Cawte, pls mozte mi sem dakdo hodit kod ktory pouzije WinRar ktory mate nainstalovany v PC a zabaly urceny subor do WinRar archivu ????
tj by som xcel aby som dal do toho zdrojaku cestu k nejakemu suboru a on pomocou WinRaru ten subor zabaly do RAR archivu
je take daco vobec v C# mozne ?
dik za odpovede a ete väcsie dik tomu co mi sem da aj zdrojak :)
Fórum › .NET
C# zabalenie do Winrar archivu
To P-r-e-d-a-t-o-r : Stačí spustit proces WinRar.exe (nebo Rar.exe) s určitým prametrem. Dohledej si v dokumentacích.
ale C# môže urobiť aj vlastnú compressiu . Skús to cez to .
Ak sa mmýlim tak sorri
Obecně vzato lze kompresní algoritmus napsat v jakémkoliv jazyku, ale to není předmětem diskuze.
BTW: Ano, Deflate a GZIP algoritmy jsou v .NETu podporovány.
zonda napsal:
ale C# môže urobiť aj vlastnú compressiu . Skús to cez to .
Ak sa mmýlim tak sorri
a pls mohol by si mi dat kod ???
viem ze som hovoril aby to islo cez WInRAR co je v PC ale to len preto bo som netusil ze pri C# je aj vlastna kompresia :(
bo potrebujem spravit ze ked mam daaky subor tak ho vyberem a program ho hodi povedzme do 100 archovou aby sa z 2GB stalo povedzme 200MB , lebo raz som stiahol 4GB hru a bola vo vela archivou a mala v tych archivou zabalena asi 300 MB cca
a nechce sa mi s WinRarom hodinu balit hru tak som si zmyslel ze spravim program ktory to bude robyt zamna :)
ibaze neviem aky KOD pouzit :(
tak mi ho sem pls dakdo hodte (inac v C# som zaciatocnik presiel som nan z JAVA jedine co o nom zatial viem je ako spravit Logicku/Akcnu a Zavodnu hru lebo som si o tom kupil knihu :D)
zonda napsal:
ale C# môže urobiť aj vlastnú compressiu . Skús to cez to .
Ak sa mmýlim tak sorri
Lze pouzit GZipStream nebo DeflateStream, ale soubor ulozeny uzitim DeflateStream-u pak nelze otevrit jinak, nez zas nejakou .Net aplikaci. GZipStream by na tom mel byt lepe.
Ale samozrejme si lze naprogramovat i zcela vlastni kompresi :-)
Nejjednodussi ale opravdu je spoustet externi program - napriklad WinRar s nejakymy parametry.
Také jsem slyšel o knihovnách, které umí exportovat do ZIPu (toho má mnoho lidí raději než RAR), např. SharpZipLib (celkem jednoduché použití, ale nejsem si jist licencí). Volání externího programu je možná až moc složité a navíc nefunguje všude.
Podľa mňa to volanie exerného programu by bolo lepšie ak chceš dostať takú veľkú kompresiu .Ja na tvojom mieste by som to skúsil aj aj !! Spusti si google a hľadaj .... .
Tu máš niečo čo som našiel o compressí :
http://www.example-code.com/csharp/zip.asp
A keď budeš hľadať na googli tak použi klúčové slová : C# compression
Japo : prečo by volanie externého programu nemalo fungovať všade ??
a ved on to chce iba pre seba !! tak mal by mat tam ten winrar ??
Pokud jde o velkou kompresi, tak by bylo nejlepší rozumně použít LZMA (7-zip), komprese (resp. dekomprese) sice trvá delší dobu než u winraru, ale kompresní poměr je větší. Navíc existuje implementace algoritmu v C#.
ok dik vsetkym idem daco poskusat
P.S. : Dpc zase som sa neprihlasil :D
p-r-e-d-a-t-o-r napsal:
a nechce sa mi s WinRarom hodinu balit hru tak som si zmyslel ze spravim program ktory to bude robyt zamna :)
stači ked si inštalašku tej hry daš do 1 zložky, klikneš na nu pravym a daš "Pridať do archívu..." a ked ti naskoči to okno s nastaveniami tak tam dole maš "Rozdeliť archív b bajtoch", tam ti stači napisať aku veľkosť ma mať 1 archív (ako v pripade tej 4GB hry 200MB tak by si tam napisal 200000000 lebo to tam musiš napisať v bajtoch) a ono to už samo rozdeli na x archívov a veľkosti koturu si zadal
t0m45 : ale ja to nechcem rozdelit ja xcem mat 1 archiv iba ;)
p.s.: velke dik za tu stranku
http://www.example-code.com/csharp/zip.asp
fakt mi pomohla a zajtra skusim spravit daaky program na tuto temu pak napisem i sa mi podaril pripadne ho sem dam lebo myslim ze by dost pomohol UPLOADEROM :)
Přidej příspěvek
Ano, opravdu chci reagovat → zobrazí formulář pro přidání příspěvku
×Vložení zdrojáku
×Vložení obrázku
×Vložení videa
Uživatelé prohlížející si toto vlákno
Podobná vlákna
Vytvareni archivu — založil Runn3r.cze
Zaheslování archivu — založil Fanda
Charset - rozbaleni archivu — založil hrach
Vytvoření ZIP archivu — založil kaktus
Chyba pri rozbalovaní archívu: NoName — založil Tocimanko
Moderátoři diskuze