LZHAM 1.0 – kodek pro bezztrátovou kompresi
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu
Reklama

LZHAM 1.0 – kodek pro bezztrátovou kompresiLZHAM 1.0 – kodek pro bezztrátovou kompresi

 

LZHAM 1.0 – kodek pro bezztrátovou kompresi

Google       Google       25. 1. 2015       5 354×
Reklama
Reklama

LZHAM je efektivní kodek určený pro kompresi dat napsaný v C/C++. Především je však zaměřen na kompresi součástí her a jejich rychlou dekompresi za běhu programu.

V čele tohoto produktu je Rich Geldreich, bývalý developer Valve, který nadále pokračuje ve vývoji komprese  LZHAM (LZ, Huffman, Arithmetic, Markov). Tato komprese si za vzor vzala algoritmus  LZMA (Lempel-Ziv-Markov-Chain Algorithm), který je velice efektivní.

Zdroj: http://www.freemake.com/

Největší výhodou nového kodeku je jeho rychlá dekomprese, která je 1,5x – 8x rychlejší než u jejího vzoru. Je plně podporován v operačních systémech Linux x86/x64, Windows x86/x64, OSX, iOS a v blízké budoucnosti také Android.

×Odeslání článku na tvůj Kindle

Zadej svůj Kindle e-mail a my ti pošleme článek na tvůj Kindle.
Musíš mít povolený příjem obsahu do svého Kindle z naší e-mailové adresy kindle@programujte.com.

E-mailová adresa (např. novak@kindle.com):

TIP: Pokud chceš dostávat naše články každé ráno do svého Kindle, koukni do sekce Články do Kindle.

Hlasování bylo ukončeno    
0 hlasů
Google
(fotka) Peter KrasňanPeter je študentom prvého ročníka MUNI FI. Vo voľnom čase sa venuje vývoju hier a aplikácií v Jave, športu a knihám. Jeho snom je stať sa vzorom pre budúcich informatikov.

Nové články

Obrázek ke článku Facebook spouští službu Marketplace V ČR

Facebook spouští službu Marketplace V ČR

Společná platforma Marketplace usnadní lidem na Facebooku vyhledávání, nákup a prodej použitého zboží na lokální úrovni. Bude tak přímou konkurencí pro weby a aplikace se stejným zaměřením jako je například Letgo, Bazoš, Aukro, Sbazar a další.

Reklama
Reklama
Obrázek ke článku DistrCut – optimalizace pomocí distribuované inteligence

DistrCut – optimalizace pomocí distribuované inteligence

Optimalizační systémy, které jsem dosud popisoval, se týkaly vždy optimalizace na jednom zařízení. Optimalizovalo se dělení tyčového materiálu na jedné pile, vypalování plošného materiálu na jednom plazmovém stroji, řídilo se tavení na jedné elektrické obloukové peci.

Ve výrobním procesu je však často nutné optimalizovat činnost celého výrobního úseku, kde je více různých objektů odlišného typu a koordinovat činnost těchto objektů k dosažení společného cíle, zpravidla kvality finálního výrobku. Řešení tohoto problému umožňuje distribuovaná inteligence.

loadingtransparent (function() { var po = document.createElement('script'); po.type = 'text/javascript'; po.async = true; po.src = 'https://apis.google.com/js/plusone.js'; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; s.parentNode.insertBefore(po, s); })();
Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032017 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý