3Ds Max – Vrhací hvězdice
Tutoriál na vymodelováni vrhací hvězdice
Tutoriál na vymodelováni vrhací hvězdice
Stalo se vám někdy, že jste chtěli své výtvory z 3Ds Maxu nebo i jiného 3D programu pro modelování prezentovat na webu a pouhý obrázek vám nestačil? Tento návod vás naučí, jak můžete volně rotovat či procházet 3D modely přímo na webu za použití prohlížeče.
Velmi jednoduchý tutoriál, převážně pro ty, co s Maxem začínají. Předvedem si nějaké funkce modifu Editable Poly na modelování jídelního stolu.
Praktická ukázka polygonového modelování přes modif Editable poly.
Obsah
1. Úvod
2. MeshSmooth
3. Způsoby výběru
4. Modif Shell aneb tvorba „tloušťky“
5. Modif Bend aneb ohýbáme objekt
6. Dělení modifer listu
7. Úkol
Obsah:
Obsah
1. Klávesové zkratky
2. Změna velikosti os pro Move/Rotate/Scale
3. Přenastavujeme si max na naše jednotky
4. Modelujeme zátiší
..
Obsah
1. První animace a její render
2. Nastavení světel - aktivování stínů
3. Úkol
..
V tomto testu si ověřím vaše znalosti z 3Ds Maxu..
Obsah
1.Modeling stromu
2. Úkol
..
Obsah
1 - Modelování s edit mesh podle předlohy - používání Viewport Background
2 - Material editor
3 - Úkoly
..
1. - Viewport
2. - Jak si přizpůsobit Max, aby se vám líbil a vyhovoval.
..
0. Dodatek
1. Modeling 3d textu s použitím materiálů.
2. Modeling srandovní hlavičky
..
Tato lekce se bude zabývat orientací v 3Ds Max, základními funkcemi a objekty.
Doporučená literatura.