Články
Photoshop - 2. lekce
Po neustálých prosbách od lidí na ICQ o ořezání obrázku nebo "zprůhlednění" bude 2. lekce právě o tomto "umění". Dnes si ale povíme možná i něco víc ...
Simulace - 3. díl
Zúčastněte se dvou nejatraktivnějších kol programátorské soutěže
Pokud jste se ještě nezaregistrovali do největší programátorské soutěže roku, neztrácejte drahocenný čas. Předposlední kolo atraktivní soutěže končí již tuto neděli...
Python - 13. lekce
V prvních 12-ti lekcích kurzu jazyka Python jste se snad naučili základní rysy jazyka. Určitě ne všechny, je toho ještě spousta, co se dá učit. A i to, co jsem vysvětloval, bylo víceméně v hrubých rysech. Tato lekce je opakovací a shrnující, dokonce i bez úkolu.
Vzhůru za vzděláním
Jistě máte každý své cíle – ať už jsou jakékoliv. Někdo z vás by se možná chtěl stát programátorem, uznávaným grafikem či webdesignérem. Jak ale probíhá tato dlouhá cesta? V následujícím článku bych vás chtěl seznámit s touto cestou, možnými problémy, na¨co byste se měli připravit a čemu se naopak vyhnout. Nejsem žádným profesionálem, nespadám ani do jedné z výše uvedených kategorií, ale měl jsem stejné cíle, ne-li sny, a snažil jsem se jich za každou cenu dosáhnout. Proto bych se s vámi chtěl podělit o nasbírané zkušenosti a ukázat, že cesta ke zdánlivě blízkému cíli může být zatraceně dlouhá a zda-li existují zkratky. Článek vychází z vlastních zkušeností.
JavaScript - 2. lekce
Druhá lekce kurzu JavaScriptu je o formátování textu, přednastavení alertu a o proměnných.
CSS - 6. lekce
6.1 - Slovo úvodem
6.2 - Pokračujeme v přehledu
6.3 - Domácí úkol..
Ze sešitu číslicové techniky <br>0000 0000. díl - Úvod
V tomto díle si řekneme, jak to bude probíhat a čím bych se chtěl dále zabývat.
NBA Live 2006
Recenze hry NBA Live 2006..
Zdarma kniha, CD a DVD!
Microsoft v rámci programu MSDN Connection nabízí zdarma k objednání knihu "Začínáme vytvářet webové stránky ve Visual Web Developeru 2005" s přiloženým CD a dále DVD s multimediálními prezentacemi a zkušebními verzemi edicí SQL Server 2005 Enterprise a Visual Studio 2005 Team Suite...
Inteligentní ekonomické systémy [ III ]
V minulé kapitole jsme se seznámili s nejjednodušším typem neuronové sítě - lineární sítí MADALINE. Ukázali jsme si, že touto sítí se dá řešit řada ekonomických úloh. Ve třetí kapitole si probereme další rozsáhlou aplikační oblast využití neuronových sítí - ekonomické prognózování s využitím časových řad...
Práce s grafikou XI. – Převracení obrazu
Dnes se nebudu zabývat psaním kódu, který zpracovává obraz pixel po pixelu, ale zaměřím se na API funkce, které nám tento proces výrazně zjednodušují a hlavně zrychlují...
Photoshop - 1. Bonus
V prvním bonusovém díle se dozvíte, kde sehnat potřebnou grafiku, inspirovat se a hlavně se něco přiučit. Pojďme do toho...
Splash (úvodní) obrazovka
K odvedení pozornosti uživatele od časově náročných operací při spuštění aplikace se používá Splash (úvodní) obrazovka. Ukážeme si, jak ji vytvořit.
Startuje čtvrté kolo největší programátorské soutěže
Vyznáte se v programování a máte zájem o atraktivní ceny? Neváhejte a zúčastněte se závěrečných dvou kol soutěže Programátor roku 2006.
WinASO EasyTweak - Version 2.0
Další produkt od WinASO...
JavaScript - 1. lekce
Úvodní díl série článků kurzu JavaScriptu.
Přechod na XHTML - 1. díl
V tomto úvodním díle seriálu "Přechod na XHTML" vás seznámím s tím, co to vůbec XHTML je, proč používat XHTML, jaké jsou jeho verze a jaké jsou základní rozdíly mezi XHTML a HTML.
Win32 API - Úvod
Úvod do Win32 API.
Win32 API je programovací rozhranní ve Windows vyvinuté Microsoftem pro programovací jazyky C/C++, ale nejen pro ně. My se budeme zabývat Win API pomocí C/C++. Vysvětlíme si co je Win32 API a co budeme potřebovat k jeho zvládnutí.
Jak budeme postupovat a jak psát ve Win API...
Grafický editor - 3. díl
Jednu dobu jsem si myslel, že pokračování snad už ani nenapíšu, ale nakonec je tedy ve třetím díle a doufám, že ne posledním. ..
Boj o titul programátora roku pokračuje třetím kolem
Největší soutěž programátorů se přehoupla do své druhé poloviny. Pokud jste se ještě nezaregistrovali, máte nyní jedinečnou příležitost...
Dell a HP nahrazují IE Firefoxem a Netscapem
Dell a HP budou dávat do svých sestav PC předinstalovaný Firefox či Netscape místo stávajícího IE...
Tvorba webů podle standardů
Recenze knihy Tvorba webů podle standardů XHTML, CSS, DOM, ECMAScript a dalších od Jeffreyho Zeldmana.
PES 5
Recenze hry Pro Evolution Soccer 5..
Internet a jeho historie v ČR
Pokud vás zajímá, jak internet vznikl, jak postupoval v České republice a jak je Česká republika připojena nyní, či jak funguje e-mail, přečtěte si následující článek. Stručnou formou Vás tím provedu a možná se dozvíte věci, o kterých jste ani nevěděli...
Práce s grafikou X. – Desaturace
Jednoduchý algoritmus na částečné odbarvení obrázku...
Začínáme s DelphiX - 3. díl
V tomto díle se naučíme rotaci obrázku a zvlnění. Tyto příkazy nevyžadují přítomnost obdélníku, na který se má vykreslovat. Vystačíme si se souřadnicemi jako u standardního vykreslování. Ale na druhou stranu, trochu přitlačíme ve výpočtech.