OSN natočila svůj první film ve virtuální realitě
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu
Reklama

OSN natočila svůj první film ve virtuální realitěOSN natočila svůj první film ve virtuální realitě

 
Hledat
Moderní platforma pro vytvoření vašeho nového webu – Wix.com.
Nyní už můžete mít web zdarma.
Vytvořte si vlastní webové stránky. Snadno, rychle a levně přes Saywebpage.com
Vybavení pro Laser Game
Spuštěn Filmový magazín
Laser Game Brno
Laser Game Ostrava

OSN natočila svůj první film ve virtuální realitě

Google       Google       26. 1. 2015       7 078×
Reklama
Reklama

Film Mraky nad Sidrou je součástí kampaně tzv. Cílů tisíciletí OSN a má organizaci napomoci zviditelnit problémy ohrožených skupin. Odehrává se v jordánském uprchlickém záboře Za'atari, kde aktuálně přebývá na 84 000 uprchlíků před syrskou občanskou válkou. Představuje příběh syrské dívky Sidra, jehož vyprávěním se snaží poukázat na to, že až 50 % těchto uprchlíků tvoří právě děti.

Shlédnout Mraky nad Sidrou je možné pomocí brýlí pro virtuální realitu, jako je například Oculus Rift, nebo pomocí aplikace Vrse, která umožňuje použít klasický smartphone. Film samotný je k dispozici ke stažení prostřednictvím této aplikace pro Google Play či iTunes nebo skrz platformu Milk VR.

Film Mraky nad Sidrou není prvním způsobem, jak využít nové technologie při snaze upozornit na akutní téma uprchlictví. V minulosti získal za podobnou snahu ocenění projekt webové aplikace, která umožňuje každému uživateli vlastní prohlídku uprchlického tábora.

×Odeslání článku na tvůj Kindle

Zadej svůj Kindle e-mail a my ti pošleme článek na tvůj Kindle.
Musíš mít povolený příjem obsahu do svého Kindle z naší e-mailové adresy kindle@programujte.com.

E-mailová adresa (např. novak@kindle.com):

TIP: Pokud chceš dostávat naše články každé ráno do svého Kindle, koukni do sekce Články do Kindle.

Hlasování bylo ukončeno    
5 hlasů
Google
(fotka) Václav KrajňanskýVáclav studuje právo a zajímá se o právní a sociální rozměry rozvoje informačních technologií. Vedle práva IT sleduje jeho dopad na proměnu společenských vztahů a jejich nasazení při řešení společenských problémů. Na domácí půdě fandí otevřenému přístupu k datům a používání technologických novinek v občanském aktivismu.

Nové články

Obrázek ke článku V přechodu na DVB-T2 tápou především senioři. Přeladit jim pomáhají vnoučata, zapojí se i stát

V přechodu na DVB-T2 tápou především senioři. Přeladit jim pomáhají vnoučata, zapojí se i stát

Už na konci měsíce může zůstat část Čechů bez televizního signálu. Vypínání stávající sítě začne již 27. listopadu v Praze a středních Čechách a do poloviny roku 2020 čeká přechod na nový standard pozemního digitálního televizního vysílání DVB-T2 celou republiku. K naladění nového televizního vysílání musí řada lidí nakoupit modernější zařízení, upravit antény nebo přejít na kabelové či internetové vysílání. 

Reklama
Reklama
Obrázek ke článku Zavádění Master Data Management v praxi

Zavádění Master Data Management v praxi

Předchozím článku jsme si vysvětlili, co jsou to Master Data, kdy je firma obvykle začíná řešit, v jakých krocích postupovat a jak nám může pomoci zvláštní nástroj pro evidenci Master dat. V tomto článku se podíváme na dvou příkladech, jak prakticky začít Master data řešit.

1. Nová Master Data, která potřebujeme někde spravovat
2. Zmapování existujících Master dat a určení jejich vlastníků

Obrázek ke článku 5 nesprávných důvodů, proč dělat vlastní mobilní aplikaci

5 nesprávných důvodů, proč dělat vlastní mobilní aplikaci

Myslíte si, že máte skvělý nápad na byznys apku a znáte všechno, co potřebujete? Možná vám vývoj software na míru rozmluví Vláďa Skoumal, z firmy studio SKOUMAL vyvijející mobilní aplikace 5.11. 2019 v 18:00 v Impact Hub Praha nebo tento jeho článek.


 

Obrázek ke článku Ericsson ConsumerLab Report: rozšířená realita je další úrovní gamingu

Ericsson ConsumerLab Report: rozšířená realita je další úrovní gamingu

Celkem 66 % uživatelů zajímá rozšířená realita v oblasti gamingu. Mezi nimi je i 35 % těch, kteří jinak hry nehrají.
Pro téměř 50 % respondentů by bylo zajímavé zapojení virtuální objektů do reálného světa. Objekty by zůstaly tam, kde je při hře „umístili“.
Až 43 % uživatelů láká využití rozšířené reality ve sportu

Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032019 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý