 2. 2014       9 374×
Reklama
Reklama

Internet Explorer používá 58 % uživatelů, Firefox 18 %, Chrome 16 %, Safari 6 % a Opera něco přes 1 procento, alespoň podle aktuálních čísel NetMarketShare.

IE a Chrome posilují, zatímco Firefox a Safari mírně ztratili.

IE11 má nově 11.5 % uživatelů, zatímco IE10 už jen 9.3 %. IE9 si drží něco pod 9 %.

IE8 je však nadále nejpopulárnější prohlížeč s 21 % uživatelů. Je to právě díky tomu, že je poslední verzí prohlížeče, na který mohou uživatelé WinXP upgradovat.

IE7 má 2.5 % uživatelů a IE6 4.5 %. Září minulého roku bylo přelomové: IE6 se dostal historicky poprvé pod 5 % a naštěstí už zpět neroste.

Další populární služba, StatCounter, poskytuje sice jiná čísla, nicméně nezasahuje tolik uživatelů, jako zmíněný NetMarketShare.

×Odeslání článku na tvůj Kindle

Zadej svůj Kindle e-mail a my ti pošleme článek na tvůj Kindle.
Musíš mít povolený příjem obsahu do svého Kindle z naší e-mailové adresy kindle@programujte.com.

E-mailová adresa (např. novak@kindle.com):

TIP: Pokud chceš dostávat naše články každé ráno do svého Kindle, koukni do sekce Články do Kindle.

Hlasování bylo ukončeno    
1 hlas
Google
(fotka) Lukáš ChurýLukáš je šéfredaktorem Programujte, vyvíjí webové aplikace, fascinuje ho umělá inteligence a je lektorem na FI MUNI, kde učí navrhovat studenty GUI. Poslední dobou se snaží posunout Laser Game o stupeň výše a vyvíjí pro něj nové herní aplikace a elektroniku.
Web     Twitter     Facebook     LinkedIn    

Nové články

Obrázek ke článku NopCommerce – dervisní vrstva – 3. díl

NopCommerce – dervisní vrstva – 3. díl

V minulém díle jsme se podívali trochu podrobněji na datovou vrstvu systému NopCommerce. V dnešním díle navážeme na předchozí znalosti, aby se naše pochopení systému zase o něco víc prohloubilo. Zaměříme se na dvě důležité oblasti a to Nop.Core projekt, který udržuje nejen doménu, ale obsahuje i infrastrukturní prvky. Dále se podíváme na projekt Nop.Service, který obsahuje obchodní logiku.

Reklama
Reklama
Obrázek ke článku První český hackathon ve vlaku inspirovaly služby jako  Tinder, Airbnb nebo Uber

První český hackathon ve vlaku inspirovaly služby jako Tinder, Airbnb nebo Uber

Patnáct set kilometrů, cesta přes dva státy, šestnáct hodin programování a přísun energy drinků, tak by se dal shrnout unikátní hackathon ve vlaku pořádaný Kiwi.com. Z Prahy do Košic a zpět se svezlo celkem 13 týmů, každý s originálním nápadem. Hlavní výhru, voucher na letenky v hodnotě 2 500 EUR, si v Praze převzal tým až z Ukrajiny.

Obrázek ke článku Gamifikace nakupování dorazila i do České republiky

Gamifikace nakupování dorazila i do České republiky

Zákazníci zejména retailových společností jsou často znuděni klasickými věrnostními či motivačními programy. Většinou z toho důvodu, že jsou jeden jako druhý a nepřináší nic nového. Ale i v České republice se projevují zahraniční trendy, nedávno zde totiž vstoupila na trh a rychle se uchytila nová platforma kombinující to nejlepší z věrnostních a motivačních programů, která navíc využívá prvky gamifikace – Rondo.cz. Na hlavní milníky vývoje nálad a motivace zákazníků a nejnovější trendy se zaměřil Jan Hřebabecký, spoluzakladatel Rondo.cz

Celý článekGoogle2. listopadu 2017PR
Reklama autora

Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032018 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý