Delphi - 7. lekce
Doplnění informací o procedurách a funkcích.
Doplnění informací o procedurách a funkcích.
Tentokrát se dozvíte něco o procedurách a funkcích. ..
V této lekci si povíme něco o velmi užitečných věcech a to řídících strukturách.
6.1 ComboBox
6.2 ListBox
6.3 ScrollBary
6.4 CheckBox
6.5 OptionButton
6.6 Frame
6.7 Pojmenovávání objektů
6.8 Domácí úkol
6.9 V další lekci
5.1 InputBox
5.2 Kalkulačka s využitím InputBoxu a Podmínek
5.3 Cykly For Next
5.4 Cykly Do Loop
5.5 Podmínky Select Case
5.6 Práce s textem a zřetězování proměnných
5.7 Domácí úkol
5.8 V další lekci
..
4.1 Podmínka If Else
4.2 Užitečné
4.3 Timer
4.4 MessageBox
4.5 Kalkulačka
4.6 Domácí úkol
4.7 V příští lekci
3.1 Proměnné - teorie
3.2 Proměnné - praxe
3.3 Změna vlastností prvků s použitím proměnných
3.4 Konstanty
3.5 Náhodná čísla a zaokrouhlování
3.6 PictureBox
3.7 Domácí úkol
3.8 V příští lekci
Tato lekce se bude zabývat orientací v 3Ds Max, základními funkcemi a objekty.
Doporučená literatura.
V této lekci rozšíříme své znalosti o proměnných.
Tahle kapitola by měla být trochu delší než zatím byli ty ostatní. Povíme si něco o proměnných a konstantách.
Konečně si povíme něco o samotném psaní kódu a o tom, jak vlastně vypadá program vytvořený v Delphi…
V této lekci pozdravíme svět. A kdo nemá svět rád, může pozdravit svůj život:)
Hodně lidí Delphi odsuzuje a tvrdí, že je zbytečné se je učit, protože C++ je daleko lepší. Je pravda, že C++ má daleko víc možností a je rozsáhlejší, ale taky těžší. Pokud chcete…
Začínáme s C++, historie a filozofie tohoto jazyka, mechanizmus vytváření programu, jak a s čím pracovat, standardy a přenositelnost…