Před dvěma lety jsme si postavili Laser Arénu, teď stavíme jedenáctou v Mongolsku
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Před dvěma lety jsme si postavili Laser Arénu, teď stavíme jedenáctou v MongolskuPřed dvěma lety jsme si postavili Laser Arénu, teď stavíme jedenáctou v Mongolsku

 

Před dvěma lety jsme si postavili Laser Arénu, teď stavíme jedenáctou v Mongolsku

Google       30. 10. 2015       21 085×

Je to přibližně dva roky, co jsem zde psal článek, jak jsme Laser Arénu stavěli, proč jsme se tak rozhodli a v čem jsme chtěli být jiní. Od té doby jsme postavili řadu Laser Arén u nás, vstoupili na Slovensko a dokonce jednu postavíme i v Mongolsku. Na veletrhu zábavy ve Švédsku jsme navíc zjistili, že máme nejdetailnější výsledky ze hry na světě vůbec.

Když si tak čtu předchozí článek Seděli jsme u nedělního obědu, dlouze přemýšleli a řekli si ANO: Postavíme Laser Arénu!, bylo vše v plenkách. U nás (v Česku) Laser Game teprve začínal, ačkoliv u nás byla dříve Laser Aréna na Národní třídě v Praze a v roce 2007 otevřela Laser Aréna ve Zlíně.

Zatímco ta první už dávno nefunguje a byla postavena na tehdejší elektronice (která ale na tu dobu byla téměř revoluční, řekl bych), zlínská Aréna funguje do dnes, ačkoliv na starším systému.

Obecně zlínská Aréna byla dlouho jedinou Laser Arénou u nás, odtud se pak její hráči rozhodli založit své vlastní Arény v dalších krajských městech a to spustilo aktuální lavinu popularity Laser Game v Česku, a posléze i na Slovensku.

Pomohli jsme postavit největší Arénu v republice, první Arénu na Slovensku s nejnovějším systémem EVO-5 a aktuálně se staví i první patrová Aréna u nás. Nová Aréna v Mongolsku je pak jen hezkou třešničkou na dortu.

Minulý měsíc jsme byli na mezinárodním veletrhu zábavy IAAPA ve Švédsku, kde jsme si potvrdili, že máme nejpřehlednější, nejdetailnější a nejzajímavější tištěné výsledky ze hry ze všech Arén a laser-systémů na světě. I v Česku dokážeme udělat zajímavé věci :-)

A to chceme naše výsledkové skóre ještě vylepšit a zdvojnásobit množství zajímavých informací, které hráči po hře dostanou.

V rámci vývoje jsme pokročili také. Vyvinuli jsme novou elektroniku, která nám v následujícím roce dovolí instalovat úplně nové herní prvky do Arény, díky čemuž nejen naroste počet nabízených herních módů, ale také možností, jak měnit herní mechanismy při hře a jak si zlepšit hráčovo postavení ve hře.

V nejbližší době také připravíme novou verzi našeho Hlasu Arény, tedy herních hlášek, které se ozývají po více zásazích v krátké době mezi sebou, nebo při jiných herních úspěších hráče. Novinka umožní přímo informovat konkrétního hráče, že se mu povedl jeho husarský kousek. Herní hlášky používáme licencované z legendárních her jako Quake nebo Unreal Tournament. Celkem jich máme aktuálně 6 s tím, že jeden je český. Jolanda. :-)

Také jsme představili kompletní on-line mapu naší Arény — http://hraci.tronlaserarena.cz/mapa-areny/

Když jsem psal předchozí článek, měli jsme 5 hudebních motivů, které jsme nabízeli. Aktuálně se jejich počet rozrostl na 18 a letos budeme ještě dva další přidávat. To vše zvyšuje variabilitu hry. Když si dojdete zahrát, máte více možností, jak si hru zpestřit nebo úplně změnit. Například kombinace hudebního motivu Vetřelec a bonusu Opravdu hodně mlhy je hororově adrenalinová :-)

Chodí si k nám zahrát dospělí, děti i studenti a častými návštěvníky jsou i hluchoněmí hráči, kterým pouštíme náš nejbasovější hudební motiv inspirovaný legendárními Transformers. Podlahou a překážkami šířící se basové vlny dokážou také navnadit tu správnou atmosféru.

Vesty jsme vybavili novým displeji, které ve tmě neoslňují hráče a poskytují přehledně čitelné informace po celý čas hry. Naše výrobníky mlhy jsou automaticky doplňované, kdy je již nemusíme chodit ručně doplňovat a v neposlední řadě jsme také navýšili počet vest v Aréně.

Hráčům jsme taky umožnili vidět na obrazovce přehled jmen a čísla vest, aby hned věděli, která vesta je jejich a zamířili tak přímo k té svoji. Zahraničním návštěvníkům jsme taky umožnili tisk a zobrazení výsledků ze hry v angličtině nebo slovenštině.

Kromě toho jsme provedli upgrade našeho TronPodu, kdy dostal do arzenálu skenovací lasery a vlastní audio techniku tak, aby byl výsledný efekt ještě více umocněný.

A absolutní peckou je náš hudební motiv 90's Serial Hits inspirovaný peckami našich mladých let jako Pobřežní hlídka, Pokémon, Strážci vesmíru, Dallas, Chuck Norris nebo Želvy Ninja.

A za celé tohle všechno mohu poděkovat tomuto webu, při kterém jsem se naučil programovat, získal cit pro design, ale i komunikovat s lidmi a firmami. Vždyť se zde za těch 12 let vystřídalo několik stovek autorů…

Aréna byla takovým našim malým startupem, který se podařil.
A když Programujte začínalo, bylo mi 16 let. Kde je ta doba... :-)

Pokud byste si chtěli také postavit Laser Arénu, ozvěte se. Se vším pomůžeme.

Pro více informací: www.lasergameareny.cz

×Odeslání článku na tvůj Kindle

Zadej svůj Kindle e-mail a my ti pošleme článek na tvůj Kindle.
Musíš mít povolený příjem obsahu do svého Kindle z naší e-mailové adresy kindle@programujte.com.

E-mailová adresa (např. novak@kindle.com):

TIP: Pokud chceš dostávat naše články každé ráno do svého Kindle, koukni do sekce Články do Kindle.

2 názory  —  2 nové  
Hlasování bylo ukončeno    
4 hlasy
Google
(fotka) Lukáš ChurýLukáš je šéfredaktorem Programujte, vyvíjí webové aplikace, fascinuje ho umělá inteligence a je lektorem na FI MUNI, kde učí navrhovat studenty GUI. Poslední dobou se snaží posunout Laser Game o stupeň výše a vyvíjí pro něj nové herní aplikace a elektroniku.
Web     Twitter     Facebook     LinkedIn    

Nové články

Obrázek ke článku Stavebnice umělé inteligence 1

Stavebnice umělé inteligence 1

Článek popisuje první část stavebnice umělé inteligence. Obsahuje lineární a plošnou optimalizaci.  Demo verzi je možné použít pro výuku i zájmovou činnost. Profesionální verze je určena pro vývojáře, kteří chtějí integrovat popsané moduly do svých systémů.

Obrázek ke článku Hybridní inteligentní systémy 2

Hybridní inteligentní systémy 2

V technické praxi využíváme často kombinaci různých disciplín umělé inteligence a klasických výpočtů. Takovým systémům říkáme hybridní systémy. V tomto článku se zmíním o určitém typu hybridního systému, který je užitečný ve velmi složitých výrobních procesech.

Obrázek ke článku Jak vést kvalitně tým v IT oboru: Naprogramujte si ty správné manažerské kvality

Jak vést kvalitně tým v IT oboru: Naprogramujte si ty správné manažerské kvality

Vedení týmu v oboru informačních technologií se nijak zvlášť neliší od jiných oborů. Přesto však IT manažeři čelí výzvě v podobě velmi rychlého rozvoje a tím i rostoucími nároky na své lidi. Udržet pozornost, motivaci a efektivitu týmu vyžaduje opravdu pevné manažerské základy a zároveň otevřenost a flexibilitu pro stále nové výzvy.

Obrázek ke článku Síla týmů se na home office může vytrácet. Odborníci radí, jak z pracovních omezení vytěžit maximum

Síla týmů se na home office může vytrácet. Odborníci radí, jak z pracovních omezení vytěžit maximum

Za poslední rok se podoba práce zaměstnanců změnila k nepoznání. Především plošné zavedení home office, které mělo být zpočátku jen dočasným opatřením, je pro mnohé už více než rok každodenní realitou. Co ale dělat, když se při práci z domova ztrácí motivace, zaměstnanci přestávají komunikovat a dříve fungující tým se rozpadá na skupinu solitérů? Odborníci na personalistiku dali dohromady několik rad, jak udržet tým v chodu, i když pracovní podmínky nejsou ideální.

Reklama autora

Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032024 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý