XNA - Ako zachytiť screenshot
Ako zachytiť screenshot s použitím RenderTarget2D v XNA 2.0 (a vyššom) a uložiť ho na disk.
Ako zachytiť screenshot s použitím RenderTarget2D v XNA 2.0 (a vyššom) a uložiť ho na disk.
V tomto článku sa naučíme, ako vytvoriť triedu Menu, ktorá môže byť rýchlo a ľahko presunutá aj do iného programu v XNA. Navyše je veľmi jednoduché prispôsobiť túto triedu, keď už je raz hotová.
V dnešním článku se zaměříme na dva herní objekty: kanón a střelu.
V dnešním díle seriálu se podíváme na Content Pipeline, hře vytvoříme pozadí, napíšeme třídu základního herního objektu a na závěr vám povím něco o vektorech.
V prvním díle seriálu si vysvětlíme, co je to XNA a k čemu se používá, obstaráme si potřebné nástroje a založíme nový projekt.