zdravim,
zrovna si tu tak čmrkám na papír strukturu enginu na kreslení 2d grafiky a nějak sem se zasekl,
řekněme že budu mít nějakou třídu toho enginu která bude mít klasické funkce pro loadování
spritů, mazání, atd. tak že grafické objekty maj jenom id spritu a samotný sprite je uložen v tom enginu,
takže se postará ten engin o kreslení.
akorát s tim kreslením nějak nevim jak předat tomu enginu i logiku daného objektu jmenovitě teda
hlavně ty souřadnice pro kreslení tak abych se o to už potom nemusel při psaní starat.. funkce v jednotlivých
obejktech mi přijde neúčinná, to bych se upsal nebo musel dělat ještě spešl třídu s nějakým manažerem.
a vedení celých objektů v enginu to bych to rovnou moh psát ve statickém kontextu.
nedělal jste to už někdo nebo nevíte o nějakých zdrojích k tomuto?
btw co se to tu vlastně dělo s webem tak před měsícem dvěma?
Fórum › C / C++
2d enginy
Moc jsem to nepochopil. Ale nedělá se to nějak tak, že máš třídu pro herní objekt (pro jednoduchost třeba Tank), ten má id spritu a taky svoje souřadnice a třeba natočení. Pak máš seznam všech herních objektů ve hře a při kreslení prostě ten seznam procházíš a máš tam vždy id spritu a souřadnice, tak to podle toho nakreslíš.
Zjistit počet nových příspěvků
Přidej příspěvek
Toto téma je starší jak čtvrt roku – přidej svůj příspěvek jen tehdy, máš-li k tématu opravdu co říct!
Ano, opravdu chci reagovat → zobrazí formulář pro přidání příspěvku
×Vložení zdrojáku
×Vložení obrázku
×Vložení videa
Aktuálně jsou podporována videa ze serverů YouTube, Vimeo a Dailymotion.
×
Uživatelé prohlížející si toto vlákno
Uživatelé on-line: 0 registrovaných, 32 hostů
Podobná vlákna
Porovnání 2Dpolí — založil Mutagen
Odkaz na objekt ve 2dGraphics — založil Jan Vesely
Kde se bere mezera mezi 2DIVy {margin:0} — založil Petroff
Moderátoři diskuze