Prosím o nápad na vytvoření lehkého projektu v c++ – C / C++ – Fórum – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Prosím o nápad na vytvoření lehkého projektu v c++ – C / C++ – Fórum – Programujte.comProsím o nápad na vytvoření lehkého projektu v c++ – C / C++ – Fórum – Programujte.com

 

Hrubas
~ Anonymní uživatel
7 příspěvků
15. 3. 2009   #1
-
0
-

Ahoj lidi

Prosím vás, studuju tento jazyk od září, ale je to pro mě španělská vesnice.Dostali jsme za úkol udělat projekt jedno jaký, ale já se spíše věnuji grafice a todle mi vůbec nejde. Napadlo mě třeba udělat program na převody čísel mezi soustavami ( binární,hexa atd...) a nebo něco s lehkými výpočty ale vůbec nevím kde začít a jak. Prosím kdyby někdo něco takového věděl tak třeba tady napsat nějaký nápad a kdyby byl poté ochoten mi s tím pomoct. Já vím že zadarmo ani kuře nehrabe ale třeba se nějaká dobrá duše najde...na oplátku bych mohl v budoucnu někomu pomoct s grafikou co se týče tvorbou loga,reklamy ( v rámci mých schopností, jsem totiž student ) děkuji za vaše příspěvky.

Nahlásit jako SPAM
IP: 217.196.213.–
Chrasty
~ Redaktor
+4
Posthunter
15. 3. 2009   #2
-
0
-

Pokud chceš udělat převod mezi soustavami, tak základem je umět to sám :) Zapsat to jako program je už poměrně jednoduché, vždyť je to jen dělení, násobení atp.

Nahlásit jako SPAM
IP: 193.179.196.–
Hrubas
~ Anonymní uživatel
7 příspěvků
15. 3. 2009   #3
-
0
-

To Chrasty : no jako na papír to umím...prostě převody samotné nejsou těžké ... ale my to děláme v programu c++ builder a já vůbec nevím jaké na to použít komponenty a v jaké komponentě co napsat víš.

Nahlásit jako SPAM
IP: 217.196.213.–
Chrasty
~ Redaktor
+4
Posthunter
15. 3. 2009   #4
-
0
-

Komponenty tě trápit nemusí, budeš operovat jen s proměnnými uvnitř programu a výsledek pak někam vypíšeš (do konzole, do Labelu, ...)

Nahlásit jako SPAM
IP: 193.179.196.–
Hrubas
~ Anonymní uživatel
7 příspěvků
15. 3. 2009   #5
-
0
-