HERNÍ VÝVOJÁŘI Z RŮZNÝCH KOUTŮ SVĚTA SE SJÍŽDĚJÍ DO BRNA NA GAME ACCESS ’16
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

HERNÍ VÝVOJÁŘI Z RŮZNÝCH KOUTŮ SVĚTA SE SJÍŽDĚJÍ DO BRNA NA GAME ACCESS ’16HERNÍ VÝVOJÁŘI Z RŮZNÝCH KOUTŮ SVĚTA SE SJÍŽDĚJÍ DO BRNA NA GAME ACCESS ’16

 

HERNÍ VÝVOJÁŘI Z RŮZNÝCH KOUTŮ SVĚTA SE SJÍŽDĚJÍ DO BRNA NA GAME ACCESS ’16

Google       Google       16. 3. 2016       11 743×

15. a 16. dubna roku 2016 se bude v brněnském hotelu BobyCentrum konat mezinárodní konference herních vývojářů Game Access ‘16. Ta všem začínajícím i zkušeným profesionálním vývojářům her nabídne řadu zajímavých přednášek od známých odborníků, stejně jako možnost seznámit se během formálních i neformálních diskuzí s ostatními kolegy z oboru.

Všichni účastníci pak v rámci prezentace Indie Expo mohou představit své nové projekty a utkat se o ceny v jednotlivých soutěžních kategoriích. Více informací naleznete na www.game-access.cz, kde si zároveň můžete zakoupit registraci a vstupenky.

Na koho a na co se můžete těšit?

Game Access ’16 představuje pro komunitu herních vývojářů jednu z letošních nejdůležitějších lokálních
událostí, protože zde potkáte taková jména jako:

  • Jan Beneš - Senior Programmer, Remedy Entertainment
  • Jay Crowe - Creative Director, Bohemia Interactive Studio
  • Annie Dumitrescu - Business Development Manager, Amazon
  • Lukáš Haládik - Lead Designer, Bohemia Interactive Studio
  • Igor Chernakov - Engineer, Wooga
  • Miloš Jeřábek - Production Director, Remedy Entertainment
  • Matouš Ježek - Designer, Trickster Arts
  • Jana Karlíková - Project Manager, Stugan Sweden
  • Richard Lapington - Audio Lead, Remedy Entertainment
  • Greg Louden - Senior Narrative Designer, Remedy Entertainment
  • Martin Vaňo - Game Designer, Silicon Jelly
  • Jan Zelený - autor hry Logistics

Všechny tyto významné osobnosti vystoupí jako řečníci Game access, detailní informace o každém z
nich najdete na našem webu.

Program konference nemá hranice, každý si najde to svoje: prezentace, přednášky, konference, diskuze,
výměna kontaktů a chybět nebudou ani večerní párty, nemluvě o strhující prohlídce brněnského Starého
města.

BRNO: DOKONALÝ HOSTITEL KONFERENCE

Brno je „...dynamickou metropolí pulzující uměleckým životem, což z něj činí ideální místo pro pořádání konference pro náš vysoce tvůrčí obor. Působivá atmosféra Starého města svým kouzlem podněcuje kreativitu a mimořádné nápady. A co víc, řada předních herních vývojářů má svá sídla právě v Brně.“

PREZENTACE NEZÁVISLÝCH VÝVOJÁŘŮ INDIE EXPO

Nedílnou součástí konference bude také prezentace vývojářů Indie Expo. Zde mohou všichni začínající i
zkušení herní vývojáři podrobit své nové projekty zpětné vazbě ostatních účastníků; sponzoři a
vydavatelé tu pak budou mít jedinečnou možnost si prezentované tituly vyzkoušet, vybrat nové hry, do
kterých budou chtít investovat, nebo dokonce najít talentované odborníky či nové obchodní partnery.
Účastníci prezentace získají přehled o nových projektech ostatních tvůrců, z nichž ty nejlepší v
jednotlivých kategoriích během závěrečného slavnostního vyhlášení odměníme cenami od spozorů.

Prezentovanými projekty budou například: Layers of Fear, Planet Nomads, Killing Room, Vaporum, Dark
Train, Aggressors: Ancient Rome, Hard to Color, Wasted a Novus Inceptio
.

Představte svou hru v rámci prezentace vývojářů Indie Expo: http://game-access.com/cz/#exhibition

×Odeslání článku na tvůj Kindle

Zadej svůj Kindle e-mail a my ti pošleme článek na tvůj Kindle.
Musíš mít povolený příjem obsahu do svého Kindle z naší e-mailové adresy kindle@programujte.com.

E-mailová adresa (např. novak@kindle.com):

TIP: Pokud chceš dostávat naše články každé ráno do svého Kindle, koukni do sekce Články do Kindle.

Hlasování bylo ukončeno    
0 hlasů

Nové články

Obrázek ke článku Stavebnice umělé inteligence 1

Stavebnice umělé inteligence 1

Článek popisuje první část stavebnice umělé inteligence. Obsahuje lineární a plošnou optimalizaci.  Demo verzi je možné použít pro výuku i zájmovou činnost. Profesionální verze je určena pro vývojáře, kteří chtějí integrovat popsané moduly do svých systémů.

Obrázek ke článku Hybridní inteligentní systémy 2

Hybridní inteligentní systémy 2

V technické praxi využíváme často kombinaci různých disciplín umělé inteligence a klasických výpočtů. Takovým systémům říkáme hybridní systémy. V tomto článku se zmíním o určitém typu hybridního systému, který je užitečný ve velmi složitých výrobních procesech.

Obrázek ke článku Jak vést kvalitně tým v IT oboru: Naprogramujte si ty správné manažerské kvality

Jak vést kvalitně tým v IT oboru: Naprogramujte si ty správné manažerské kvality

Vedení týmu v oboru informačních technologií se nijak zvlášť neliší od jiných oborů. Přesto však IT manažeři čelí výzvě v podobě velmi rychlého rozvoje a tím i rostoucími nároky na své lidi. Udržet pozornost, motivaci a efektivitu týmu vyžaduje opravdu pevné manažerské základy a zároveň otevřenost a flexibilitu pro stále nové výzvy.

Obrázek ke článku Síla týmů se na home office může vytrácet. Odborníci radí, jak z pracovních omezení vytěžit maximum

Síla týmů se na home office může vytrácet. Odborníci radí, jak z pracovních omezení vytěžit maximum

Za poslední rok se podoba práce zaměstnanců změnila k nepoznání. Především plošné zavedení home office, které mělo být zpočátku jen dočasným opatřením, je pro mnohé už více než rok každodenní realitou. Co ale dělat, když se při práci z domova ztrácí motivace, zaměstnanci přestávají komunikovat a dříve fungující tým se rozpadá na skupinu solitérů? Odborníci na personalistiku dali dohromady několik rad, jak udržet tým v chodu, i když pracovní podmínky nejsou ideální.

Reklama autora

Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032024 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý