Studentský turnaj nápadů vyhrál detektor pravdy pro roboty
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Studentský turnaj nápadů vyhrál detektor pravdy pro robotyStudentský turnaj nápadů vyhrál detektor pravdy pro roboty

 
Hledat
Moderní platforma pro vytvoření vašeho nového webu – Wix.com.
Nyní už můžete mít web zdarma.
Vytvořte si vlastní webové stránky. Snadno, rychle a levně přes Saywebpage.com
Vybavení pro Laser Game
Spuštěn Filmový magazín
Laser Game Brno
Laser Game Ostrava

Studentský turnaj nápadů vyhrál detektor pravdy pro roboty

Google       6. 4. 2019       2 365×

První ročník průmyslového IoT hackathonu zná vítěze. V napínavém souboji mladých inovátorů zvítězil tým Student Dreamers s projektem “Machine Guardian”. Odnáší si 100 000 Kč a příslib spolupráce.

Reklama
Reklama

Inovační studentský maraton věnující se internetu věcí (IoT), organizovaný předními průmyslovými společnostmi Česka, proběhl 8. – 9. března v prostorách Business Link v Praze. Akce se zúčastnilo celkem 19 týmů. Za pouhých 24 hodin vypracovaly novátorská řešení ve výzvách jako ”Zdokonal turbínu”, “Zrychli výrobu” nebo “Zoptimalizuj budovu”.

Absolutním vítězem hackathonu se stal tým Student Dreamers, který představil řešení „Machine Guardian”, chytré krabičky plné čidel, která hlídá práci robotů. Nejúspěšnější průmysloví hackeři České republiky o svém řešení říkají: tak nějak si všichni myslíme, že v budoucnosti stroje vyřeší všechno. Ale, jak ukazuje naše krabička „Machine Guardian“

Tak i roboty je potřeba hlídat. Je to takový detektor pravdy pro roboty. Od fabrik po sklady, naše řešení dokáže odhalit včas problémy mechanických strojů v průmyslu a ušetřit tak miliony ve výrobě.”

Na hackathonu bylo dále rozdáno sedm partnerských cen, které zahrnují výlet soukromým letadlem na veletrh Hannover Messe, stáž v největším výrobním závodě v ČR, možnost využít superpočítač či zapůjčení nejrychlejšího elektromobilu na světě.

Tomáš Studeník, radikální inovátor a organizátor hackathonu, shrnuje:

“Ukázalo se, že český průmysl má před sebou skvělou budoucnost. Mladí lidé se nebojí řešit velké problémy moderního světa jako energetika, doprava či průmysl. Firmy jen musí umět dobře studentům objasnit, jak mění svět k lepšímu.”

Výsledky Prvního průmyslového IoT hackathonu v České republice

Hlavní cena IoTea hackathonu: Tým Student Dreamers ve složení Viktor Adam Koropecký, Vojtěch Pšenák a David Žahour za nápadchytré krabičky „Machine Guardian“.

Cena Siemens:Tým Bublinky Bublinky za včasnou predikci řešení diagnostiky strojů “Machine Medic”.

Cena ŠKODA AUTO: Tým CyberDroneTechnology za nápad chytré mobilní aplikace pro údržbu výrobních zařízení, stáž pro pět vybraných účastníků hackathonu a juniorský tým BioS za odvahu postavit se ostříleným hackerům.

Cena SKANSKA:Tým Poftnul za nápad dynamického přidělování parkovacích míst.

Cena SKF: Tým Nerds za nápad webové a mobilní aplikace informující o stavu strojů.

Cena EY: Tým Redifice za nápad automatizovaného úklidu kancelářských budov, tým Student Dreamers za nápad chytré krabičky „Machine Guardian”.

Cena ATOS: Tým DataAI za nápad, jak měřit a sledovat data ve výrobě pomocí algoritmů.

Cena E.ON: Tým Redifice za nápad automatizovaného úklidu kancelářských budov a tým AntiWind-Up s řešením prevence havárií plynovodů.

Zajímavosti

Nejmladšímu soutěžícímu bylo 12 let. Studenti celkem vypili 122 litrů kávy a energetických nápojů. 

Při práci pomáhali soutěžícím mentoři a odborníci ze společností Siemens, ŠKODA AUTO, Skanska, SKF, Atos, EY, E.ON, Unicorn a Operátor ICT.

O IoTea hackathonu

Hackathon je víkendová akce, jejímž cílem je na jedno místo sezvat talentované mladé lidi, kteří vypracují řešení konkrétního problému nebo s pomocí informačních technologií vytvoří nový produkt. Při práci účastníkům pomáhají odborní mentoři. Společně pracují s reálnými daty z továren, výrobních závodů a jiných průmyslových provozů. Na podobném hackathonu se zrodilo například facebookové tlačítko „Like”.

×Odeslání článku na tvůj Kindle

Zadej svůj Kindle e-mail a my ti pošleme článek na tvůj Kindle.
Musíš mít povolený příjem obsahu do svého Kindle z naší e-mailové adresy kindle@programujte.com.

E-mailová adresa (např. novak@kindle.com):

TIP: Pokud chceš dostávat naše články každé ráno do svého Kindle, koukni do sekce Články do Kindle.

Hlasování bylo ukončeno    
0 hlasů
Google
(fotka) Tomáš ČadaAutor se zajímá o moderní technologie, internet věcí a vlastně jakoukoliv technologii, která dokáže v dnešním životě pomoci anebo i pobavit.

Nové články

Obrázek ke článku V přechodu na DVB-T2 tápou především senioři. Přeladit jim pomáhají vnoučata, zapojí se i stát

V přechodu na DVB-T2 tápou především senioři. Přeladit jim pomáhají vnoučata, zapojí se i stát

Už na konci měsíce může zůstat část Čechů bez televizního signálu. Vypínání stávající sítě začne již 27. listopadu v Praze a středních Čechách a do poloviny roku 2020 čeká přechod na nový standard pozemního digitálního televizního vysílání DVB-T2 celou republiku. K naladění nového televizního vysílání musí řada lidí nakoupit modernější zařízení, upravit antény nebo přejít na kabelové či internetové vysílání. 

Reklama
Reklama
Obrázek ke článku Zavádění Master Data Management v praxi

Zavádění Master Data Management v praxi

Předchozím článku jsme si vysvětlili, co jsou to Master Data, kdy je firma obvykle začíná řešit, v jakých krocích postupovat a jak nám může pomoci zvláštní nástroj pro evidenci Master dat. V tomto článku se podíváme na dvou příkladech, jak prakticky začít Master data řešit.

1. Nová Master Data, která potřebujeme někde spravovat
2. Zmapování existujících Master dat a určení jejich vlastníků

Obrázek ke článku 5 nesprávných důvodů, proč dělat vlastní mobilní aplikaci

5 nesprávných důvodů, proč dělat vlastní mobilní aplikaci

Myslíte si, že máte skvělý nápad na byznys apku a znáte všechno, co potřebujete? Možná vám vývoj software na míru rozmluví Vláďa Skoumal, z firmy studio SKOUMAL vyvijející mobilní aplikace 5.11. 2019 v 18:00 v Impact Hub Praha nebo tento jeho článek.


 

Obrázek ke článku Ericsson ConsumerLab Report: rozšířená realita je další úrovní gamingu

Ericsson ConsumerLab Report: rozšířená realita je další úrovní gamingu

Celkem 66 % uživatelů zajímá rozšířená realita v oblasti gamingu. Mezi nimi je i 35 % těch, kteří jinak hry nehrají.
Pro téměř 50 % respondentů by bylo zajímavé zapojení virtuální objektů do reálného světa. Objekty by zůstaly tam, kde je při hře „umístili“.
Až 43 % uživatelů láká využití rozšířené reality ve sportu

Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032020 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý