3Ds Max - 15. lekce
Obsah
1. Úvod
2. MeshSmooth
3. Způsoby výběru
4. Modif Shell aneb tvorba „tloušťky“
5. Modif Bend aneb ohýbáme objekt
6. Dělení modifer listu
7. Úkol
Obsah
1. Úvod
2. MeshSmooth
3. Způsoby výběru
4. Modif Shell aneb tvorba „tloušťky“
5. Modif Bend aneb ohýbáme objekt
6. Dělení modifer listu
7. Úkol
Obsah:
Obsah
1. Klávesové zkratky
2. Změna velikosti os pro Move/Rotate/Scale
3. Přenastavujeme si max na naše jednotky
4. Modelujeme zátiší
..
Obsah
1. První animace a její render
2. Nastavení světel - aktivování stínů
3. Úkol
..
V tomto testu si ověřím vaše znalosti z 3Ds Maxu..
Obsah
1.Modeling stromu
2. Úkol
..
Obsah
1 - Modelování s edit mesh podle předlohy - používání Viewport Background
2 - Material editor
3 - Úkoly
..
1. - Viewport
2. - Jak si přizpůsobit Max, aby se vám líbil a vyhovoval.
..
0. Dodatek
1. Modeling 3d textu s použitím materiálů.
2. Modeling srandovní hlavičky
..
Tato lekce se bude zabývat orientací v 3Ds Max, základními funkcemi a objekty.
Doporučená literatura.