Design – Články – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Design – Články – Programujte.comDesign – Články – Programujte.com

 

Cinema4D - Sklenice s čajem - díl II.

A je tu pokračování návodu na  tvorbu modelu sklenice s čajem. Doufám, že vám minulý díl nedělal větší problémy a můžeme se pustit do pokračování…

Prohlížení modelů z 3Ds Max na webu

Stalo se vám někdy, že jste chtěli své výtvory z 3Ds Maxu nebo i jiného 3D programu pro modelování prezentovat na webu a pouhý obrázek vám nestačil? Tento návod vás naučí, jak můžete volně rotovat či procházet 3D modely přímo na webu za použití prohlížeče.

3Ds Max - Stůl

Velmi jednoduchý tutoriál, převážně pro ty, co s Maxem začínají. Předvedem si nějaké funkce modifu Editable Poly na modelování jídelního stolu.

Vector girl

U uživatelů je celkem oblíben vector art, takže i my si něco lehkého zkusíme vytvořit.

Základy fotografování - 1. díl - Osvit

První díl tohoto serálu nese příhodný název, a to osvit, protože se bude zejména zabývat clonou a časem, tedy nejhlavnějšími faktory ovliňující hodnotu osvitu expozice. Původně jsem se nechtěl zabývat hloubkou ostrostti, ale pro přehlednost jsem přehodnotil svůj názor, a tak budu hovořit o čase, cloně a o aspektech ovlivňujících hloubku ostrosti.

Ledové písmo

Blíží se nám Vánoce a s nimi snad i sníh a led. Proto jsem se inspiroval nadcházející dobou a připravil pro vás návod, jak udělat ledové písmo, které se může hodit jako nadpis na web.

Zoner Callisto 5 – 2. lekcia

Vitajte v druhej lekcii, kurzu práce s programom Zoner Callisto 5. Dnes sa naučíme, ako vkladať vektorové objekty. Pod pojmom vektorové objekty chápeme objekty zapísané pomocou X a Y súradníc.

Cinema4D - Tvorba modelu skleněného ježka

Vítejte v cyklu článků na téma práce v Cinema4D, články jsou koncipovány tak, aby začátečníka provedly tvorbou nejjednodušších objektů až po složitější scény a animace… Veškeré postupy zde uvedené byly odzkoušeny v Cinema4D verze 9, ale většina postupů bude fungovat i v nižších verzích, případně uvedu náhradní řešení.

Typografie 1. díl - Písmo

Nový seriál, věnující se typografii, vás seznámí se základy počítačové typografie, pravidel sazby a návrhů, základy tiskových technologií, historií i současností výroby písma.

ZModeler – objekty

1. Náš prvý objekt
2. Vysvetlenie funkcií v hlavnom panely nástrojov
3. Náš druhý objekt
4. Úloha

Zlaté písmo

Jednoduchý a rychlý návod na efekt zlatého písma

Práce s barvami

Něco málo o barevných režimech RGB, CMYK a stupních šedi

Výsledky 61-90 z celkem 112 nalezených
  1  2  3  4     
Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032024 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý