Články – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Články – Programujte.comČlánky – Programujte.com

 

RTL Ski Jumping 2005

Koukáte na skoky na lyžích? Fandíte Jakubu Jandovi? Chtěli byste taky něco takového vyzkoušet, alespoň na PC?
..

Photoshop - 2. lekce

Po neustálých prosbách od lidí na ICQ o ořezání obrázku nebo "zprůhlednění" bude 2. lekce právě o tomto "umění". Dnes si ale povíme možná i něco víc ...

Simulace - 3. díl

V tomto díle, jak jsem slíbil, si ukážeme konkrétní příklad nejjednodušší simulace. V elektrotechnice je tím nejjednodušším a nejnázornějším příkladem diferenciální rovnice prvního řádu popis dynamického chování elektrického obvodu s jednou indukčností.
..

Obrázek ke článku Python - 13. lekce

Python - 13. lekce

V prvních 12-ti lekcích kurzu jazyka Python jste se snad naučili základní rysy jazyka. Určitě ne všechny, je toho ještě spousta, co se dá učit. A i to, co jsem vysvětloval, bylo víceméně v hrubých rysech. Tato lekce je opakovací a shrnující, dokonce i bez úkolu.

Vzhůru za vzděláním

Jistě máte každý své cíle – ať už jsou jakékoliv. Někdo z vás by se možná chtěl stát programátorem, uznávaným grafikem či webdesignérem. Jak ale probíhá tato dlouhá cesta? V následujícím článku bych vás chtěl seznámit s touto cestou, možnými problémy, na¨co byste se měli připravit a čemu se naopak vyhnout. Nejsem žádným profesionálem, nespadám ani do jedné z výše uvedených kategorií, ale měl jsem stejné cíle, ne-li sny, a snažil jsem se jich za každou cenu dosáhnout. Proto bych se s vámi chtěl podělit o nasbírané zkušenosti a ukázat, že cesta ke zdánlivě blízkému cíli může být zatraceně dlouhá a zda-li existují zkratky. Článek vychází z vlastních zkušeností.

JavaScript - 2. lekce

Druhá lekce kurzu JavaScriptu je o formátování textu, přednastavení alertu a o proměnných.

CSS - 6. lekce

6.1 - Slovo úvodem
6.2 - Pokračujeme v přehledu
6.3 - Domácí úkol..

Zdarma kniha, CD a DVD!

Microsoft v rámci programu MSDN Connection nabízí zdarma k objednání knihu "Začínáme vytvářet webové stránky ve Visual Web Developeru 2005" s přiloženým CD a dále DVD s multimediálními prezentacemi a zkušebními verzemi edicí SQL Server 2005 Enterprise a Visual Studio 2005 Team Suite...

Inteligentní ekonomické systémy [ III ]

V minulé kapitole jsme se seznámili s nejjednodušším typem neuronové sítě - lineární sítí MADALINE. Ukázali jsme si, že touto sítí se dá řešit řada ekonomických úloh. Ve třetí kapitole si probereme další rozsáhlou aplikační oblast využití neuronových sítí - ekonomické prognózování s využitím časových řad...

Práce s grafikou XI. – Převracení obrazu

Dnes se nebudu zabývat psaním kódu, který zpracovává obraz pixel po pixelu, ale zaměřím se na API funkce, které nám tento proces výrazně zjednodušují a hlavně zrychlují...

Photoshop - 1. Bonus

V prvním bonusovém díle se dozvíte, kde sehnat potřebnou grafiku, inspirovat se a hlavně se něco přiučit. Pojďme do toho...

Splash (úvodní) obrazovka

K odvedení pozornosti uživatele od časově náročných operací při spuštění aplikace se používá Splash (úvodní) obrazovka. Ukážeme si, jak ji vytvořit.

Přechod na XHTML - 1. díl

V tomto úvodním díle seriálu "Přechod na XHTML" vás seznámím s tím, co to vůbec XHTML je, proč používat XHTML, jaké jsou jeho verze a jaké jsou základní rozdíly mezi XHTML a HTML.

Win32 API - Úvod

Úvod do Win32 API.
Win32 API je programovací rozhranní ve Windows vyvinuté Microsoftem pro programovací jazyky C/C++, ale nejen pro ně. My se budeme zabývat Win API pomocí C/C++. Vysvětlíme si co je Win32 API a co budeme potřebovat k jeho zvládnutí. Jak budeme postupovat a jak psát ve Win API...

Grafický editor - 3. díl

Jednu dobu jsem si myslel, že pokračování snad už ani nenapíšu, ale nakonec je tedy ve třetím díle a doufám, že ne posledním. ..

PES 5

Recenze hry Pro Evolution Soccer 5..

Internet a jeho historie v ČR

Pokud vás zajímá, jak internet vznikl, jak postupoval v České republice a jak je Česká republika připojena nyní, či jak funguje e-mail, přečtěte si následující článek. Stručnou formou Vás tím provedu a možná se dozvíte věci, o kterých jste ani nevěděli...

Začínáme s DelphiX - 3. díl

V tomto díle se naučíme rotaci obrázku a zvlnění. Tyto příkazy nevyžadují přítomnost obdélníku, na který se má vykreslovat. Vystačíme si se souřadnicemi jako u standardního vykreslování. Ale na druhou stranu, trochu přitlačíme ve výpočtech.

Výsledky 2521-2550 z celkem 3 031 nalezených
  75  76  77  78  79  80  81  82  83  84  85  86  87  88  89  90  91  92  93  94  95     
Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032024 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý