Virtual Tuning – 3. časť
V dnešním díle se podíváme na změnu barvy auta. Je to důležitý tutoriál, protože v jiných, například když potřebujete přebarvit spoiler, který má jinou barvu než auto, musíte vědět, jak na to.
V dnešním díle se podíváme na změnu barvy auta. Je to důležitý tutoriál, protože v jiných, například když potřebujete přebarvit spoiler, který má jinou barvu než auto, musíte vědět, jak na to.
V tomto článku se zaměřím na export navržené grafiky do podoby HTML souboru s využitím CSS a na optimalizaci grafiky. Článek je určen hlavně pro ty, kteří neví, jak grafický návrh oživit.
Obsah
1. Úvod
2. MeshSmooth
3. Způsoby výběru
4. Modif Shell aneb tvorba „tloušťky“
5. Modif Bend aneb ohýbáme objekt
6. Dělení modifer listu
7. Úkol
A je tady pokračování virtuálního tuningu. V druhé části je už známo, že nás čeká úprava předního a zadního nárazníku a také prahů. Řekl bych, že tato úprava je jedna z nejtěžších, protože je složité najít vhodný tvar nárazníku a jeho barvy. Ale dost řečí, pusťme se do práce.
Dnes bych vás chtěl naučit nějaké úpravy někoho, kdo se zajímá o virtuální tuning. Jde to v mnoha programech, ale já vás něco naučím v programu Adobe Photoshop. Krok za krokem vás naučím tunit jednotlivé části vozu tak, aby byl na konci hotový kompletní tuning. Rozdělíme to na takové tři části. V první části vás naučím tři úpravy, tím bude zatemnění oken, odstranění kliky dveří a výměna diskového kola. V druhé části bychom zkusili úpravu předního a zadního nárazníku a také prahů. V poslední třetí části to bude snížení vozu, změna barvy vozu a instalace polepu na vůz.
V této lekci si probereme další nástroje:
Obsah:
Pokračujeme nástroji:
Základní práce s programem Paint Shop Pro
nástroje
Jistě se vám už někdy stalo, že ať hledáte jak chcete, neseženete ten správný štětec, který byste potřebovali. A já jsem se to rozhodl změnit Způsobů tvorby brushů je více, my si vyzkoušíme jeden z nich.
V debutovém díle se dozvíte, kde editor, popřípadě češtinu, sehnat, jak bude probíhat tento kurz, náhledy na jednotlivé verze a srovnání hlavních panelů nástrojů nejnovější a předchozí verze.
V tomto díle uděláme z nové fotky pořízené digitálem fotku uměle starší. Zároveň získáme nové štětce, filtr a naučíme se s nimi pracovat...
Obsah
1. Klávesové zkratky
2. Změna velikosti os pro Move/Rotate/Scale
3. Přenastavujeme si max na naše jednotky
4. Modelujeme zátiší
..
Po neustálých prosbách od lidí na ICQ o ořezání obrázku nebo "zprůhlednění" bude 2. lekce právě o tomto "umění". Dnes si ale povíme možná i něco víc ...
V prvním bonusovém díle se dozvíte, kde sehnat potřebnou grafiku, inspirovat se a hlavně se něco přiučit. Pojďme do toho...
Tento pro některé nepřekonatelný nástroj jménem Photoshop ještě v dnešní době neumí používat spousta lidí i přes to, že je na trhu již pěknou řadu let a nabízí tolik možností, že se v tomto programu nikdy nenaučíte používat všechno. Vždy najdete skulinku, kde byste mohli být preciznější. To je kouzlo Pska, jak se mu zkráceně říká. Teď máte možnost poznat Photoshop zevnitř, jako grafik. Vzhůru do toho!
Obsah
1. První animace a její render
2. Nastavení světel - aktivování stínů
3. Úkol
..
Tímto článkem připomeneme další program, ve kterém je možné vytvořit spořič obrazovky. Tím programem je XnView...
K vytvoření spořiče obrazovky je možné použít různých programů. V dnešním článku se zaměříme na vytváření v programu IrfanView...
V tomto testu si ověřím vaše znalosti z 3Ds Maxu..
Obsah
1.Modeling stromu
2. Úkol
..
Ptáte se, jak lze vytvořit trojrozměrný obrázek nebo video? Odpovědi naleznete zde...
Ptáte se jak lze vytvořit trojrozměrný obrázek nebo video?
Odpovědi naleznete zde.
..
Ptáte se jak lze vytvořit trojrozměrný obrázek nebo video? Odpovědi naleznete zde v tomto článku.....
Obsah
1 - Modelování s edit mesh podle předlohy - používání Viewport Background
2 - Material editor
3 - Úkoly
..
1. - Viewport
2. - Jak si přizpůsobit Max, aby se vám líbil a vyhovoval.
..