Microsoft vyvinul algoritmus, který depixelizuje obrázky – vč. ukázky z her Marie nebo Golden Axe
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Microsoft vyvinul algoritmus, který depixelizuje obrázky – vč. ukázky z her Marie nebo Golden AxeMicrosoft vyvinul algoritmus, který depixelizuje obrázky – vč. ukázky z her Marie nebo Golden Axe

 
Hledat
Moderní platforma pro vytvoření vašeho nového webu – Wix.com.
Nyní už můžete mít web zdarma.
Vytvořte si vlastní webové stránky. Snadno, rychle a levně přes Saywebpage.com
Vybavení pro Laser Game
Spuštěn Filmový magazín
Laser Game Brno
Laser Game Ostrava

Microsoft vyvinul algoritmus, který depixelizuje obrázky – vč. ukázky z her Marie nebo Golden Axe

Google       Google       19. 5. 2015       20 177×

Pixel art byl často používán ve hrách v 90. letech. Na dnešních velkých zařízeních s vysokým rozlišením však vypadají takové hry už staře. Výsledkem nového algoritmu je vektor, který lze snadno použít pro dnešní zařízení s vysokým rozlišením.

Reklama
Reklama

Díky tomu, že výsledkem algoritmu je vektor, je možné výsledný obrázek jakkoliv přibližovat a zvětšovat, aniž by došlo ke ztrátě kvality. Což je velký benefit právě pro dnešní zařízení s vysokým rozlišením.

Our algorithm resolves pixel-scale features in the input and converts them into regions with smoothly varying shading that are crisply separated by piecewise-smooth contour curves.
 — Johannes Kopf and Dani Lischinski

Vlevo originální obrázek o velikosti 40 × 16 pixelů, vpravo výsledek (obrázek od Nintendo Co., Ltd.)

Dnes už samozřejmě existuje spousta nástrojů, algoritmů a aplikací pro převod obrázku na vektor nebo pro „vyladění“ obrázku, např. EPX, SuperEagle, Super2xSaI, hq4x, PhotoZoom Pro 4, Vector Magic nebo Adobe Live Trace, ale výsledky dosažené novým algoritmem jsou v porovnání s již existujícími algoritmy/aplikacemi mnohem lepší.

Porovnání výsledků jednotlivých algoritmů

Algoritmus se dá použít i v real-time videích/aplikacích pro dosažení požadovaného výsledku.

Video ukazuje originální výstup ze hry Mario, uprostřed výsledek algoritmu a v pravé části pak výsledek filtru Hq4x.

Jak by vypadali nový Space invanders

Anebo předělávka postaviček z herní klasiky Golden Axe

Velkou sadu porovnávacích obrázků můžete nalézt zde: http://research.microsoft.com/en-us/um/people/kopf/pixelart/supplementary/multi_comparison.html, včetně porovnání snad všech postaviček Nintenda.

Jak funguje algoritmus?

Kompletní náhled do útrob algoritmu: http://research.microsoft.com/en-us/um/people/kopf/pixelart/paper/pixel.pdf

Méně zdařilý výsledek po liftingu hlavního hrdiny herní klasiky Doom

×Odeslání článku na tvůj Kindle

Zadej svůj Kindle e-mail a my ti pošleme článek na tvůj Kindle.
Musíš mít povolený příjem obsahu do svého Kindle z naší e-mailové adresy kindle@programujte.com.

E-mailová adresa (např. novak@kindle.com):

TIP: Pokud chceš dostávat naše články každé ráno do svého Kindle, koukni do sekce Články do Kindle.

2 názory  —  2 nové  
Hlasování bylo ukončeno    
9 hlasů
Google
(fotka) Lukáš ChurýLukáš je šéfredaktorem Programujte, vyvíjí webové aplikace, fascinuje ho umělá inteligence a je lektorem na FI MUNI, kde učí navrhovat studenty GUI. Poslední dobou se snaží posunout Laser Game o stupeň výše a vyvíjí pro něj nové herní aplikace a elektroniku.
Web     Twitter     Facebook     LinkedIn    

Nové články

Obrázek ke článku V přechodu na DVB-T2 tápou především senioři. Přeladit jim pomáhají vnoučata, zapojí se i stát

V přechodu na DVB-T2 tápou především senioři. Přeladit jim pomáhají vnoučata, zapojí se i stát

Už na konci měsíce může zůstat část Čechů bez televizního signálu. Vypínání stávající sítě začne již 27. listopadu v Praze a středních Čechách a do poloviny roku 2020 čeká přechod na nový standard pozemního digitálního televizního vysílání DVB-T2 celou republiku. K naladění nového televizního vysílání musí řada lidí nakoupit modernější zařízení, upravit antény nebo přejít na kabelové či internetové vysílání. 

Reklama
Reklama
Obrázek ke článku Zavádění Master Data Management v praxi

Zavádění Master Data Management v praxi

Předchozím článku jsme si vysvětlili, co jsou to Master Data, kdy je firma obvykle začíná řešit, v jakých krocích postupovat a jak nám může pomoci zvláštní nástroj pro evidenci Master dat. V tomto článku se podíváme na dvou příkladech, jak prakticky začít Master data řešit.

1. Nová Master Data, která potřebujeme někde spravovat
2. Zmapování existujících Master dat a určení jejich vlastníků

Obrázek ke článku 5 nesprávných důvodů, proč dělat vlastní mobilní aplikaci

5 nesprávných důvodů, proč dělat vlastní mobilní aplikaci

Myslíte si, že máte skvělý nápad na byznys apku a znáte všechno, co potřebujete? Možná vám vývoj software na míru rozmluví Vláďa Skoumal, z firmy studio SKOUMAL vyvijející mobilní aplikace 5.11. 2019 v 18:00 v Impact Hub Praha nebo tento jeho článek.


 

Obrázek ke článku Ericsson ConsumerLab Report: rozšířená realita je další úrovní gamingu

Ericsson ConsumerLab Report: rozšířená realita je další úrovní gamingu

Celkem 66 % uživatelů zajímá rozšířená realita v oblasti gamingu. Mezi nimi je i 35 % těch, kteří jinak hry nehrají.
Pro téměř 50 % respondentů by bylo zajímavé zapojení virtuální objektů do reálného světa. Objekty by zůstaly tam, kde je při hře „umístili“.
Až 43 % uživatelů láká využití rozšířené reality ve sportu

Reklama autora

Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032019 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý