Články – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Články – Programujte.comČlánky – Programujte.com

 

Obrázek ke článku Ajax v praxi - upload souborů

Ajax v praxi - upload souborů

Ajax přinesl do světa webdesignu mnoho nových možností. Jednou z nich je i uploadování souborů bez nutnosti obnovit stránku. Pojďme se na to podívat blíže.

Počítačové zpracování signálů I - základní úvod

Vítejte u prvního dílu seriálu zaměřeného na počítačové zpracování signálů. Nepovažuji se za odborníka na toto téma. Protože si ale myslím, že látka tohoto ražení, zde chybí, rozhodl jsem to alespoň částečně napravit. Informace, které se budu snažit prezentovat, pocházejí částečně ze znalostí nabytých v předmětech bakalářského studia, částečně z dalších zdrojů, které budu uvádět na konci textu.

Obrázek ke článku Autentizace a autorizace v ASP.NET

Autentizace a autorizace v ASP.NET

Autentizaci a autorizaci uživatelů, registraci a stránky s omezeným přístupem jednoduše vytvoříme ve vývojovém studiu Microsoft Visual Studio Web Developer.

Obrázek ke článku Ukaž, co v tobě je!

Ukaž, co v tobě je!

Udělej si vlastní blog, fórum nebo wiki a dostaneš triko, ale možná i počítač.

Obrázek ke článku Syntéza řeči v C#

Syntéza řeči v C#

Chtěli jste někdy naučit své aplikace mluvit? Pomocí tzv. SAPI to není nic těžkého.

Obrázek ke článku Cesta do světa IT?

Cesta do světa IT?

Zajímá tě: Java, C#, .NET, XHTML, SQL, Web 2.0, WSDL, Workflow, XML, AJAX….?
Pojď studovat INSTITUT INFORMATIKY - Vyšší odbornou školu.

Obrázek ke článku Google Code Jam 2008 - finále

Google Code Jam 2008 - finále

Poslední sada úloh letošního Google Code Jam byla zadaná ve finále. Některé úlohy jsou již obtížnější, ale jiné se stále soustředí spíše na rychlé vymyšlení jednoduchého algoritmu. Na stránkách soutěže se také objevil oficiální klíč k řešení všech dosud zveřejněných soutěžních úloh, kde lze najít podrobnější vysvětlení řešení problémů.

Obrázek ke článku Vlákna v C# - 13. díl

Vlákna v C# - 13. díl

V posledním díle naší téměř půlroční procházky světem vláken v C# nás čekají metody Suspend, Resume a Abort.

Obrázek ke článku XNA – Tvorba menu v Xna

XNA – Tvorba menu v Xna

V tomto článku sa naučíme, ako vytvoriť triedu Menu, ktorá môže byť rýchlo a ľahko presunutá aj do iného programu v XNA. Navyše je veľmi jednoduché prispôsobiť túto triedu, keď už je raz hotová.

Obrázek ke článku .NET Framework

.NET Framework

Cílem tohoto článku je objasnit, jak funguje .NET Framework a poznat základní terminologii, která s platformou .NET souvisí.

Obrázek ke článku Vlákna v C# - 11. díl

Vlákna v C# - 11. díl

V následujících dvou dílech nás čekají synchronizační konstrukce Wait a Pulse. V prvním z nich se podíváme, k čemu metody Wait a Pulse vůbec jsou a jak je použít.

Obrázek ke článku Vlákna v C# - 10. díl

Vlákna v C# - 10. díl

Obsahem tohoto dílu bude zběžné porovnání dostupných timerů v C# s hlavním zaměřením na ten ze třídy System.Threading. Dále se podíváme na Local Storage, klíčové slovo volatile a na atomicitu.

Časté chyby v CSS

V dnešním článku se blíže podíváme na nejčastější chyby, kterých se kodéři dopouštějí při tvorbě webu za pomocí kaskádových stylů. Tento jazyk je sice velmi mocný, na druhou stranu nijak neomezuje tvůrce webu v jeho používání, což vede k častým chybám. Přináším vám tedy soupis deseti nejčastějších chyb, které lze v CSS udělat.

Obrázek ke článku Vlákna v C# - 9. díl

Vlákna v C# - 9. díl

V tomto dílu si povíme o thread poolingu (česky také jako fond vláken) a navazujícím tématu – asynchronních delegátech.

wxPython - základní komponenty

Seznámíme se se všemi základními komponentami. U každé komponenty bude ukázkový zdrojový kód, na kterém si ukážeme její základní metody.

Obrázek ke článku Hybridní inteligentní systémy

Hybridní inteligentní systémy

V seriálech o umělé inteligenci jsme si probrali některé základní typy inteligentních softwarových systémů. Při řešení složitých problémů technické praxe je nutno použít kombinaci několika metod, které se vzájemně doplňují. Takovým systémům říkáme hybridní systémy.

wxPython - události

Události jsou nedílnou součástí každé GUI aplikace. Všechny GUI aplikace jsou jimi vlastně řízeny. Události jsou většinou vygenerované uživatelem. Jakmile zavoláme metodu MainLoop(), bude naše aplikace v nekonečné smyčce odchytávat události a zpracovávat je. Tato smyčka skončí společně s koncem programu.

Obrázek ke článku Den proti spamu 2008

Den proti spamu 2008

Druhý ročník iniciativy Den proti spamu, letos s označením 2008, začíná už 7.11. 2008. Autoři akce vyzývají všechny, kteří mají zájem se vyjádřit k problematice SPAMu, aby tak zítra učinili a pomohli bojovat proti tomuto nešvaru moderní doby.

Obrázek ke článku Ajax - 7. lekce

Ajax - 7. lekce

V dnešním díle se naučíme validovat formuláře pomocí Ajaxu.

wxPython - rozmístění komponent v okně

Dnes se naučíme rozmisťovat komponenty v okně absolutně (pomocí souřadnic) a pomocí sizerů. Představíme si wx.BoxSizer, wx.GridSizer, wx.FlexGridSizer a wx.GridBagSizer.

Výsledky 721-750 z celkem 3 031 nalezených
  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  26  27  28  29  30  31  32  33  34  35     
Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032024 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý