IQRF Wireless Challenge II: soutěž o nejlepší bezdrátovou aplikaci
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

IQRF Wireless Challenge II: soutěž o nejlepší bezdrátovou aplikaciIQRF Wireless Challenge II: soutěž o nejlepší bezdrátovou aplikaci

 
Hledat
Moderní platforma pro vytvoření vašeho nového webu – Wix.com.
Nyní už můžete mít web zdarma.
Vybavení pro Laser Game
Spuštěn Filmový magazín

IQRF Wireless Challenge II: soutěž o nejlepší bezdrátovou aplikaci

Google       Google       21. 11. 2015       6 171×
Reklama
Reklama

K prvnímu listopadu letošního roku spustila společnost MICRORISC druhé kolo soutěže IQRF Wireless Challenge II. Cílem soutěže je samostatně nebo v soutěžních týmech vytvořit praktickou aplikaci obsahující bezdrátové moduly IQRF. Nejzazší datum odevzdání hotového projektu včetně dokumentace je 29. 2. 2016.

Hlavní lákadla:

  • Ceny pro výherce v kategorii Developer: 800/600/400 eur
  • Ceny pro výherce v kategorii Student: 600/400/200 eur
  • Slevy na vývojové kity až 65 %

Důležité termíny:

  • 1.  11. 2015 až 29. 2. 2015 - odevzdání příspěvku
  • březen 2016 - předvýběr nejlepších projektů
  • duben 2016 - závěrečná prezentace projektů a vyhodnocení

Soutěžní projekt musí obsahovat povinně:

  • HEX kód aplikace,
  • zdrojový kód s komentáři,
  • popis, jak zacházet s aplikací (manuál),
  • obrazovou dokumentaci (například schémata, obrázky, fotografie, videa nebo diagramy)
  • popis projektu (název, stručný popis, popis skutečného využití, přednosti a negativa, další možný rozvoj projektu),
  • informace o autorovi/autorech projektu (u každé osoby jméno, datum narození, škola či povolání, adresa, e-mail, telefonní kontakt).

Využitím modulů IQRF jsme se již zabývali i na tomto serveru:

Případným soutěžícím přeji hodně štěstí.

×Odeslání článku na tvůj Kindle

Zadej svůj Kindle e-mail a my ti pošleme článek na tvůj Kindle.
Musíš mít povolený příjem obsahu do svého Kindle z naší e-mailové adresy kindle@programujte.com.

E-mailová adresa (např. novak@kindle.com):

TIP: Pokud chceš dostávat naše články každé ráno do svého Kindle, koukni do sekce Články do Kindle.

Tagy:
Hlasování bylo ukončeno    
2 hlasy
Google
(fotka) Ondřej KarasAutor se věnuje vývoji řídících a komunikačních systémů a tvorbě podpůrných aplikací.
Web    

Nové články

Obrázek ke článku První český hackathon ve vlaku inspirovaly služby jako  Tinder, Airbnb nebo Uber

První český hackathon ve vlaku inspirovaly služby jako Tinder, Airbnb nebo Uber

Patnáct set kilometrů, cesta přes dva státy, šestnáct hodin programování a přísun energy drinků, tak by se dal shrnout unikátní hackathon ve vlaku pořádaný Kiwi.com. Z Prahy do Košic a zpět se svezlo celkem 13 týmů, každý s originálním nápadem. Hlavní výhru, voucher na letenky v hodnotě 2 500 EUR, si v Praze převzal tým až z Ukrajiny.

Reklama
Reklama
Obrázek ke článku Gamifikace nakupování dorazila i do České republiky

Gamifikace nakupování dorazila i do České republiky

Zákazníci zejména retailových společností jsou často znuděni klasickými věrnostními či motivačními programy. Většinou z toho důvodu, že jsou jeden jako druhý a nepřináší nic nového. Ale i v České republice se projevují zahraniční trendy, nedávno zde totiž vstoupila na trh a rychle se uchytila nová platforma kombinující to nejlepší z věrnostních a motivačních programů, která navíc využívá prvky gamifikace – Rondo.cz. Na hlavní milníky vývoje nálad a motivace zákazníků a nejnovější trendy se zaměřil Jan Hřebabecký, spoluzakladatel Rondo.cz

Celý článekGoogle2. listopadu 2017PR
Obrázek ke článku NopCommerce – datová vrstva a přístup k datům – 2. díl

NopCommerce – datová vrstva a přístup k datům – 2. díl

V minulém článku jsme si představili platformu NopCommerce z globálního pohledu. V dnešním díle se již zaměříme na konkrétní část systému, a to datovou vrstvu. Představíme si základní stavební kameny systému v podobě doménových objektů. Ukážeme si, jakým způsobem rozšířit doménové objekty a jakým způsobem přistupuje NopCommerce k nastavení systému a modulů.

Reklama autora

Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032018 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý