Články
Vyhledávání II. - Nesekvenční vyhledávání
Binární vyhledávání
Uniformní binární vyhledávání
Fibonacciho vyhledávání
Jiné metody vyhledávání v seřazeném seznamu
.
Botnetů bylo přece jen více
Nové důkazy v případu tří Holanďanů zatčených pro podezření z výstavby celosvětové sítě zombie-počítačů ukazují na to, že jimi kontrolovaný botnet mohl čítat nikoliv původně odhadovaných sto tisíc, ale jeden a půl miliónu strojů.
Win32 API - 3. díl - Resource
Dnes si povíme něco o zdrojích Windows (Resource), koukneme se na vlastní ikonu aplikace i ikonu systémové nabídky a naťukneme menu programu (místní nabídku)..
Webdesign - kompletní průvodce
Recenze knihy: Webdesign - kompletní průvodce od Thomase A. Powella..
Přechod na XHTML - 3. díl - dokončení
Jednoduché aktivní chlazení
Máte grafickou kartu s pasivním chlazením a chcete ji aktivně chladit? Není nic lehčího, máte-li volný jeden PCI slot, do nej nepotřebnou kartu a větráček...
Ze sešitu číslicové techniky<br/>0000 0101. díl - Kombinační logické funkce
Tentokrát se budeme zabývat kombinačními logickými funkcemi...
Referenční příručka jazyka HTML
Soupis všech html tagů a jejich vlastností...
Visual Basic 6.0 Příručka programátora
Nepostradatelný průvodce programováním v Microsoft Visual Basicu 6.0...
Turbo Pascal - 10. lekce
MySQL – 6. lekcia
V dnešnej lekcii:
* Práca s viacerými tabuľkami
* Doplňovanie štruktúry tabuľky
* Mazanie tabuliek a databáz
3Ds Max 6 animace a vizuální efekty
Recenze knihy 3ds max6 animace a vizuální efekty...
Práce s grafikou 640x480@16bit v Pascalu. (4/4)
3Ds Max - 12. lekce
- Žádný chaos - to je základ
- Usnadněte si výběr objektů
- Spousta dalších možností, o kterých jste možná nevěděli.
- Tipy => měření vzdáleností, podržení scény, mirror - zrcadlení, attach – spojení objektů, podržení objektu, hide, změna postavení os, pomůcka na porovnávání renderů, co je to UVW?
- Modelujeme zátiší - část 2.
- Texturujeme zátiší
- Ostatní nastavování pro zátiší
- Úkol
Blender 2.41
Hardware pro AT89S8252 - 3. díl
- Buzení pro osm led
- Klávesnice
Canon PIXMA iP4200 – tiskneme kvalitně
Inkoustové tiskárny Canon série PIXMA patří k velmi oblíbeným tiskárnám. Jednotlivé modely této řady vykrývají všechny kategorie na trhu (od nejlevnějších základních modelů až po profesionální tiskárny). V této recenzi se podíváme na model PIXMA iP4200, což je kvalitní tiskárna určená do domácností či menších společností...
Webdesign - Úvod
Na žádost některých pokočilých uživatelů Photoshopu jsem se rozhodl předčasně vydat seriál webdesign, ve kterém se nejen naučíte, jak pracovat s webovou grafikou, ale také se naučíte vidět černobíle - tak, jak stránky vidí někteří uživatelé internetu...
Ze sešitu číslicové techniky<br>0000 0100. díl – Kódy
Dnes to bude o kódech...
Python - 15. lekce
Objektově orientovaný přístup k programování je zcela jiný způsob přemýšlení. Je to moderní způsob programování, kterého se chytil softwarový průmysl a který je používán při tvorbě většiny nového, komerčního i volně šiřitelného, softwaru. Základní kamenem tohoto přístupu je objekt.
HTML - 7. lekce
Aneb co jsem vynechal nebo zapomněl.....
JavaScript - 5. lekce
- Pole a vše kolem něj
- Vlastnosti polí
- Dialogová okna
Letní prázdniny v USA - v Microsoftu!
Práce s grafikou 640x480@16bit v Pascalu. (3/4)
Paint Shop Pro - 1. lekce
V debutovém díle se dozvíte, kde editor, popřípadě češtinu, sehnat, jak bude probíhat tento kurz, náhledy na jednotlivé verze a srovnání hlavních panelů nástrojů nejnovější a předchozí verze.