Flash-ActionScript – 7. lekce
Objektově orientované programování v ActionScriptu.
Objektově orientované programování v ActionScriptu.
Tato lekce je poslední z těch, které vysvětlovaly úplné základy, dočtěte se zde o funkcích a jak je používat...
Jak nejjednodušeji vytvořit svou webovou prezentaci ve Flashi? Kdy použít klascickou (x)html stránku a kdy Flash? Na tyto otázky se pokusím odpovědět v tomto článku, který je rozšířením kurzu, a ve kterém vysvětlím praktické využití ActionScriptu...
Tentokrát se seznámíme s dalším typem proměnné - polem a naučíme se používat cykly. Na závěr je příklad vykreslení tvaru pomocí pole a cyklu...
Dnes si zopakujeme znalosti z minulých lekcí a seznámíme se s podmínkami...
Obsah dnešního dílu se bude týkat hlavně položení základu ActionScriptu - adresování, proměnné. Pravidla psaní kódu, která byste měli dodržovat vychází v dodatku k 2. lekci.
V tomto dodatku vás seznámím s několika pravidly a doporučeními ohledně psaní AS kódu...
Pokračuji po delší pauze, protože vůbec nebyl čas, další díl bude doufám dřív. V dnešním díle se podíváme na kreslení, práci v uživatelském prostředí Flashe a na konci trochu ActionScriptu. Původně jsem chtěl dělat jenom ActionScript, ale aspoň trochu kreslení budeme potřebovat...
V tomto kurzu se Vás pokusím seznámit s webovou technologií Flash (teda hlavně s ActionScriptem), budeme postupovat od základů a dostaneme se až k vytváření složitějších aplikací...