AVG 7.0 – Vypnutí testu při startu
Některým to možná přijde triviální, ale znám dost lidí kteří si s tím neporadili...
Některým to možná přijde triviální, ale znám dost lidí kteří si s tím neporadili...
Pojem inteligence, umělá inteligence, neuronové sítě obecně, vědy zabývající se problémy inteligence. To vše v novém seriálu.
Téměř všechny vývojářské špičky Mozilly se tento týden sjely do Amsterdamu na konferenci XTech 2005 o XML a webových technologiích.
Během několika dnů bude uvolněna další generace prohlížeče Firefox. Co bude nového? Podrobnější informace naleznete dále.
Na konci dnešní lekce budete mít program, který vás nebo kohokoliv jiného bude zkoušet z násobilky. V průběhu tvorby se naučíme mimo jiné generovat náhodná čísla a pamatovat si je, ptát se a zpracovávat odpovědi od uživetele, rozhodovat, jestli je něco pravda nebo nepravda, opakovat věci několikrát dokola.
Další lekce seriálu o programování v PHP: operátory řízení chyb, inkrementační a dekrementační operátory, logické operátory, alternativní syntaxe řídících struktur a další.
15.1 RichTextBox (textové pole s rozšířenými možnostmi)
15.2 PrograssBar (ukazatel průběhu)
15.3 Slider (posuvník)
15.4 StatusBar (stavový řádek)
15.5 ImageList (seznam obrázků)
15.6 ToolBar (panel nástrojů)
15.7 TabStrip (listy se záložkou)
15.8 ToolTipText (popisek)
15.9 Domácí úkol (ano, už zase)
15.10 V další lekci (ano, bude i další lekce)
Něco málo o tom, co to jsou fluidní ložiska a kde se používají.
Co to je CSS? Proč je lepší je používat? ..
Máte problém s vaší optickou mechanikou? Čte pomalu, nebo chrlí spoustu zničených disků? Prostě nešlape tak jak byste chtěli? Pak čtěte následující tip.
Princip Peltierových chladících článků, které se dají využít také ke chlazení počítačových komponent...
14.1 Databáze a VB
14.2 Objekt Data
14.3 Další práce s databází
14.4 Objekt OLE
14.5 Domácí úkol
14.6 V další lekci...
Python se představuje: čísla, řetězce, seznamy, proměnné, grafika a úkol.
Instalace, vyladění, editory, literatura, ahoj svete!
13.1 Control Box
13.2 Falešný Fullscreen
13.3 Další vlastnosti a možnosti formuláře (rozměry a jednotky)
13.4 Fokus
13.5 Načítání textových souborů
13.6 Ukládání textových souborů
13.7 Domácí úkol
13.8 Další lekce
Python – historie, vlastnosti jazyka, kde a na co se dá použít
0. Dodatek
1. Modeling 3d textu s použitím materiálů.
2. Modeling srandovní hlavičky
..
12.2 Vykreslování grafů funkcí
12.3 Logické operátory
12.4 Ručičkové hodiny
12.5 Digitální hodiny
12.6 Domácí úkol
12.7 V další lekci...
Od verze 4.1.0 poskytuje PHP sadu předdefinovaných polí, obsahujících proměnné WWW serveru (pokud to jde), prostředí a uživatelského vstupu. Tato nová pole mají tu zvláštnost, že jsou automaticky globální – tedy např. automaticky dostupné v každém kontextu.
Něco málo o operačních pamětech. Od pouzder DIP až po zatím ne příliš úspěšné RIMM.....
Opět jednoduše řečeno se jedná o místo, kde uchováváme hodnoty. S těmito hodnotami můžeme následně pracovat. Můžeme proměnné mezi sebou násobit, sčítat, spojovat texty atd.
..11.1 Metoda PSet
11.2 Metoda Line
11.3 Metoda Circle
11.4 Objekt Line
11.5 Objekt Shape
11.6 Vše dohromady aneb Malování "ala" DOS
11.7 Drag And Drop
11.8 Domácí úkol
11.9 V další lekci...
PHP, což znamená „PHP: Hypertext Preprocessor“, je široce používaný mnohoúčelový skriptovací jazyk, šířený pod Open Source licencí, zvlášť vhodný pro vývoj WWW aplikací a způsobilý pro vkládání do HTML. Velká část jeho syntaxe je vypůjčená z C, Javy a Perlu. Cílem tohoto jazyka je umožnit webovým vývojářum rychle psát dynamicky generované stránky – ale s PHP můžete dělat mnohem víc!
Pro přehledné psaní zdrojového kódu doporučuji textový editor ConTEXT.
ConTEXT si můžete zdarma stáhnout.
Pokud vás zajímá, jak se vyrábí mikročipy, stručnou odpověď najdete v tomto článku.
Tato metoda vám může zachránit stovky MB dat tak jako mně.
Co je to html... úvod..
10.1 Reakce na kliknutí myší
10.2 Reakce na zmáčknutí klávesy
10.3 Kolekce prvků a Tagy
10.4 Pole jednorozměrná
10.5 Pole vícerozměrná
10.6 Dynamická pole
10.7 CommonDialog
10.8 Domácí úkol
10.9 V další lekci...
9.1 CommonDialog pokračování
9.2 Odchytávání chyb
9.3 Barvy
9.4 Datum a čas
9.5 PopUp Menu
9.6 Domácí úkol
9.7 V další lekci
8.1 Procedury
8.2 Vkládání a používání více formulářů
8.3 Používaní „Me“
8.4 With . . . a end with
8.5 CommonDialog – Barvy a Font
8.6 MSDN
8.7 Prvky na prolistování obsahu disku
8.8 Domácí úkol
8.9 V další lekci
7.1 Písmo a jeho vlastnosti
7.2 Tvoření menu
7.3 Moduly
7.4 Veřejné proměnné
7.5 Funkce
7.6 Domácí úkol
7.7 V další lekci
..