SDL - 8. lekce
Jak nastavit systémový timer..
Jak nastavit systémový timer..
Vytvoříme si jednoduchý časovač (timer), podle kterého budeme střídat snímky animace a ukážeme si, jak nastavit alfa kanál vrstvy...
Jednoduché animace a průhlednost obrázku..
Vylepšíme 4. lekci tak, aby za posunovaným obrázkem nezůstávala šmouha a do pozadí si vykreslíme další bitmapu...
Seznam nejdůležitějších SDLK_ kláves
Zprávy o událostech a ovládání aplikace klávesnicí
V této lekci se naučíme vykreslit do našeho okna bitmapový obrázek (BMP) na určitou pozici...
V této lekci se naučíte vykreslit na pozici X a Y barevný pixel podle stupnice RGB...
V této lekci se naučíte jak inicializovat SDL a vytvořit prázdné SDL okno...
SDL je multimediální knihovna (nejen) pro C++. V tomto seriálu se vás pokusím naučit vykreslování 2D grafiky, ovládání pomocí klávesnice a myši, přehrávání zvuků a hudby a možná i něco navíc. Potřebujete samozřejmě alespoň základní znalost C++ (postačí i C, budeme programovat pouze strukturovaně). V úvodu vám napíšu něco o SDL a jak jej rozchodit ve VC++ a Dev-C++...