Jak odstranit u svého webu bílé okraje na iPhone X a využít tak celou plochu displeje
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu
Reklama

Jak odstranit u svého webu bílé okraje na iPhone X a využít tak celou plochu displejeJak odstranit u svého webu bílé okraje na iPhone X a využít tak celou plochu displeje

 
Hledat
Moderní platforma pro vytvoření vašeho nového webu – Wix.com.
Nyní už můžete mít web zdarma.
Vytvořte si vlastní webové stránky. Snadno, rychle a levně přes Saywebpage.com
Vybavení pro Laser Game
Spuštěn Filmový magazín
Laser Game Brno
Laser Game Ostrava

Jak odstranit u svého webu bílé okraje na iPhone X a využít tak celou plochu displeje

Google       Google       20. 9. 2017       10 188×

Nový iPhone X nabízí nový, bezrámečkový typ displeje, který je narušen jen v horní části malou plochou pro kameru a senzory, díky čemuž se weby zobrazují na novém iPhonu s bílým rámečkem.

Reklama
Reklama

Odstranění bílých okrajů není obtížné a záleží, zdali má web jednobarevné pozadí, nebo obrázek či gradient na pozadí.

V případě jednobarevného pozadí stačí definovat barvu pozadí okrajů jednoduchým background-color ve vlastnostech BODY tagu.

V případě obrázku na pozadí nebo gradientu je třeba přidat do meta-tagu viewport: viewport-fit=cover

<meta name="viewport" content="width=device-width, initial-scale=1.0, viewport-fit=cover">  

A dále přidat margin nebo padding s konstantami pro iOS11, pokud je viewport-fit=cover použitý:

  • safe-area-inset-top
  • safe-area-inset-right
  • safe-area-inset-left
  • safe-area-inset-bottom
padding: constant(safe-area-inset-top) constant(safe-area-inset-right) constant(safe-area-inset-bottom) constant(safe-area-inset-left);  

Více informací najdete na blogu Stephena Radforda.

×Odeslání článku na tvůj Kindle

Zadej svůj Kindle e-mail a my ti pošleme článek na tvůj Kindle.
Musíš mít povolený příjem obsahu do svého Kindle z naší e-mailové adresy kindle@programujte.com.

E-mailová adresa (např. novak@kindle.com):

TIP: Pokud chceš dostávat naše články každé ráno do svého Kindle, koukni do sekce Články do Kindle.

Tagy:
1 názor  —  1 nový  
Hlasování bylo ukončeno    
2 hlasy
Google
(fotka) Lukáš ChurýLukáš je šéfredaktorem Programujte, vyvíjí webové aplikace, fascinuje ho umělá inteligence a je lektorem na FI MUNI, kde učí navrhovat studenty GUI. Poslední dobou se snaží posunout Laser Game o stupeň výše a vyvíjí pro něj nové herní aplikace a elektroniku.
Web     Twitter     Facebook     LinkedIn    

Nové články

Obrázek ke článku V přechodu na DVB-T2 tápou především senioři. Přeladit jim pomáhají vnoučata, zapojí se i stát

V přechodu na DVB-T2 tápou především senioři. Přeladit jim pomáhají vnoučata, zapojí se i stát

Už na konci měsíce může zůstat část Čechů bez televizního signálu. Vypínání stávající sítě začne již 27. listopadu v Praze a středních Čechách a do poloviny roku 2020 čeká přechod na nový standard pozemního digitálního televizního vysílání DVB-T2 celou republiku. K naladění nového televizního vysílání musí řada lidí nakoupit modernější zařízení, upravit antény nebo přejít na kabelové či internetové vysílání. 

Reklama
Reklama
Obrázek ke článku Zavádění Master Data Management v praxi

Zavádění Master Data Management v praxi

Předchozím článku jsme si vysvětlili, co jsou to Master Data, kdy je firma obvykle začíná řešit, v jakých krocích postupovat a jak nám může pomoci zvláštní nástroj pro evidenci Master dat. V tomto článku se podíváme na dvou příkladech, jak prakticky začít Master data řešit.

1. Nová Master Data, která potřebujeme někde spravovat
2. Zmapování existujících Master dat a určení jejich vlastníků

Obrázek ke článku 5 nesprávných důvodů, proč dělat vlastní mobilní aplikaci

5 nesprávných důvodů, proč dělat vlastní mobilní aplikaci

Myslíte si, že máte skvělý nápad na byznys apku a znáte všechno, co potřebujete? Možná vám vývoj software na míru rozmluví Vláďa Skoumal, z firmy studio SKOUMAL vyvijející mobilní aplikace 5.11. 2019 v 18:00 v Impact Hub Praha nebo tento jeho článek.


 

Obrázek ke článku Ericsson ConsumerLab Report: rozšířená realita je další úrovní gamingu

Ericsson ConsumerLab Report: rozšířená realita je další úrovní gamingu

Celkem 66 % uživatelů zajímá rozšířená realita v oblasti gamingu. Mezi nimi je i 35 % těch, kteří jinak hry nehrají.
Pro téměř 50 % respondentů by bylo zajímavé zapojení virtuální objektů do reálného světa. Objekty by zůstaly tam, kde je při hře „umístili“.
Až 43 % uživatelů láká využití rozšířené reality ve sportu

Reklama autora

Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032019 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý